TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az év egyik legjobb reklámja

6785
A K&H Biztosító Viszik a nappalit kisfilmjét az Arany LolliPOP díj után a Kreatív Online közönségszavazásán is díjazták.

Coca Cola: nincs több sajtóközlemény!

6778
A vállalat a Coca Cola Journey sikerén felbuzdulva 2015-ben már nem szeretne sajtóközleményekkel kommunikálni.

A Bonduelle kétszázezres közönséget inspirált

Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál ...

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...

Ozone Zöld-díjat nyert a HEINEKEN

6739
A sörgyártó az elismerést többek között a Törődés Hónapjával, az önkéntes napjaival és a Fenntarthatósági jelentésével érdemelte ki.
A cél, hogy olyan ötletek, tervek, tárgyak szülessenek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a szurkolást.
A PlantBottle Technológa™ túllépett az élelmiszercsomagoláson, és immár az autógyártásban is alkalmazzák.
Két hétig szavazhatnak a hallgatók a kedvenc rádiójukra és arra a rádiós személyiségre, akinek legjobban szeretik a hangját.
A vállalat a Google-lel közösen elindította saját YouTube csatornáját, amelyhez a két világsztár asszisztál.

Camping: teszteld a recepted!

6699
A márka ’ Robbantson sajtbankot’ nevű nyereményjátékával, és egy online receptversennyel hívja fel a figyelmet az újdonságaira.
A megkérdezett ügyfeleik 98 százaléka ítélte jónak vagy kiválónak a tapasztalt személyes ügyfélkezelést. Díjazták is őket érte.
Kiderül a Chelsea, a Bayern és a Juventus legutóbbi hazai meccsein látható titokzatos csuklyás emberek titka.

Újabb órapromóciót indít a Ringier

6685
Az augusztusi siker után most férfiórákat dobnak a piacra, a hot! és a Nemzeti Sport nevével fémjelezve.

Sikeres Ford kampány

6669
A Ford csapata hálás annak a 29 497 autótulajdonosnak, akik részt vettek az akcióban. Hihetetlen számokat produkáltak mindössze 17 óra alatt.

Területszelektált kávék

6661
A Douwe Egberts Omnia négy hazai borászattal közösen a kávé- és borkultúra elmélyítésén dolgozik.

EFFIE 2013: Lali jött, látott, győzött!

6655
Arany EFFIE díjat kapott az Arany Ászok számára készített Aranypéntek 2 kampány eredményeiért a Human Telex.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése