TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Levi’s a mi sztorijainkkal kampányol

7232
Sok millió farmer. Rengeteg történet. A Levi’s vadonatúj kampánya, a Live in Levi’s Project fiatalokat szólaltat meg világszerte.
Az Unicummal világhírnévre szert tevő részvénytársaság ismét egyedi innovációval jelentkezik a piacon, ez a Szénsavas Szikra.

Csökkennek a közigazgatás adminisztratív terhei

Az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével az állampolgárok és vállalkozások is jobb szolgáltatást ...

A céges rendezvények látványgurui színházi produkcióval jelentkeznek

6 kontinens és 50 ország után végre Budapesten a művészet új dimenzióját jelentő látványszínház. ...
Szabó Gabriella két nyíregyházi étterme évente másfél millió vendéget szolgál ki, az üzletasszony idén el is nyerte a hálózat legrangosabb szakmai díját.

Beckham ráncosan is szexi

7189
Új kollekciót ért meg az H&M és az egykori sztárfocista együttműködése.
Ha a K&H Bank irodáiban dolgozó szülők nem tudják gyermekük elhelyezését megoldani, egy családbarát irodában végezhetik munkájukat, miközben gyermekük saját felügyeletük alatt egy játszósarokban tölti az időt.
2014. június 1-jétől a norvég sport és utcai ruházati márka hivatalosan szponzorálja a világ egyik legjobb sífutó válogatottját.

Művészeti alkotás lett a Post-it

7169
Az ötletes öntapadó jegyzetlapok elnevezése egyet jelent magával a tárggyal. Mindegy ki gyártja, Post-it-nek hívjuk. Az eredetit most éppen az különbözteti meg a követőktől, hogy a híres divatguru és stylist, Brad Goreski dizájnolta meg.

Mi köze a Starbucksnak Moby Dickhez?

7165
Kiderül abból a 8 érdekességből, amit a kávézólánc magyarországi megjelenésének negyedik évfordulója alakalmából gyűjtöttünk.

Fifikás gyakornokra vadászik a Sharp

7162
Második alkalommal hirdeti meg a Sharp Europe innovációs versenyét, amelynek fődíja egy nyári fizetett gyakornoki állás a vállalat európai fejlesztőközpontjában.
Elkészült a nagysikerű Nike reklámsorozat harmadik része, a brazíliai focitornára készült trilógia utolsó, The Last Game című filmje.

Egy focilabdával szűrte össze a levet a kóla

7149
A VB ideje alatt futball-labda mintájú palackban is kapható lesz a fél literes Coca-Cola, hogy meccsnézés közben még a felfrissülés pillanata se törje meg a hangulatot.
A döntőben négy ország öt legjobb csapatának kellett bizonyítania tudását a MOL-csoport nemzetközi zsűrije előtt, amely a csoport felsővezetőiből állt.
Ömlik a rossz minőségű fény Ázsiából, ezért a német fényforrásgyártó mindenkivel tudatni akarja, mivel több a jobb.

Már nem az Apple a legértékesebb márka!

7123
Újra kijött az a lista, amit becsempésznénk saját páránk alá, ha visszamehetnénk a múltba. A ráragasztott cetlin csak ez állna: kezdj el tőzsdézni!
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése