TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A döntőben négy ország öt legjobb csapatának kellett bizonyítania tudását a MOL-csoport nemzetközi zsűrije előtt, amely a csoport felsővezetőiből állt.
Ömlik a rossz minőségű fény Ázsiából, ezért a német fényforrásgyártó mindenkivel tudatni akarja, mivel több a jobb.

Ősz és a város Mihalik Enikővel és modelltársaival

Szeptembertől újra Mihalik Enikő szerepel a Coca-Cola magyarországi kampányfotóin. ...

Magyarországon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace

A magyar felhasználók számára is elérhetővé tette Marketplace szolgáltatását a Facebook. ...

Már nem az Apple a legértékesebb márka!

7123
Újra kijött az a lista, amit becsempésznénk saját páránk alá, ha visszamehetnénk a múltba. A ráragasztott cetlin csak ez állna: kezdj el tőzsdézni!
Az Arena Fashion Index tavaszi trendfelméréséből az is kiderült, melyik márkákat kedvelik a leginkább a bevásárlóközpontba járók.
Hazánk legjobb márkáit ünnepelték a MagyarBrands díjátadó gála keretében május 8-án, a Fővárosi Állat- és Növénykertben.

Márka boom az Arena Plazában

7063
Teljes átalakulás várható őszig a budapesti bevásárlóközpontban.
Szenzációsan felépített márka, amely pár év alatt a semmiből odáig jutott, hogy George Clooney filmet szinte már nem is vállal, csak Nespresso reklámban játszik.
A Coca-Cola HBC Magyarország kommunikációs és vállalati kapcsolatok igazgatója Rabatin-Buru Éva, az Uniomedia Communications korábbi stratégiai tervezési igazgatója vette át.

A száraz tészta nem száraz téma

7037
Idén 12 kategóriában osztották ki az Év Terméke Díjat, amely a száraztészták mezőnyében a Soós Tészta Kft. Premio termékcsaládjáé lett.

Business Superbrands lett a T-Systems

7013
A T-Systems Magyarország Zrt. elnyerte az idén hetedik alkalommal odaítélt Business Superbrands címet. A Business Superbrands program az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait emeli ki.

Új márkastratégia a Metrónál

6999
A funkcionalitás mellett az érzelmek, a partneri kapcsolatok is előtérbe kerülnek a Metro új márkastratégiájában.

A Heineken tehetségkutatásba kezd

6991
A sörmárka nem bánja, hogy elmarad a Csillag születik, és új kampányához kapcsolódva, csinál magának egyet.
BOVA, MAN, Mercedes, Setra, VOLVO és a legnagyobb márkák mutatják be a legújabb ágazati fejlesztéseket és technológiai újításokat az év legjelentősebb autóbuszos rendezvényén.

Futásnak ered a Wizz Air

6965
A Wizz Air névadó szponzorációs megállapodást kötött a Budapesti Sportirodával a Budapest Félmaraton kapcsán. A Budapest Félmaraton neve 18 év után változik meg.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése