TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Logitech: 7 iF Product Design díj

6889
Ez az első alkalom arra, hogy a Logitech hét különböző termékkel nyerjen egyazon évben.
A hazai mobilszolgáltatók közül elsőként a Telenor vezeti be üzleteiben a hivatalos dokumentumok digitalizálását.

5 millió a Pepsitől mosolyfestésre

Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy ...

Százmilliós nézettséget hozhatnak az unboxing videók

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra. ...

Ikonikus íz + Tökéletes forma = Az Igazi

6879
A különleges poharairól ismert Riedel most a Coca-Cola-nak tervezett poharat.

Fiatalokat támogat a Coca Cola

6873
A vállalat a davosi Világgazdasági Fórumon tette közzé, hogy a Global Shapers projektjei közül melyeknek ítélte oda ösztöndíját.

Sajtbankot robbantott - övé az 1 Millió!

6851
A Camping ősszel országos játékkal hívta fel a figyelmet bővülő termékválasztékára.
A színésznő lett az új marketingkampány arca, amelynek célja a világ vezető otthoni szódakészítő rendszerének népszerűsítése.

Bővül a Xerox DocuShare

6846
A vállalati tartalomkezelő digitális platform mobil - és felhőmegoldásokkal bővült: még gyorsabb és könnyebb a munkavégzés.
Az LG a CES-en bemutatott HomeChatTM alkalmazásávál vezérelhetjük, felügyelhetjük, és tartalmat is megoszthatunk rajtuk.

Digitális fronton robbant a KFC

6823
A gyorsétterem-lánc új digitális branding és marketingkampányt indított. A reklámfilmeket iPhone-nal vették fel.

Dúskál a szabadalmakban a Xerox

6810
Mióta Chester Carlson feltalálta a xerográfiát és ezzel útjára indult a Xerox, évről-évre születnek újító megoldások.

Az év egyik legjobb reklámja

6785
A K&H Biztosító Viszik a nappalit kisfilmjét az Arany LolliPOP díj után a Kreatív Online közönségszavazásán is díjazták.

Coca Cola: nincs több sajtóközlemény!

6778
A vállalat a Coca Cola Journey sikerén felbuzdulva 2015-ben már nem szeretne sajtóközleményekkel kommunikálni.

Ozone Zöld-díjat nyert a HEINEKEN

6739
A sörgyártó az elismerést többek között a Törődés Hónapjával, az önkéntes napjaival és a Fenntarthatósági jelentésével érdemelte ki.
A cél, hogy olyan ötletek, tervek, tárgyak szülessenek, amelyek még élvezetesebbé tehetik a szurkolást.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése