TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A hazánkban is már 20 éve jelen lévő brand alapítójának lánya, Gert Boyle egy kalapkészítő üzletből futtatta fel a ma már világhírű outdoor világmárkát.
15 év munkája meghozta gyümölcsét: a megtisztelő elismerést a Parlament kupolái alatt vette át Kajtár Zsolt, alapító tulajdonos a Szőlőmagolajos termékcsaládért.

A kriptovaluta nem lufi, csak jó portfólió és stratégia kell

A 20 legjövedelmezőbb kriptovaluta ma a teljes kriptovalutapiac teljesítményének 90%-át teszi ...

Hamarosan ingyenes applikációval kereshetőek a jogszabályok

Android és iOS rendszeren futó applikáció letöltésével mobiltelefonon és tableten is könnyen ...
A Nestlé a világon elsőként dob piacra rubin csokoládéval készült édességet. A forradalmi újdonság a világsikerű KitKat termékcsalád új tagja lesz, KitKat Chocolatory Sublime Ruby néven. A termék először a Távol-Keleten debütál.
A város környezettudatos szemléletéhez igazodóan gazdaságos, zöld gépkocsik használata kezdődik meg a polgármesteri hivatal és intézményeinek napi működésében. Az E.ON E-flotta programja által biztosított gépkocsik használatával a városüzemeltetési feladatok hatékony ellátása mellett a környezetkímélő közlekedés terjedéséért és az elektromos autózás széles körű népszerűsítéséért is tesz a város.
November végén hirdették ki a Magyar Olimpiai Bizottsággal közösen indított Szentkirályi Tehetségprogram 2017. évi nyerteseit, akik a program keretében egy-egy millió forint értékű támogatást kapnak. Január 8-tól a közönség is bekapcsolódhat a nyertesek támogatásába: a három sportoló közül szavazhatnak kedvencükre, akik között a Szentkirályi a szavazatok arányában további egymillió forintot oszt szét.
A szisztematikus kutatás-fejlesztési hátterű vállalatot másodszorra választották Magyarország rangos szupermárkái közé.

Fenntarthatósági díjat kapott a COOP

8272
Rangos, nemzetközi Global Sustainability Leadership Awards elismerést nyert el nemrégiben a COOP, amelyet október végén hirdettek ki Dubaiban a Word Sustainability Congress eseményen. A díjat Magyarországon ünnepélyes keretek között, a CO-OP Hungary Zrt. múlt hét keddi igazgatósági ülésén adta át az üzletlánc számára a Word Sustainability Congress hazai partnere, a BrandTrend. A fenntarthatóság nem divatos újdonság a COOP számára, hiszen működését az elmúlt évtizedek során mindig az a hosszú távú gondolkodás jellemezte, amely egyaránt jelenti a vállalat környezeti, gazdasági és társadalmi felelősségvállalását.
Az idei évben az E.ON fontos üzleti változásokon ment keresztül: a vállalat megújította arculatát és márkáját, a vállalati jövőkép középpontjába a digitalizációt, az új, okos hálózatokat és az energiahatékony zöld megoldásokat helyezte. A cég számos új szolgáltatást is elindított az ügyfelek változó igényeit figyelembe véve. A stratégiai és üzleti feladatok mentén az E.ON marketing és kommunikációs szervezete is változott és kibővült 2017 végére. A Károlyi Zsuzsanna vezetésével működő marketing és kommunikációs osztályon mostantól Kovács Alexandra látja el a marketing és marketingkommunikációs szakterület-vezetői feladatokat, Kőrösi Gábor pedig a vállalati kommunikációs szakterület-vezetői feladatokért felel a vállalatnál.

Karácsonyi varázslat az E.ON-nal

8249
Idén az E.ON különleges karácsonyi alkalmazással lepi meg a 4-es és 6-os villamosok vonalán közlekedőket Budapesten.

Startupokban a kereskedelem jövője

8245
Mentorprogramot hirdet startupoknak a METRO és a Techstars.
Brit cég az élen.
Szakértők szerint még több vizuális élményre és még több meglepetésre van szükség a hazai fesztiválokon ahhoz, hogy továbbra is állják a sarat a nemzetközi versenyben – hangzott el a már hagyományosnak számító Fesztiválszezon Értékelő kerekasztal beszélgetésen a HEINEKEN Hungária szervezésében. A szakértők szerint folyamatos megújulásra van szükség a programok, a gasztronómia, így a fesztivál italkínálata terén is. Ezúttal is a rendezvény keretében díjazták a HEINEKEN Fesztiválpillanatok sajtófotópályázat győzteseit.
Különleges fotósorozattal tiszteleg az adidas hazai csapata a kilencvenes évek egyik legmeghatározóbb sportkollekciójának újratervezett, 2017-es kiadása előtt. A ’90s hangulatot idéző EQT_BUDAPEST kampány fotóit a merész és eredeti stílusáról ismert, Szombat Éva készítette. Így néz ki magyar szemmel a hiphop éra aranykora!
A Provident Pénzügyi Zrt. „Global Sustainability Leadership” (Globális Fenntarthatósági Példakép) elismerésben részesült az október 11-12-én Dubaiban megrendezett Fenntarthatósági Világkongresszuson, egyúttal a nemzetközi zsűri az egyéni díjazottak közé emelte Szirmák Botondot, a Provident vezérigazgatóját is.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése