TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Olcsóbbat.hu árösszehasonlító portál közel 1 300 fő részvételével készült kutatásából kiderült, a válaszadók közel egynegyede csak ritkán, vagy soha nem olyan ajándékot kap, amit igazán szeretne.

Karácsonyi tor-túra

5711
A karácsonyi bevásárlás fogalma megváltozott. Vannak azonban örök érvényű igazságok és jó tanácsok, amelyek még a tapasztalt háziasszonyok beszerzőkörútját is megkönnyíthetik.

Bérelve igazán jó az elektromos autó és a napelem

Létezik-e olyan kreatív megoldás, ami ésszerű mértékben segíti elő a megújuló energiára épülő ...

A szép lányok adnák el a legjobb magyar termékeket?

A Miss Nation’s Beauty világverseny célja, hogy a szép lányok egyben hazájuk egyfajta exportőrré ...

Diszkont - hipermarket verseny

5634
Alacsony árak a márkatermékek ellen. A legintenzívebb vásárlók egyre inkább az alacsonyabb jövedelmű háztartások közül kerülnek ki.
Indul a karácsonyi szezon, amely hagyományosan a kiskereskedelem fő szezonja.

A fiatalok pénzügyi szokásai

5590
A TakarékPont megbízásából 2012 januárjában végzett országos reprezentatív felmérés során 500 főt (14 és 32 év közötti fiatalt) kérdeztek pénzügyi szokásaikról.
„AZ EGYENLŐSÉG KIFIZETŐDIK" kezdeményezés a női tudásbázis jobb kihasználásával segíti a vállalatokat a munkaerő-piaci kihívások kezelésében.

Mi kell a nőnek?

5543
A karácsonyi ajándék megtalálása komoly munka sok férfi számára, úgy gondolják, megoldhatatlan feladvány előtt állnak.

Az egészségturizmus vonzereje

5539
Az emberek 18 százaléka komolyan fontolóra venné, hogy egy másik országban legyen részese orvosi, fogorvosi kezelésnek, ha kevesebbet kellene fizetnie érte.

Mi kell a férfinak?

5538
A zokni, nyakkendő már csöppet sem menő! A magyar internetezők 74%-a örülne, ha egy kivételes élménnyel ajándékoznák meg.
Bár 10-ből 7 egészségpénztári tag jól tájékozottnak vallja magát az egészségpénztár által kínált szolgáltatások és kedvezmények körét illetően, több ponton mégis sok a hiányosság.

GfK: „emberi kapcsolatok” modell

5454
A GfK a márkák és fogyasztók menedzsmentjével foglalkozó kutatásoknak új, kvantitatív megközelítését fejlesztette ki.

Tanult a lakosság a hitelválságból

5424
Forinthitel, kisebb lakás, albérlet – ma már ezeket választanák a bajba került devizahitelesek.

Vásárlóerő: Egyre jobban lemaradunk

5422
Magyarországon ma az egy főre jutó, évente elkölthető jövedelem 4.884 euro, egynegyede annak az összegnek, mellyel egy átlag osztrák egy évben gazdálkodhat.

Nagy a nyomás a magyarokon

5415
A magyarok háromnegyede érzi úgy, hogy túl sok stressz éri. Elsősorban a nőket érinti ez a probléma – derült ki a KutatóCentrum felméréséből.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése