TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hóbiztos nép a magyar

5915
A fiatalok meglepően felelősségteljesek, ha a téli sportok biztonságáról van szó.

Ipsos: Kalandozva nosztalgiázó magyarok

5874
Egy nemzetközi vizsgálat szerint a válaszadók a távoli tájak és a gyermekkor ízei után sóvárognak.

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Tovább csökkent az akciós újságok száma

5871
A GfK Hungária Leaflet Monitor adatai szerint tovább csökkent a kereskedők akciós újságjainak száma, legnagyobb mértékben a diszkontok esetében.

A sztárok diktálják az úti célokat

5869
Barbados, St. Lucia, Dubai – Akik megtehetik, követik kedvenceiket: ezt mutatják a British Airways legfrissebb foglalási adatai is.
Már egy évvel ezelőtt is látszott, hogy a kávé kategóriában a jelentős áremelések hatására némiképp módosulnak a fogyasztók vásárlási szokásai.

Eltökéltség + Kapcsolatok = Karrier

5826
A fiatalok nagyobbik fele tudatosan, előre tekintve tervezi az életét, de számottevő részük spontán módon alakítja azt, inkább a jelenre, mint a jövőre figyel.
A háztartások jobbnak ítélik saját anyagi és az ország gazdasági helyzetének jövőbeli alakulását.

Mi vár a kutatási szakmára 2013-ban?

5790
A piackutatási szakmára is igaz Darwin szabálya: azok maradnak talpon, akik a leggyorsabban alkalmazkodnak a környezeti változásokhoz.

Újévi jókívánságok

5782
A Telenornál karácsony és szilveszter között bonyolított adatforgalom 58 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel ezelőtt.

Karácsonykor nem számít a praktikum

5764
Karácsonykor az ajándékválasztásnál többet nyom a latba, hogy mi tetszene szeretteinknek, mint a praktikum.
Az Ernst & Young a legkedveltebb tanácsadó cég a gazdasági háttérrel rendelkező munkavállalók körében Európában, a vállalat egyben a kontinens harmadik legvonzóbb munkahelye.

Kevesebben kevesebbért

5725
Az LG Electronics felmérése jelentős visszaesést mutat a szórakoztatóelektronikai és telekommunikációs termékek tervezett vásárlása terén.

Alig költenek a marketingre a kkv-k

5721
A Marketing112 és a Marketingesek Lapja legfrissebb felmérésében 2100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, kérdeztek meg a vállalkozásuk 2012-es évi marketingjéről.
Az Olcsóbbat.hu árösszehasonlító portál közel 1 300 fő részvételével készült kutatásából kiderült, a válaszadók közel egynegyede csak ritkán, vagy soha nem olyan ajándékot kap, amit igazán szeretne.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése