TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A művészet vászna az internet

6265
A 21. század beköszöntével új értemet nyert az önkifejezés, de a forrás továbbra is maga az alkotó.

Csökkenő gyártói aktivitás

6267
Látványosan visszaestek a gyártói promóciós aktivitások az elmúlt két évben, házi- és szakorvosi körben egyaránt.

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...
Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány a Nagy Elsősegély Teszt keretében 1000 főt kérdezett meg arról, vészhelyzetekben mi az azonnali szakszerű teendő.

Háztartások havi fogyasztása

6226
A magyar háztartások fogyasztási kiadásai havonta fejenként 65 790 forintra rúgtak tavaly, ez a 2011. évinél 2,1 százalékkal alacsonyabb.

Mobilok Magyarországon

6225
A 18 évesnél idősebb lakosság 78 százalékának, nagyjából 6,3 millió felnőttnek van mobiltelefonja Magyarországon, ami egy év alatt 6 százalékpontos növekedést jelez

Megállt a dm-piac csökkenése

6195
A DM piac mérete gyakorlatilag változatlan maradt a 2011-es évhez képest, a kommunikáció főként a digitális csatornák irányába tolódik el.

Hazatérnek-e a magyarok?

6193
A Milestone Intézet felmérése szerint a vezető brit egyetemeken tanuló magyar diákok hosszú távú tervei Magyarországhoz kötődnek.

Hogyan bánunk a pénzzel?

6155
A GfK mélyreható kutatásban vizsgálta az átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkező banki ügyfelek gondolkodását, igényeit és elvárásait.

Többet költünk CSR-re a globális átlagnál

6038
A Grayling Pulse harmadik alkalommal meghirdetett felmérésén, több mint 1300 kommunikációs szakember válaszolt az elsősorban CSR-t és fenntarthatóságot érintő kérdésekre.

Továbbra is jó üzlet az ásványvíz

6035
Egy átlagos vásárló háztartás évente mintegy 330 liter, azaz havi mintegy 30 liter ásványvizet visz haza.

Megfizetett ígéretek

5991
Az Ipsos 26 országban kérdezte meg a fogyasztókat arról, melyek azok a helyzetek, amikor többet fizetnének egy élelmiszerért annak egyedi csomagolása miatt.

Az élénkülés jelei a vállalkozói szférában

5953
Az Ernst & Young öt kontinensre kiterjedő felmérése szerint a vállalkozói szférában nemzetközi szinten már az élénkülés jelei mutatkoznak, a válaszadók több mint fele bővítést tervez idén.

Magyarország a világsajtóban

5951
Az Egyesült Államokban foglalkoznak a legtöbbet hazánkkal és ott születik a legtöbb pozitív cikk is rólunk.

A férfiak okostelefont vennének

5949
Valentin napon a férfiak szívesen adnak okostelefont, a nők saját kezűleg is készítenek ajándékot, sokan pedig vacsorázni mennek párjukkal.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése