TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hazatérnek-e a magyarok?

6193
A Milestone Intézet felmérése szerint a vezető brit egyetemeken tanuló magyar diákok hosszú távú tervei Magyarországhoz kötődnek.

Hogyan bánunk a pénzzel?

6155
A GfK mélyreható kutatásban vizsgálta az átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkező banki ügyfelek gondolkodását, igényeit és elvárásait.

Többszázéves múlt, tízéves jubileum

Idén ünnepli tizedik évfordulóját Bük városa, így augusztus 18. és 20. között Táncdalfesztivál, ...

2 hónap alatt 11 913 070 forint gyűlt össze az SOS Gyermekfalvaknak

Nagy sikerrel zárult az Orbit kampánya, amely a megvásárolt Orbit rágógumi árának 1%-ával az ...

Többet költünk CSR-re a globális átlagnál

6038
A Grayling Pulse harmadik alkalommal meghirdetett felmérésén, több mint 1300 kommunikációs szakember válaszolt az elsősorban CSR-t és fenntarthatóságot érintő kérdésekre.

Továbbra is jó üzlet az ásványvíz

6035
Egy átlagos vásárló háztartás évente mintegy 330 liter, azaz havi mintegy 30 liter ásványvizet visz haza.

Megfizetett ígéretek

5991
Az Ipsos 26 országban kérdezte meg a fogyasztókat arról, melyek azok a helyzetek, amikor többet fizetnének egy élelmiszerért annak egyedi csomagolása miatt.

Az élénkülés jelei a vállalkozói szférában

5953
Az Ernst & Young öt kontinensre kiterjedő felmérése szerint a vállalkozói szférában nemzetközi szinten már az élénkülés jelei mutatkoznak, a válaszadók több mint fele bővítést tervez idén.

Magyarország a világsajtóban

5951
Az Egyesült Államokban foglalkoznak a legtöbbet hazánkkal és ott születik a legtöbb pozitív cikk is rólunk.

A férfiak okostelefont vennének

5949
Valentin napon a férfiak szívesen adnak okostelefont, a nők saját kezűleg is készítenek ajándékot, sokan pedig vacsorázni mennek párjukkal.

Hóbiztos nép a magyar

5915
A fiatalok meglepően felelősségteljesek, ha a téli sportok biztonságáról van szó.

Ipsos: Kalandozva nosztalgiázó magyarok

5874
Egy nemzetközi vizsgálat szerint a válaszadók a távoli tájak és a gyermekkor ízei után sóvárognak.

Tovább csökkent az akciós újságok száma

5871
A GfK Hungária Leaflet Monitor adatai szerint tovább csökkent a kereskedők akciós újságjainak száma, legnagyobb mértékben a diszkontok esetében.

A sztárok diktálják az úti célokat

5869
Barbados, St. Lucia, Dubai – Akik megtehetik, követik kedvenceiket: ezt mutatják a British Airways legfrissebb foglalási adatai is.
Már egy évvel ezelőtt is látszott, hogy a kávé kategóriában a jelentős áremelések hatására némiképp módosulnak a fogyasztók vásárlási szokásai.

Eltökéltség + Kapcsolatok = Karrier

5826
A fiatalok nagyobbik fele tudatosan, előre tekintve tervezi az életét, de számottevő részük spontán módon alakítja azt, inkább a jelenre, mint a jövőre figyel.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése