TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Audiban dolgozna a legtöbb magyar

7105
Az Audi a legvonzóbb cég Magyarországon, és egyben a Randstad Award hazai nyertese a világ legnagyobb független munkáltatói márka felmérése alapján.

A Dove ismét a nők pszichéjére épít

7054
Minden nőben megvan az erő, hogy gyönyörűnek, magabiztosnak és sugárzónak érezze magát, a Dove által végzett társadalmi kísérlet szerint.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...
Érdekel minket a politika, de egy friss kutatás szerint általában nem beszélünk róla. Ez azonban másként lehet az év politikailag legfontosabb napján!
Egy friss felmérés szerint ezért is lehet, hogy nálunk hajlamosabbak a kompromisszumra a menedzserek mint Amerikában.
Tovább hódítanak világszerte, mégis fokokozódó import fenyegeti a zamatos magyar fajták piaci helyzetét.

Ha márkákról van szó, a hasát szereti a magyar

7010
A magyar márkákat ismerjük és szeretjük, ugyanakkor a nemzetközi brandek tarolnak majdnem minden kategóriában a Superbrands TOP Márka kutatásában.
Az IBM globális felmérésben kutatta, mit gondolnak a marketingvezetők az új digitális trendekről.
2014-ben is elkészült a GfK Shopping Monitor kutatása, amely a vásárlási szokásokat és azok változását követi nyomon időről időre.
A Ketchum támogatja a European Communication Monitor 2014-es felmérését, amelyben az európai kommunikációs szakemberekre váró kihívásokat kutatják.
A Dove 2013-ban világszerte és Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között.

Mi kell az internetező nőnek?

6972
Gasztronómia, anyaság, luxuscikkek, életmód és az egészség tematikájú anyagok a legnépszerűbbek a hölgyek körében a neten.
A Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltünk föl legszívesebben tartalmakat.
A hazai visszaesés hat százalék volt előző évhez képest, a teljes televíziós reklámtorta így 45,6 milliárd forintra zsugorodott.
Az Ipsos F&F kutatássorozata negyedévente közöl friss adatokat a fiatal felnőttek márkafogyasztási szokásairól, illetve tematikusan mutatja be ennek a fogyasztói csoportnak a viselkedését.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése