TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A GfK Hungária és az MTA Társadalomtudományi Kutatóközpontjának célja a hazánkban mára kialakult osztályszerkezet feltérképezése, az egyes társadalmi osztályokhoz tartozók főbb jellemzőinek megismerése.
Leonardo Di Caprio alig népszerűbb, mint Bud Spencer és a Mézga család majdnem olyan jó, mint az Oroszlánkirály – derült ki egy friss tévézési szokásokat vizsgáló kutatásból.

A közösségi oldalak egyben mércék is a kereskedelem számára

A követők száma és az értékelések alapján Budapest legnépszerűbb piaca a Fény Utcai Piac. ...

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...

Éves rekordok döltek meg az online munkaerőpiacon

6483

Fókuszban a múzeumok arculata

6482

Megvannak a rádiós hallgatottsági adatok

6481
A 2008-as gazdasági válság szellemvárosok sorát teremtette meg az egész földgolyón. A több százezer főre tervezett városokban ma sokszor egy lélek sem lakik.

Egyre versenyképesebbek az egynapos utazások

6270
A hagyományos értelemben vett nyaralások mellett egyre nagyobb teret nyernek az egy-, legfeljebb kétnapos üdülések, túrázások és gyárlátogatások.

A művészet vászna az internet

6265
A 21. század beköszöntével új értemet nyert az önkifejezés, de a forrás továbbra is maga az alkotó.

Csökkenő gyártói aktivitás

6267
Látványosan visszaestek a gyártói promóciós aktivitások az elmúlt két évben, házi- és szakorvosi körben egyaránt.
Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány a Nagy Elsősegély Teszt keretében 1000 főt kérdezett meg arról, vészhelyzetekben mi az azonnali szakszerű teendő.

Háztartások havi fogyasztása

6226
A magyar háztartások fogyasztási kiadásai havonta fejenként 65 790 forintra rúgtak tavaly, ez a 2011. évinél 2,1 százalékkal alacsonyabb.

Mobilok Magyarországon

6225
A 18 évesnél idősebb lakosság 78 százalékának, nagyjából 6,3 millió felnőttnek van mobiltelefonja Magyarországon, ami egy év alatt 6 százalékpontos növekedést jelez

Megállt a dm-piac csökkenése

6195
A DM piac mérete gyakorlatilag változatlan maradt a 2011-es évhez képest, a kommunikáció főként a digitális csatornák irányába tolódik el.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése