TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Dove ismét a nők pszichéjére épít

7054
Minden nőben megvan az erő, hogy gyönyörűnek, magabiztosnak és sugárzónak érezze magát, a Dove által végzett társadalmi kísérlet szerint.
Érdekel minket a politika, de egy friss kutatás szerint általában nem beszélünk róla. Ez azonban másként lehet az év politikailag legfontosabb napján!

18 milliót gyűjtött a Swimathon 2018

Lezárult a Ferencvárosi Közösségi Alapítvány által szervezett Swimathon 4 hetes adománygyűjtő ...

Idén még sportosabb lesz az EFOTT!

A fesztiválra Budapestről és Székesfehérvárról is indítanak közös tekerést. ...
Egy friss felmérés szerint ezért is lehet, hogy nálunk hajlamosabbak a kompromisszumra a menedzserek mint Amerikában.
Tovább hódítanak világszerte, mégis fokokozódó import fenyegeti a zamatos magyar fajták piaci helyzetét.

Ha márkákról van szó, a hasát szereti a magyar

7010
A magyar márkákat ismerjük és szeretjük, ugyanakkor a nemzetközi brandek tarolnak majdnem minden kategóriában a Superbrands TOP Márka kutatásában.
Az IBM globális felmérésben kutatta, mit gondolnak a marketingvezetők az új digitális trendekről.
2014-ben is elkészült a GfK Shopping Monitor kutatása, amely a vásárlási szokásokat és azok változását követi nyomon időről időre.
A Ketchum támogatja a European Communication Monitor 2014-es felmérését, amelyben az európai kommunikációs szakemberekre váró kihívásokat kutatják.
A Dove 2013-ban világszerte és Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között.

Mi kell az internetező nőnek?

6972
Gasztronómia, anyaság, luxuscikkek, életmód és az egészség tematikájú anyagok a legnépszerűbbek a hölgyek körében a neten.
A Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltünk föl legszívesebben tartalmakat.
A hazai visszaesés hat százalék volt előző évhez képest, a teljes televíziós reklámtorta így 45,6 milliárd forintra zsugorodott.
Az Ipsos F&F kutatássorozata negyedévente közöl friss adatokat a fiatal felnőttek márkafogyasztási szokásairól, illetve tematikusan mutatja be ennek a fogyasztói csoportnak a viselkedését.

Rosszul állnak a munkához a fiatalok

6912
A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola legfrissebb felmérése szerint a pályakezdők kreatívak és gyorsan alkalmazkodnak, de felületesek.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése