TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Arena Plaza legújabb, divattal kapcsolatos felmérését a Facebookon közel 1000 divatrajongó töltötte ki 2014. szeptember 29 – október 6. között.

Politikai befolyásolásra már nem jók a mémek

7241
A Nézőpont Intézet online kutatásában a mémek hatását vizsgálta meg, abból a szemszögből, hogy mennyire használhatók politikai kommunikációs eszközként.

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...
Míg 2012-ben minden hetedik embernek fontos volt, addig idén már csak minden ötödik válaszadónak – derült ki a PR Herald online kutatásából.
Mely tömegkommunikációs csatornákat kedvelik napjainkban a hölgyek, mik a legfőbb hírforrások, valamint milyen rendszerességgel tájékozódnak és mely témákkal foglalkoznak a legszívesebben a lifestyle internetes oldalakon?

Luxusként gondolunk a nyugdíjunkra

7109
Az előrelátó gondoskodás fontosságát hangsúlyozták azon a beszélgetésen, amellyel a biztosító Nyugdíj Életív Programját kívánta népszerűsíteni.

Az Audiban dolgozna a legtöbb magyar

7105
Az Audi a legvonzóbb cég Magyarországon, és egyben a Randstad Award hazai nyertese a világ legnagyobb független munkáltatói márka felmérése alapján.

A Dove ismét a nők pszichéjére épít

7054
Minden nőben megvan az erő, hogy gyönyörűnek, magabiztosnak és sugárzónak érezze magát, a Dove által végzett társadalmi kísérlet szerint.
Érdekel minket a politika, de egy friss kutatás szerint általában nem beszélünk róla. Ez azonban másként lehet az év politikailag legfontosabb napján!
Egy friss felmérés szerint ezért is lehet, hogy nálunk hajlamosabbak a kompromisszumra a menedzserek mint Amerikában.
Tovább hódítanak világszerte, mégis fokokozódó import fenyegeti a zamatos magyar fajták piaci helyzetét.

Ha márkákról van szó, a hasát szereti a magyar

7010
A magyar márkákat ismerjük és szeretjük, ugyanakkor a nemzetközi brandek tarolnak majdnem minden kategóriában a Superbrands TOP Márka kutatásában.
Az IBM globális felmérésben kutatta, mit gondolnak a marketingvezetők az új digitális trendekről.
2014-ben is elkészült a GfK Shopping Monitor kutatása, amely a vásárlási szokásokat és azok változását követi nyomon időről időre.
A Ketchum támogatja a European Communication Monitor 2014-es felmérését, amelyben az európai kommunikációs szakemberekre váró kihívásokat kutatják.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése