TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Ketchum támogatja a European Communication Monitor 2014-es felmérését, amelyben az európai kommunikációs szakemberekre váró kihívásokat kutatják.
A Dove 2013-ban világszerte és Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között.

Átfogó márkakampányt indít a Samsung és a Leo Burnett

A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult. ...

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

Mi kell az internetező nőnek?

6972
Gasztronómia, anyaság, luxuscikkek, életmód és az egészség tematikájú anyagok a legnépszerűbbek a hölgyek körében a neten.
A Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltünk föl legszívesebben tartalmakat.
A hazai visszaesés hat százalék volt előző évhez képest, a teljes televíziós reklámtorta így 45,6 milliárd forintra zsugorodott.
Az Ipsos F&F kutatássorozata negyedévente közöl friss adatokat a fiatal felnőttek márkafogyasztási szokásairól, illetve tematikusan mutatja be ennek a fogyasztói csoportnak a viselkedését.

Rosszul állnak a munkához a fiatalok

6912
A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola legfrissebb felmérése szerint a pályakezdők kreatívak és gyorsan alkalmazkodnak, de felületesek.
A GfK Hungária és az MTA Társadalomtudományi Kutatóközpontjának célja a hazánkban mára kialakult osztályszerkezet feltérképezése, az egyes társadalmi osztályokhoz tartozók főbb jellemzőinek megismerése.
Leonardo Di Caprio alig népszerűbb, mint Bud Spencer és a Mézga család majdnem olyan jó, mint az Oroszlánkirály – derült ki egy friss tévézési szokásokat vizsgáló kutatásból.

Éves rekordok döltek meg az online munkaerőpiacon

6483

Fókuszban a múzeumok arculata

6482

Megvannak a rádiós hallgatottsági adatok

6481
A 2008-as gazdasági válság szellemvárosok sorát teremtette meg az egész földgolyón. A több százezer főre tervezett városokban ma sokszor egy lélek sem lakik.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése