TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A GfK új end-to-end kutatási eszköze, a “Daphne”, az online megkérdezések alkalmával összegyűjtött adatok automatikus feldolgozását követően 2-5 nap alatt összeállítja a kész jelentést. Ennek köszönhetően már akár a kampány alatt lehet változtatni, meg lehet tenni a szükséges lépéseket a még sikeresebb kommunikáció érdekében.

Pesszimista fogyasztók

1355
(BTL.hu) Szinte minden szempontból – vásárlásaikat és pénzügyi jövőképüket is – tekintve kedvezőtlenül ítélték meg a vásárlók helyzetüket az elmúlt év utolsó negyedévében – derül ki a GfK Hungária felméréséből.

Shaping futures: fodrászati értékteremtés egy jobb életért

A Schwarzkopf Professional ASK Akadémia Budapesten is bemutatta a világban már sikerrel futó ...

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...
(DMSZ) A mobilmarketing egyre fontosabb részévé válik a média mixnek mind a fogyasztói, mind a B2B szektor tekintve – mutat rá több, a közelmúltban napvilágot látott elemzés is. Néhány éven belül már 13,5 milliárd eurósra becsülik a globális mobilmarketing és hirdetési piacot.
(DMI-DMSZ) A Fournaise marketing hatékonyságot vizsgáló cég kutatásában 20 országban vizsgált meg indulás előtt álló reklámkampányokat hatékonysági szempontból: 75 százalékukról kiderült, hogy nem igazán hatékonyak, így azokat újra kellett tervezni.

Facebook elvonó kúra

1346
(MTI) Testi és lelki tünetek jelentkezhetnek a Facebook-generáció tagjainál, ha akár egyetlen napra is megfosztják őket az internet, a mobiltelefon, a televízió és a rádió használattól – figyelmeztettek a szakemberek.
(OTS) A szállodaipar képviselői a becsületességet, megbízhatóságot és az udvarisságot értékelik legjobban az ügyfeleikben – derül ki a hotel.info közvélemény-kutatásából.
(BTL.hu) A magyar diákok a csehekhez képest fontosabbnak tartják a kapcsolati tőke meglétét, ugyanakkor azzal mindkét országban egyetértenek, hogy az egyetemi tanulmányi eredmények kevéssé számítanak az elhelyezkedéskor. A Procter&Gamble és a KutatóCentrum közös felmérésében a két ország mintegy 4000 egyetemistája vett részt.
 (BTL.hu) A Telenor ügyfelei az ünnepek alatt összesen több mint 25 millió SMS és MMS üzenetet küldtek. Ugyanakkor – a nemzetközi trendekkel összhangban - az ünnepi adatforgalom jelentős része már interneten, azon belül is a közösségi oldalakon zajlott.
(BTL.hu) Az utolsó őszi hónap 12 százalékos emelkedést mutatott a rádiózással töltött percek számában, amely a hirdetőknek magasabb kontaktusszám elérését tette lehetővé.
A Canon, a digitális képalkotási technológiák egyik vezető vállalata nyilvánosságra hozta legújabb, harmadik Canon Insight nyomdaipari tanulmányának teljes körű eredményeit, mely a gazdasági visszaesés nyomdaiparra gyakorolt legfőbb hatásait vizsgálja.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...2223242526272829303132333435 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése