TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Bumeráng a legnépszerűbb

1515
(BTL.hu) A 18-49 kereskedelmi célcsoportban, a reggeli fõmûsoridõben mind reach (elérés), mind ATS (az adott adón eltöltött idõ), mind share (hallgatói részesedés) alapon a Bumeráng volt a leghallgatottabb rádióadás az elmúlt év utolsó hónapjában.

Bankügyekben lemaradva

1509
(BTL.hu) Az elmúlt 10 év viszonylatában 2010 volt az első olyan esztendő, amikor nem nőtt számottevően a bankok ügyfélköre. Továbbra is a felnőtt lakosság 82 százaléka rendelkezik bankkapcsolattal. Ez az arány alacsonyabb a Nyugat-Európában tapasztalható helyzethez viszonyítva, de hazánk e tekintetben több kelet-európai országtól is lemaradásban van – derül ki a GfK Hungária Pénzügypiaci Adatszolgáltatások 2010 című összefoglaló tanulmányának legfrissebb eredményeiből.

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service ...

Javuló kockázati faktor

1458
2010-ben több mint 21,5 ezer olyan cég volt, amely év elején még az átlagosnál kisebb kockázatú volt és év végére átkerült az átlagosnál nagyobb kockázatú kategóriába – áll a Dun & Bradstreet, nemzetközi cégminősítő elemzésében. Országszerte azzal kell számolni, hogy egy éven belül a vállalatok több mint 3 százaléka válik fizetésképtelenné, míg a kiemelkedően magas kockázatú cégek esetében ez az arány 10 százalék feletti.

Magas az akciók, promóciók szerepe

1446
(BTL.hu) A boltválasztást befolyásoló tényezők közül a jó minőségű és a friss árukhoz való hozzájutás, a kedvező ár és a nagy választék szerepe továbbra is döntő jelentőséggel bír – derül ki a GfK Hungária Shopping Monitor 2010/2011 tanulmányának eredményeiből. Az akciók és promóciók jelentősége a korábbi évekhez képest ugyancsak magas. Az üzlettípusokat tekintve a hazai fogyasztók évek óta a hipermarketekben és a kisebb önkiszolgáló boltokban költik el a legtöbb pénzt élelmiszerekre és élelmiszer-jellegű termékekre.

A Mol a legnagyobb magyar multi

1437
A 19 nem pénzügyi szektorban működő, elsősorban a környező országokban terjeszkedő hazai nagyvállalatot vizsgáló felmérés szerint a cégek 22 milliárd dolláros külföldi vagyonnal és mintegy 10 milliárd dollár külhoni értékesítéssel rendelkeztek 2009-ben.
(DMSZ/DMA UK) Brit kutatásokból kiderül, hogy egyre többen használják a mobiltelefonjukat vásárlásra, miután a különböző mobilmarketing kampányok újabb és újabb lehetőségeket kínálnak. Azok a kereskedők azonban, akik egyáltalán gondolnak ilyen irányú fejlesztésre, főként az iPhone felhasználókat célozzák meg, kizárva ezzel a számos másfajta okostelefont birtokló célközönséget.
(BTL.hu) Habár a pénzügyi szolgáltatók többsége az alacsony értékesítési volumen és a bankadó miatt idén is nehéz gazdálkodási környezettel szembesül, mégis fontosnak tartják az ügyféleléréshez nélkülözhetetlen kommunikációt. A 2009-es csökkenés, majd 2010-es stagnálás után a szektor szereplői – a Goodwill Communications által, 22 szervezet megkérdezésével elvégzett felmérés szerint – 2011-ben több mint 4 százalékkal tervezik növelni kommunikációs büdzséjüket. A növekedéssel együtt a kiadások megoszlásának átrendeződése és az online csatornák szerepének folytatódó felértékelődése várható.

Elzárják a marketingcsapot

1384
Stagnálás jellemezte a kisvállalatok 2010. évi karácsonyi forgalmát az előző évekhez képest. Azoknál a cégeknél azonban, amelyek folytattak marketing tevékenységet, mintegy 57 százalékos arányban növekedett a forgalom az előző szezonhoz képest.
(BTL.hu) Az NRC fejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre, melyet január elsejétől Kurucz Imre, a cég korábbi kutatási igazgatója tölti be. Az új poszt létrehozását az online marketingkutatások lehetőségeinek bővülése indokolta, mely az elmúlt évek technológiai fejlődésének köszönhető. A szakember munkakörét ezzel egy időben Tihanyi Anikó veszi át.

Tettre kész kkv-k

1373
Nagy a tanácstalanság, a bizonytalanság, de a tenni akarás is megfigyelhető a kis- és középvállalati szektorban. Ez derült ki a Kapcsolatépítő Üzleti Randi Klub (KÜR Klub) év eleji felméréséből, amelynek során 400 üzletembert kérdeztek meg telefonon: mire számítanak ebben az évben és mit tesznek a saját fejlődésükért.
(BTL.hu) A GfK új end-to-end kutatási eszköze, a “Daphne”, az online megkérdezések alkalmával összegyűjtött adatok automatikus feldolgozását követően 2-5 nap alatt összeállítja a kész jelentést. Ennek köszönhetően már akár a kampány alatt lehet változtatni, meg lehet tenni a szükséges lépéseket a még sikeresebb kommunikáció érdekében.

Pesszimista fogyasztók

1355
(BTL.hu) Szinte minden szempontból – vásárlásaikat és pénzügyi jövőképüket is – tekintve kedvezőtlenül ítélték meg a vásárlók helyzetüket az elmúlt év utolsó negyedévében – derül ki a GfK Hungária felméréséből.
(DMSZ) A mobilmarketing egyre fontosabb részévé válik a média mixnek mind a fogyasztói, mind a B2B szektor tekintve – mutat rá több, a közelmúltban napvilágot látott elemzés is. Néhány éven belül már 13,5 milliárd eurósra becsülik a globális mobilmarketing és hirdetési piacot.
(DMI-DMSZ) A Fournaise marketing hatékonyságot vizsgáló cég kutatásában 20 országban vizsgált meg indulás előtt álló reklámkampányokat hatékonysági szempontból: 75 százalékukról kiderült, hogy nem igazán hatékonyak, így azokat újra kellett tervezni.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...2223242526272829303132333435 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése