TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Mol a legnagyobb magyar multi

1437
A 19 nem pénzügyi szektorban működő, elsősorban a környező országokban terjeszkedő hazai nagyvállalatot vizsgáló felmérés szerint a cégek 22 milliárd dolláros külföldi vagyonnal és mintegy 10 milliárd dollár külhoni értékesítéssel rendelkeztek 2009-ben.
(DMSZ/DMA UK) Brit kutatásokból kiderül, hogy egyre többen használják a mobiltelefonjukat vásárlásra, miután a különböző mobilmarketing kampányok újabb és újabb lehetőségeket kínálnak. Azok a kereskedők azonban, akik egyáltalán gondolnak ilyen irányú fejlesztésre, főként az iPhone felhasználókat célozzák meg, kizárva ezzel a számos másfajta okostelefont birtokló célközönséget.

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...
(BTL.hu) Habár a pénzügyi szolgáltatók többsége az alacsony értékesítési volumen és a bankadó miatt idén is nehéz gazdálkodási környezettel szembesül, mégis fontosnak tartják az ügyféleléréshez nélkülözhetetlen kommunikációt. A 2009-es csökkenés, majd 2010-es stagnálás után a szektor szereplői – a Goodwill Communications által, 22 szervezet megkérdezésével elvégzett felmérés szerint – 2011-ben több mint 4 százalékkal tervezik növelni kommunikációs büdzséjüket. A növekedéssel együtt a kiadások megoszlásának átrendeződése és az online csatornák szerepének folytatódó felértékelődése várható.

Elzárják a marketingcsapot

1384
Stagnálás jellemezte a kisvállalatok 2010. évi karácsonyi forgalmát az előző évekhez képest. Azoknál a cégeknél azonban, amelyek folytattak marketing tevékenységet, mintegy 57 százalékos arányban növekedett a forgalom az előző szezonhoz képest.
(BTL.hu) Az NRC fejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre, melyet január elsejétől Kurucz Imre, a cég korábbi kutatási igazgatója tölti be. Az új poszt létrehozását az online marketingkutatások lehetőségeinek bővülése indokolta, mely az elmúlt évek technológiai fejlődésének köszönhető. A szakember munkakörét ezzel egy időben Tihanyi Anikó veszi át.

Tettre kész kkv-k

1373
Nagy a tanácstalanság, a bizonytalanság, de a tenni akarás is megfigyelhető a kis- és középvállalati szektorban. Ez derült ki a Kapcsolatépítő Üzleti Randi Klub (KÜR Klub) év eleji felméréséből, amelynek során 400 üzletembert kérdeztek meg telefonon: mire számítanak ebben az évben és mit tesznek a saját fejlődésükért.
(BTL.hu) A GfK új end-to-end kutatási eszköze, a “Daphne”, az online megkérdezések alkalmával összegyűjtött adatok automatikus feldolgozását követően 2-5 nap alatt összeállítja a kész jelentést. Ennek köszönhetően már akár a kampány alatt lehet változtatni, meg lehet tenni a szükséges lépéseket a még sikeresebb kommunikáció érdekében.

Pesszimista fogyasztók

1355
(BTL.hu) Szinte minden szempontból – vásárlásaikat és pénzügyi jövőképüket is – tekintve kedvezőtlenül ítélték meg a vásárlók helyzetüket az elmúlt év utolsó negyedévében – derül ki a GfK Hungária felméréséből.
(DMSZ) A mobilmarketing egyre fontosabb részévé válik a média mixnek mind a fogyasztói, mind a B2B szektor tekintve – mutat rá több, a közelmúltban napvilágot látott elemzés is. Néhány éven belül már 13,5 milliárd eurósra becsülik a globális mobilmarketing és hirdetési piacot.
(DMI-DMSZ) A Fournaise marketing hatékonyságot vizsgáló cég kutatásában 20 országban vizsgált meg indulás előtt álló reklámkampányokat hatékonysági szempontból: 75 százalékukról kiderült, hogy nem igazán hatékonyak, így azokat újra kellett tervezni.

Facebook elvonó kúra

1346
(MTI) Testi és lelki tünetek jelentkezhetnek a Facebook-generáció tagjainál, ha akár egyetlen napra is megfosztják őket az internet, a mobiltelefon, a televízió és a rádió használattól – figyelmeztettek a szakemberek.
(OTS) A szállodaipar képviselői a becsületességet, megbízhatóságot és az udvarisságot értékelik legjobban az ügyfeleikben – derül ki a hotel.info közvélemény-kutatásából.
(BTL.hu) A magyar diákok a csehekhez képest fontosabbnak tartják a kapcsolati tőke meglétét, ugyanakkor azzal mindkét országban egyetértenek, hogy az egyetemi tanulmányi eredmények kevéssé számítanak az elhelyezkedéskor. A Procter&Gamble és a KutatóCentrum közös felmérésében a két ország mintegy 4000 egyetemistája vett részt.
 (BTL.hu) A Telenor ügyfelei az ünnepek alatt összesen több mint 25 millió SMS és MMS üzenetet küldtek. Ugyanakkor – a nemzetközi trendekkel összhangban - az ünnepi adatforgalom jelentős része már interneten, azon belül is a közösségi oldalakon zajlott.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...2223242526272829303132333435 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése