TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mi a jó a munkahelyi stresszben?

7420
Rossz hírt hozott a Profession.hu Munkahelyi stressz felmérése. Kimutatta, hogy túlnyomó többségünk szokott stresszes helyzettel szembesülni a munkahelyén.
A Durex arra inspirálná a szerelmeseket új minisite-jával, hogy az idei Valentin-napon próbáljanak ki valami újat és váltsák valóra legmerészebb fantáziáikat.

A Philips csoport hamburgi székháza: építészeti különlegesség Hörmann ajtókkal!

A Philips csoport hamburgi központja új mércéket állít az irodakialakítás területén. ...

Többszázéves múlt, tízéves jubileum

Idén ünnepli tizedik évfordulóját Bük városa, így augusztus 18. és 20. között Táncdalfesztivál, ...
Az Access Assessment közép-és nagyvállalati HR vezetőket célzó felmérése a kiválasztási folyamat fejlesztésével könnyen elkerülhető veszteségeket tárt fel.
A Pick Szeged Zrt. országos, reprezentatív kutatásában arra kereste a választ, hogy milyen formában jelenik meg a gondoskodás a családok hétköznapjaiban.
Karácsonyi ajándékként legtöbben szeretetre vágytak – derült ki az üdítőgyártó karácsonyi kutatásából.
Az év végére már minden második magyar felnőtt otthonában van okostelefon és az okostelevíziók aránya is átlépte az 5 százalékos küszöböt.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ügyfél-elégedettség kutatásának célja az volt, hogy képet adjon a direktkommunikációs csatornák használatáról a turisztikai szektorban.
Az első magyarországi átfogó, call center iparágra vonatkozó kutatás célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.
Az Arena Plaza legújabb, divattal kapcsolatos felmérését a Facebookon közel 1000 divatrajongó töltötte ki 2014. szeptember 29 – október 6. között.

Politikai befolyásolásra már nem jók a mémek

7241
A Nézőpont Intézet online kutatásában a mémek hatását vizsgálta meg, abból a szemszögből, hogy mennyire használhatók politikai kommunikációs eszközként.
Míg 2012-ben minden hetedik embernek fontos volt, addig idén már csak minden ötödik válaszadónak – derült ki a PR Herald online kutatásából.
Mely tömegkommunikációs csatornákat kedvelik napjainkban a hölgyek, mik a legfőbb hírforrások, valamint milyen rendszerességgel tájékozódnak és mely témákkal foglalkoznak a legszívesebben a lifestyle internetes oldalakon?

Luxusként gondolunk a nyugdíjunkra

7109
Az előrelátó gondoskodás fontosságát hangsúlyozták azon a beszélgetésen, amellyel a biztosító Nyugdíj Életív Programját kívánta népszerűsíteni.

Az Audiban dolgozna a legtöbb magyar

7105
Az Audi a legvonzóbb cég Magyarországon, és egyben a Randstad Award hazai nyertese a világ legnagyobb független munkáltatói márka felmérése alapján.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése