TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Augusztus 17-ig tart a Vénusz Lángos Voks verseny, amely során idén nyáron is bárki nevezheti és értékelheti kedvenc lángossütőjét.
A Durex az „Irány a Paradicsom” című nyári kampányával igyekszik felpezsdíteni a vásárlók a szexuális életet.

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...
A nemi különbségek a volán mögött is tetten érhetők. A magyar sofőrök parkolási szokásainak vizsgálatával bízta meg az NRC Netpanelét a Goodyear
Ismét népszerű külföldön a Harvardot és Pápuát is megjárt különc magyar pedagógus.

Egyre hatástalanabbak a Facebook-reklámok

7454
Idén is megjelent a Nagy Facebook Kutatás, amelynek leglátványosabb eredménye, hogy drámaian nőtt a reklámelutasítás, főképp a fiatal korosztályokban.
A Wick Pharma GmbH megrendelésére készült globális kutatás arra kereste a választ, hogy betegség esetén kinek a tanácsaira hallgatunk.

Mi a jó a munkahelyi stresszben?

7420
Rossz hírt hozott a Profession.hu Munkahelyi stressz felmérése. Kimutatta, hogy túlnyomó többségünk szokott stresszes helyzettel szembesülni a munkahelyén.
A Durex arra inspirálná a szerelmeseket új minisite-jával, hogy az idei Valentin-napon próbáljanak ki valami újat és váltsák valóra legmerészebb fantáziáikat.
Az Access Assessment közép-és nagyvállalati HR vezetőket célzó felmérése a kiválasztási folyamat fejlesztésével könnyen elkerülhető veszteségeket tárt fel.
A Pick Szeged Zrt. országos, reprezentatív kutatásában arra kereste a választ, hogy milyen formában jelenik meg a gondoskodás a családok hétköznapjaiban.
Karácsonyi ajándékként legtöbben szeretetre vágytak – derült ki az üdítőgyártó karácsonyi kutatásából.
Az év végére már minden második magyar felnőtt otthonában van okostelefon és az okostelevíziók aránya is átlépte az 5 százalékos küszöböt.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ügyfél-elégedettség kutatásának célja az volt, hogy képet adjon a direktkommunikációs csatornák használatáról a turisztikai szektorban.
Az első magyarországi átfogó, call center iparágra vonatkozó kutatás célja, hogy képet adjon a szektor méretéről, üzleti trendjeiről, technikai felszereltségéről, humánerőforrás hátteréről.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése