TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ez a kampány nem fog fájni

7541
Az 1053 fő körében végzett felmérést egy orvosi időpontfoglalás lehetőségét kínáló portál, hogy kiderüljön, miért nem járunk elég rendszeresen szűrővizsgálatokra.
Mitől barnul be a sült hús, és miért ég oda a pirítós? Louis-Camille Maillard ismerte a válaszokat, a világot mégsem érdekelte.

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...
Augusztus 17-ig tart a Vénusz Lángos Voks verseny, amely során idén nyáron is bárki nevezheti és értékelheti kedvenc lángossütőjét.
A Durex az „Irány a Paradicsom” című nyári kampányával igyekszik felpezsdíteni a vásárlók a szexuális életet.
A nemi különbségek a volán mögött is tetten érhetők. A magyar sofőrök parkolási szokásainak vizsgálatával bízta meg az NRC Netpanelét a Goodyear
Ismét népszerű külföldön a Harvardot és Pápuát is megjárt különc magyar pedagógus.

Egyre hatástalanabbak a Facebook-reklámok

7454
Idén is megjelent a Nagy Facebook Kutatás, amelynek leglátványosabb eredménye, hogy drámaian nőtt a reklámelutasítás, főképp a fiatal korosztályokban.
A Wick Pharma GmbH megrendelésére készült globális kutatás arra kereste a választ, hogy betegség esetén kinek a tanácsaira hallgatunk.

Mi a jó a munkahelyi stresszben?

7420
Rossz hírt hozott a Profession.hu Munkahelyi stressz felmérése. Kimutatta, hogy túlnyomó többségünk szokott stresszes helyzettel szembesülni a munkahelyén.
A Durex arra inspirálná a szerelmeseket új minisite-jával, hogy az idei Valentin-napon próbáljanak ki valami újat és váltsák valóra legmerészebb fantáziáikat.
Az Access Assessment közép-és nagyvállalati HR vezetőket célzó felmérése a kiválasztási folyamat fejlesztésével könnyen elkerülhető veszteségeket tárt fel.
A Pick Szeged Zrt. országos, reprezentatív kutatásában arra kereste a választ, hogy milyen formában jelenik meg a gondoskodás a családok hétköznapjaiban.
Karácsonyi ajándékként legtöbben szeretetre vágytak – derült ki az üdítőgyártó karácsonyi kutatásából.
Az év végére már minden második magyar felnőtt otthonában van okostelefon és az okostelevíziók aránya is átlépte az 5 százalékos küszöböt.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése