TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nem vagyunk hipochonder nemzet

7560
Az első hazai Orvoskeresleti Indexet elkészítő FoglaljOrvost.hu 1000 fős online felmérést készített az orvoslátogatási szokásokról, a magán egészségügy és az állami egészségügy megítéléséről, a páciensek preferenciáiról.
Az egyik online ételrendelési portál vizsgálta meg, milyen ételekre és receptekre kerestek rá idén leginkább a magyarok

A közösségi oldalak egyben mércék is a kereskedelem számára

A követők száma és az értékelések alapján Budapest legnépszerűbb piaca a Fény Utcai Piac. ...

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...
Az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökség nemzetközi sztenderdek alkalmazásával a Szonda-Phone közreműködésével készítette el az első hazai content marketing kutatást.
A szennyezett ivóvíz megtisztítására alkalmas könyvet készítettek a kutatók, akik szerint a fejlesztés hatékonynak bizonyult az első terepen végzett teszteken.
Lassan közeledik az évnek az az időszaka, amelyet nem csak a korai sötétedés, de a megfázás és az influenza is beárnyékolhat.

Még mindig gondunk van az újraélesztéssel

7542
Valójában azt sem tudjuk, mi a teendő, ha valaki elájul mellettünk, derül ki az Országos Mentőszolgálat Alapítvány 2015-ös Nagy Elsősegély Tesztjéből.

Ez a kampány nem fog fájni

7541
Az 1053 fő körében végzett felmérést egy orvosi időpontfoglalás lehetőségét kínáló portál, hogy kiderüljön, miért nem járunk elég rendszeresen szűrővizsgálatokra.
Mitől barnul be a sült hús, és miért ég oda a pirítós? Louis-Camille Maillard ismerte a válaszokat, a világot mégsem érdekelte.
Augusztus 17-ig tart a Vénusz Lángos Voks verseny, amely során idén nyáron is bárki nevezheti és értékelheti kedvenc lángossütőjét.
A Durex az „Irány a Paradicsom” című nyári kampányával igyekszik felpezsdíteni a vásárlók a szexuális életet.
A nemi különbségek a volán mögött is tetten érhetők. A magyar sofőrök parkolási szokásainak vizsgálatával bízta meg az NRC Netpanelét a Goodyear
Ismét népszerű külföldön a Harvardot és Pápuát is megjárt különc magyar pedagógus.

Egyre hatástalanabbak a Facebook-reklámok

7454
Idén is megjelent a Nagy Facebook Kutatás, amelynek leglátványosabb eredménye, hogy drámaian nőtt a reklámelutasítás, főképp a fiatal korosztályokban.
A Wick Pharma GmbH megrendelésére készült globális kutatás arra kereste a választ, hogy betegség esetén kinek a tanácsaira hallgatunk.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése