TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kit zavar a reklámzaj?

4246
Naponta átlagosan 9268 reklámot vetítettek a hazai tévécsatornák, de a tévénézőknek mindössze 30 százaléka szokta végigülni a reklámblokkot.
A közösségi média tervek helyett teljes stratégia felépítését javasolja a LEWIS PR. A tippekhez ingyenesen letölthető e-book formájában lehet hozzájutni.

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

A leghatékonyabb kötelező-kampány

4204
Facebook és TV-reklám: a GfK kutatása szerint a Posta Biztosító marketingtevékenysége aktivitásban és eredményességben is verte a piacot.
A negyvenes vagy idősebb háziasszonyok nagybevásárlásai mozgatják a húsvéti csokoládéfigura- ésy sonkapiacot. Ilyenkor nem az alacsony ár a legfontosabb.

Közügy vagy önreklám?

4199
Milyen szempontoknak kell megfelelnie a vállalati támogatásokról szóló híreknek, hogy bekerülhessenek a szerkesztőségi tartalomba? A Magyar Adományozói Fórum kutatása.

Terjed az elektronikus számlázás

4188
Az ügyfelek rövidebb idő alatt el tudják intézni ügyeiket, a számlakibocsátók pedig a díjfizetési fegyelem jelentős javulását érzékelték.

A vállalati felelősség és a méret

4185
A kisvállalkozások is képesek úgy végezni tevékenységüket, hogy az a társadalomra pozitív hatással legyen - állítja a CG& Partners Kft. legújabb kutatása.

Egyre racionálisabbak a vásárlói döntések

4157
A GfK szerint két fő trend körvonalazódott: az egyes láncok vásárlói bázisának csökkenése és az átlagos kosárméret inflációt meghaladó mértékű növekedése.

A magyarok félnek a keresztértékesítéstől

4156
A Mystery Shopping Providers Association 32 országban végzett kutatása a mosolygás, üdvözlés valamint a keresztértékesítés témakörét ölelte fel.
A Magyar Közterületi Média Szövetség hirdetési bevételekről szóló friss felmérése szerint a citylight és az óriásplakát népszerűsége töretlen.

Online reklámköltési adatok az IAB-től

4133
A teljes nettó online reklámköltés 2011-ben 30,4 milliárd forint volt. Ez a teljes reklámpiac 18,8 százaléka.
A MAF felmérése szerint a kommunikálhatóság nem az elsődleges szempont, de az image és a reputáció erősítése szinte minden esetben fontos szerepet játszik.
A lapkiadóktól összegyűjtött adatok alapján a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) közzétette a 2011. évi sajtópiaci reklámtorta adatait.

Előnyben a szupermarketek

4086
Hiper- és szupermarketekben költik a vásárlók a legtöbbet élelmiszerre a GfK Hungária Shopping Monitor vizsgálata szerint.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése