TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A vállalati felelősség és a méret

4185
A kisvállalkozások is képesek úgy végezni tevékenységüket, hogy az a társadalomra pozitív hatással legyen - állítja a CG& Partners Kft. legújabb kutatása.

Egyre racionálisabbak a vásárlói döntések

4157
A GfK szerint két fő trend körvonalazódott: az egyes láncok vásárlói bázisának csökkenése és az átlagos kosárméret inflációt meghaladó mértékű növekedése.

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...

Rekordszámú lojális ügyfél a Magyar Postánál

Tovább erősödik a Magyar Posta 3 éve indult hűségprogramja, amely már több mint 700.000 kártyabirtokos ...

A magyarok félnek a keresztértékesítéstől

4156
A Mystery Shopping Providers Association 32 országban végzett kutatása a mosolygás, üdvözlés valamint a keresztértékesítés témakörét ölelte fel.
A Magyar Közterületi Média Szövetség hirdetési bevételekről szóló friss felmérése szerint a citylight és az óriásplakát népszerűsége töretlen.

Online reklámköltési adatok az IAB-től

4133
A teljes nettó online reklámköltés 2011-ben 30,4 milliárd forint volt. Ez a teljes reklámpiac 18,8 százaléka.
A MAF felmérése szerint a kommunikálhatóság nem az elsődleges szempont, de az image és a reputáció erősítése szinte minden esetben fontos szerepet játszik.
A lapkiadóktól összegyűjtött adatok alapján a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) közzétette a 2011. évi sajtópiaci reklámtorta adatait.

Előnyben a szupermarketek

4086
Hiper- és szupermarketekben költik a vásárlók a legtöbbet élelmiszerre a GfK Hungária Shopping Monitor vizsgálata szerint.

Okosabb kampányokkal hódít a mobilmarketing

4081
Azok 1/3-a, akik már találkoztak mobilon reklámokkal, rá is kattintottak azokra. Ez legjobban a mobilra optimalizált weboldalak esetében működik - beszámoló a X. Direkt Marketing Szeminárium és Workshopról.

2011 címlap-celebjei

4080
Az első három helyre Alekosz, Liptai Claudia és Stohl András került a Marketing&Media listájának élén. A lista első 10 helyének több mint a felét a valóságshow-celebek foglalják el.
Magas CTR, lenyűgöző cookie felhalmozódási ráta, magas bevonódás – néhány következtetés a Carefree image kampányáról, melyet a Gemius két eszközével mértek.

Mit csinálnak a magyarok a számítógép előtt?

4074
Hírt olvasnak, leveleznek, vásárolnak, és böngésznek. Az internetes kereskedelem 2003 óta két számjegyű növekedést mutat. A MasterCard legfrissebb kutatása.
A Siemens tanulmánya szerint a tisztán IP-alapú infrastruktúra 43 %-kal kevesebb költséget jelent a vállalatoknak a hagyományos PBX-rendszerekhez képest.
A legalacsonyabb részarányú tevékenység 2012 januárjában az online vásárlás, melyet mindössze a felhasználók 7,6%-a vallott magáénak.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése