TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új utak a netgeneráció oktatásában

4435
Hogyan tanul a netgnereáció? Milyen új kompetenciákat igényel a pedagógus? Milyen a virtuális tanulási környezet? Milyenek a külföldi példák?

Álmosság ellen

4432
A felnőtt lakosság jelentős többsége naponta fogyaszt kávét kifejezetten az ébrenlét fokozása érdekében. A fiatalok között az energiaital népszerű.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

Személytelen kiszolgálás a benzinkutakon

4427
A benzinárak csökkenésével sem nőtt a töltőállomások ügyfél-elégedettsége. Sokan nem érzik fontos ügyfélnek magukat és nem is ajánlják a kutakat.

Honlap a szemkamerának

4424
Az NRC önálló weboldalon mutatja be a szemkamerás kutatások előnyeit, melyeket honlapok, termékcsomagolások és reklámok vizsgálatára ajánl.

Új kommunikációs fegyver?

4413
A KutatóCentrum új szolgáltatása segítségével néhány nap alatt, mérsékelt büdzséből juthatnak megbízható információkhoz a PR-osok és marketingesek.

Áttörés a mobil közönségmérésben

4385
A korábban mérhetetlennek bizonyuló Apple készülékek adatinak gyűjtésére fejlesztett ki új módszertant a Gemius.

Bankszámlanyitás egyre fiatalabban

4357
A TakarékPont megbízásából készült piacfeltáró kutatás rávilágít arra, hogy a mai fiatalok egyre korábban kerülnek először kapcsolatba a banki szolgáltatásokkal.

Trendforduló előtt az e-kereskedelem?

4335
Az egy-egy termékre vagy termékcsaládra fókuszáló webshop-ok mellett egyre nagyobb teret nyernek a „mindent egy helyen” elvet valló online plázák

Több kultúrát fogyasztunk, mint tavaly

4319
Még mindig a könyveket szeretjük a legjobban, de több kulturális élményben van részünk, mint egy évvel ezelőtt – derül ki a Kultography.hu új felméréséből.

Mekkora lábon él Kína?

4282
Kína rendkívüli méretekkel rendelkezik terület és populáció szempontjából, ezért kiemelt figyelmet kell fordítania a környezetre gyakorolt hatásaira.
A Gemius elemzése szerint közös pont a növekedés, de a lengyel, az orosz és a lett piac is érdekes sajátosságokkal rendelkezik.

Lehetőségekre vár az aktív ifjúság

4262
Ijesztően pesszimista látásmódot képviselnek a hazai fiatal vállalkozók, ugyanis 86% szerint szinte kilátástalan helyzetben van az ország.

Kirobbanó mobil web

4260
Több mint 250%-al megemelkedett forgalom, kiéleződő verseny a táblagépek között és meglepő látogatói szokások a mobil oldalakon.

Mélyponton a vásárlási hajlandóság

4258
Az év első negyedében a fogyasztói bizalom újra emelkedett, de a vásárlási hajlandóság a valaha mért legalacsonyabb szintre süllyedt.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése