TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mélyponton a vásárlási hajlandóság

4258
Az év első negyedében a fogyasztói bizalom újra emelkedett, de a vásárlási hajlandóság a valaha mért legalacsonyabb szintre süllyedt.

Kit zavar a reklámzaj?

4246
Naponta átlagosan 9268 reklámot vetítettek a hazai tévécsatornák, de a tévénézőknek mindössze 30 százaléka szokta végigülni a reklámblokkot.

A bevonó stratégia lesz a sikeres vezetés titka

Az elmúlt években a hazai projektmenedzsment presztízse ugrásszerűen nőtt meg, a nemzetközi ...

A kika hosszútávra tervez nálunk

A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési ...
A közösségi média tervek helyett teljes stratégia felépítését javasolja a LEWIS PR. A tippekhez ingyenesen letölthető e-book formájában lehet hozzájutni.

A leghatékonyabb kötelező-kampány

4204
Facebook és TV-reklám: a GfK kutatása szerint a Posta Biztosító marketingtevékenysége aktivitásban és eredményességben is verte a piacot.
A negyvenes vagy idősebb háziasszonyok nagybevásárlásai mozgatják a húsvéti csokoládéfigura- ésy sonkapiacot. Ilyenkor nem az alacsony ár a legfontosabb.

Közügy vagy önreklám?

4199
Milyen szempontoknak kell megfelelnie a vállalati támogatásokról szóló híreknek, hogy bekerülhessenek a szerkesztőségi tartalomba? A Magyar Adományozói Fórum kutatása.

Terjed az elektronikus számlázás

4188
Az ügyfelek rövidebb idő alatt el tudják intézni ügyeiket, a számlakibocsátók pedig a díjfizetési fegyelem jelentős javulását érzékelték.

A vállalati felelősség és a méret

4185
A kisvállalkozások is képesek úgy végezni tevékenységüket, hogy az a társadalomra pozitív hatással legyen - állítja a CG& Partners Kft. legújabb kutatása.

Egyre racionálisabbak a vásárlói döntések

4157
A GfK szerint két fő trend körvonalazódott: az egyes láncok vásárlói bázisának csökkenése és az átlagos kosárméret inflációt meghaladó mértékű növekedése.

A magyarok félnek a keresztértékesítéstől

4156
A Mystery Shopping Providers Association 32 országban végzett kutatása a mosolygás, üdvözlés valamint a keresztértékesítés témakörét ölelte fel.
A Magyar Közterületi Média Szövetség hirdetési bevételekről szóló friss felmérése szerint a citylight és az óriásplakát népszerűsége töretlen.

Online reklámköltési adatok az IAB-től

4133
A teljes nettó online reklámköltés 2011-ben 30,4 milliárd forint volt. Ez a teljes reklámpiac 18,8 százaléka.
A MAF felmérése szerint a kommunikálhatóság nem az elsődleges szempont, de az image és a reputáció erősítése szinte minden esetben fontos szerepet játszik.
A lapkiadóktól összegyűjtött adatok alapján a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) közzétette a 2011. évi sajtópiaci reklámtorta adatait.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése