TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tavaszi rádióhallgatás

4561
Májusban a magyar lakosság majd kétharmada hallgatta valamelyik rádióadót. A hétköznapi rádióhallgatás visszaesett, de a hétvégi növekedett.

Furcsa étkezési szokásaink

4552
A GfK legfrissebb elemzése szerint a többség rendszeresen étkezik, ám az étellel szembeni elvárások közül az egyik legfontosabb, hogy hamar elkészüljön.

Tanuljon meg sítúrázni négy óra alatt!

Újabb jó pont a hazai síelésnek, hogy Mátraszentivánon működésbe állt hazánk legmodernebb ...

Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja

Akár 30%-os, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozásoknak az új digitális technológiák ...

Gemius AdMonitor jelentés 2011 második félévéről

4549
Továbbra is a hagyományos formátumok a legnépszerűbbek Magyarországon és a CEE régióban, pedig az interaktív bannerek több kattintást generálnak.

Középpontban a vendégfogadás

4501
A vendégvárással kapcsolatos szokásokra világít rá a NESCAFÉ kutatása, amely egy 1000 fős minta megkérdezésével készült a cég legújabb promóciójához kapcsolódóan.

MasterCard-kutatás a BL-döntőre

4484
A MasterCard, a 2012-es UEFA-bajnokok ligája-döntő hivatalos szponzora felmérést készített arról, melyik volt a BL tíz legemlékezetesebb pillanata.

Az üzletek angol nyelven köttetnek

4471
Az üzleti világ leggyakrabban használt közös nyelve az angol, a munkavállalók kétharmada így tartja a kapcsolatot a külföldiekkel. E sorban második helyen a spanyol nyelv szerepel, 5 százalékkal.
A GfK Hungária felmérése szerint 2012. év első negyedéve a hazai tartós fogyasztási cikk piac erőteljes csökkenésével kezdődött.

Ki lesz sztár?

4438
A műsorvezetők közül Sebestyén Balázs, Ördög Nóra, és Gundel Takács Gábor a legnépszerűbbek. A TV2 legszimpatikusabb emberei mind a „Megasztár” kulcsfigurái.

Új utak a netgeneráció oktatásában

4435
Hogyan tanul a netgnereáció? Milyen új kompetenciákat igényel a pedagógus? Milyen a virtuális tanulási környezet? Milyenek a külföldi példák?

Álmosság ellen

4432
A felnőtt lakosság jelentős többsége naponta fogyaszt kávét kifejezetten az ébrenlét fokozása érdekében. A fiatalok között az energiaital népszerű.

Személytelen kiszolgálás a benzinkutakon

4427
A benzinárak csökkenésével sem nőtt a töltőállomások ügyfél-elégedettsége. Sokan nem érzik fontos ügyfélnek magukat és nem is ajánlják a kutakat.

Honlap a szemkamerának

4424
Az NRC önálló weboldalon mutatja be a szemkamerás kutatások előnyeit, melyeket honlapok, termékcsomagolások és reklámok vizsgálatára ajánl.

Új kommunikációs fegyver?

4413
A KutatóCentrum új szolgáltatása segítségével néhány nap alatt, mérsékelt büdzséből juthatnak megbízható információkhoz a PR-osok és marketingesek.

Áttörés a mobil közönségmérésben

4385
A korábban mérhetetlennek bizonyuló Apple készülékek adatinak gyűjtésére fejlesztett ki új módszertant a Gemius.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése