TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Bankszámlanyitás egyre fiatalabban

4357
A TakarékPont megbízásából készült piacfeltáró kutatás rávilágít arra, hogy a mai fiatalok egyre korábban kerülnek először kapcsolatba a banki szolgáltatásokkal.

Trendforduló előtt az e-kereskedelem?

4335
Az egy-egy termékre vagy termékcsaládra fókuszáló webshop-ok mellett egyre nagyobb teret nyernek a „mindent egy helyen” elvet valló online plázák

Rekordszámú lojális ügyfél a Magyar Postánál

Tovább erősödik a Magyar Posta 3 éve indult hűségprogramja, amely már több mint 700.000 kártyabirtokos ...

Többszázéves múlt, tízéves jubileum

Idén ünnepli tizedik évfordulóját Bük városa, így augusztus 18. és 20. között Táncdalfesztivál, ...

Több kultúrát fogyasztunk, mint tavaly

4319
Még mindig a könyveket szeretjük a legjobban, de több kulturális élményben van részünk, mint egy évvel ezelőtt – derül ki a Kultography.hu új felméréséből.

Mekkora lábon él Kína?

4282
Kína rendkívüli méretekkel rendelkezik terület és populáció szempontjából, ezért kiemelt figyelmet kell fordítania a környezetre gyakorolt hatásaira.
A Gemius elemzése szerint közös pont a növekedés, de a lengyel, az orosz és a lett piac is érdekes sajátosságokkal rendelkezik.

Lehetőségekre vár az aktív ifjúság

4262
Ijesztően pesszimista látásmódot képviselnek a hazai fiatal vállalkozók, ugyanis 86% szerint szinte kilátástalan helyzetben van az ország.

Kirobbanó mobil web

4260
Több mint 250%-al megemelkedett forgalom, kiéleződő verseny a táblagépek között és meglepő látogatói szokások a mobil oldalakon.

Mélyponton a vásárlási hajlandóság

4258
Az év első negyedében a fogyasztói bizalom újra emelkedett, de a vásárlási hajlandóság a valaha mért legalacsonyabb szintre süllyedt.

Kit zavar a reklámzaj?

4246
Naponta átlagosan 9268 reklámot vetítettek a hazai tévécsatornák, de a tévénézőknek mindössze 30 százaléka szokta végigülni a reklámblokkot.
A közösségi média tervek helyett teljes stratégia felépítését javasolja a LEWIS PR. A tippekhez ingyenesen letölthető e-book formájában lehet hozzájutni.

A leghatékonyabb kötelező-kampány

4204
Facebook és TV-reklám: a GfK kutatása szerint a Posta Biztosító marketingtevékenysége aktivitásban és eredményességben is verte a piacot.
A negyvenes vagy idősebb háziasszonyok nagybevásárlásai mozgatják a húsvéti csokoládéfigura- ésy sonkapiacot. Ilyenkor nem az alacsony ár a legfontosabb.

Közügy vagy önreklám?

4199
Milyen szempontoknak kell megfelelnie a vállalati támogatásokról szóló híreknek, hogy bekerülhessenek a szerkesztőségi tartalomba? A Magyar Adományozói Fórum kutatása.

Terjed az elektronikus számlázás

4188
Az ügyfelek rövidebb idő alatt el tudják intézni ügyeiket, a számlakibocsátók pedig a díjfizetési fegyelem jelentős javulását érzékelték.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése