TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kommunikációs iparág globális trendjei

4686
Kelet-Közép-Európában a válaszadók mintegy harmada növeli az integrált public affairs és kommunikációs megbízásait.

Így zenél és táncol a Z-generáció

4669
Minden második fiatal már az interneten, ingyenes fájlcserélő programokon keresztül jut hozzá újabb és újabb dallamokhoz. Táncolni nem nagyon szeretnek.

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...

e-Book a strandra

4668
Az Olcsóbbat.hu arra volt kíváncsi, milyen hatással van a válság az online kereskedelemre, és melyek a legmeglepőbb változások a keresletben.

A Facebookkal még csak barátkoznak a cégek

4664
Öt éves időtávon dinamikus növekedésre számítanak az online szolgáltatások piacán a magyar vállalkozások – derül ki az RSM DTM Hungary Zrt. kutatásából.

Eredményes Diákhitel

4658
Kiemelkedő eredményt ért el a hazai Diákhitel rendszer a Cedefop, az Európai Szakképzés-fejlesztési Központ 33 ország képzési célú hitelezési gyakorlatát vizsgáló felmérésében.

Csak 18 éven felülieknek!

4643
A Dreher hazai vizsgálata szerint a magyar vásárlók 42 százaléka emlékszik sörön szereplő felelős üzenetre. A cég felelős kommunikációját szakértő segíti.

Kit érdekel a foci EB?

4621
A legnagyobb érdeklődés a negyvenes éveikben járó férfiak körében mutatkozik az EB iránt: 29 százalékukat nagyon érdekli, és csak 30 százalékukat hagyja teljesen hidegen.

K&H olimpiai esélyleső

4578
A pekingi olimpiai és paralimpiai játékokhoz hasonló eredményeket várunk sportolóinktól Londonban, derül ki a K&H olimpiai esélyleső eddigi eredményei alapján.
A Loyalty 360 és a SAS felmérése szerint a vásárlók márkahívővé alakítása minden korábbinál nagyobb hangsúlyt kap.

Let’s talk about sex, baby!

4568
Az emberek világszerte egyre nagyobb hajlandósággal és nyitottabban beszélnek a szexről, ugyanakkor a szexuális magabiztosság és a felelős magatartás terén nagy elmaradás tapasztalható.

Tavaszi rádióhallgatás

4561
Májusban a magyar lakosság majd kétharmada hallgatta valamelyik rádióadót. A hétköznapi rádióhallgatás visszaesett, de a hétvégi növekedett.

Furcsa étkezési szokásaink

4552
A GfK legfrissebb elemzése szerint a többség rendszeresen étkezik, ám az étellel szembeni elvárások közül az egyik legfontosabb, hogy hamar elkészüljön.

Gemius AdMonitor jelentés 2011 második félévéről

4549
Továbbra is a hagyományos formátumok a legnépszerűbbek Magyarországon és a CEE régióban, pedig az interaktív bannerek több kattintást generálnak.

Középpontban a vendégfogadás

4501
A vendégvárással kapcsolatos szokásokra világít rá a NESCAFÉ kutatása, amely egy 1000 fős minta megkérdezésével készült a cég legújabb promóciójához kapcsolódóan.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése