TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Változó vállalati finanszírozás

4748
Egyre kevesebb vállalat tervezi bankhitel felvételét, csökkenőben az állami és EU-támogatású hitelek szerepe.

Augusztusban drágábban nyaralunk

4747
A nyári hónapok közül augusztusban költjük a legtöbbet a nyaralásra, átlagosan 76 ezer forintot. Idén is a fürdővárosok a legnépszerűbbek.

Több, mint 8000 magyar általános iskolás vágott bele a K&H pénzügyi vetélkedőjébe

Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő. ...

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

Most, hogy behavazott minket a tél, nem árt átgondolni, mit tehetünk azért, hogy ne fázzunk, ...

A legkeresettebb szakmák

4722
Mérnököt, informatikai szakembert, könyvelőt kerestek leginkább az elmúlt fél évben- a Profession.hu felmérése erről tanúskodik.

K&H olimpiai esélyleső

4695
Nő az optimizmus: 15%-kal magasabb azok aránya, akik 5 vagy annál is több hazai aranyra számítanak az olimpián.

A kommunikációs iparág globális trendjei

4686
Kelet-Közép-Európában a válaszadók mintegy harmada növeli az integrált public affairs és kommunikációs megbízásait.

Így zenél és táncol a Z-generáció

4669
Minden második fiatal már az interneten, ingyenes fájlcserélő programokon keresztül jut hozzá újabb és újabb dallamokhoz. Táncolni nem nagyon szeretnek.

e-Book a strandra

4668
Az Olcsóbbat.hu arra volt kíváncsi, milyen hatással van a válság az online kereskedelemre, és melyek a legmeglepőbb változások a keresletben.

A Facebookkal még csak barátkoznak a cégek

4664
Öt éves időtávon dinamikus növekedésre számítanak az online szolgáltatások piacán a magyar vállalkozások – derül ki az RSM DTM Hungary Zrt. kutatásából.

Eredményes Diákhitel

4658
Kiemelkedő eredményt ért el a hazai Diákhitel rendszer a Cedefop, az Európai Szakképzés-fejlesztési Központ 33 ország képzési célú hitelezési gyakorlatát vizsgáló felmérésében.

Csak 18 éven felülieknek!

4643
A Dreher hazai vizsgálata szerint a magyar vásárlók 42 százaléka emlékszik sörön szereplő felelős üzenetre. A cég felelős kommunikációját szakértő segíti.

Kit érdekel a foci EB?

4621
A legnagyobb érdeklődés a negyvenes éveikben járó férfiak körében mutatkozik az EB iránt: 29 százalékukat nagyon érdekli, és csak 30 százalékukat hagyja teljesen hidegen.

K&H olimpiai esélyleső

4578
A pekingi olimpiai és paralimpiai játékokhoz hasonló eredményeket várunk sportolóinktól Londonban, derül ki a K&H olimpiai esélyleső eddigi eredményei alapján.
A Loyalty 360 és a SAS felmérése szerint a vásárlók márkahívővé alakítása minden korábbinál nagyobb hangsúlyt kap.

Let’s talk about sex, baby!

4568
Az emberek világszerte egyre nagyobb hajlandósággal és nyitottabban beszélnek a szexről, ugyanakkor a szexuális magabiztosság és a felelős magatartás terén nagy elmaradás tapasztalható.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése