TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tavaszi rádióhallgatás

4561
Májusban a magyar lakosság majd kétharmada hallgatta valamelyik rádióadót. A hétköznapi rádióhallgatás visszaesett, de a hétvégi növekedett.

Furcsa étkezési szokásaink

4552
A GfK legfrissebb elemzése szerint a többség rendszeresen étkezik, ám az étellel szembeni elvárások közül az egyik legfontosabb, hogy hamar elkészüljön.

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...

A közösségi oldalak egyben mércék is a kereskedelem számára

A követők száma és az értékelések alapján Budapest legnépszerűbb piaca a Fény Utcai Piac. ...

Gemius AdMonitor jelentés 2011 második félévéről

4549
Továbbra is a hagyományos formátumok a legnépszerűbbek Magyarországon és a CEE régióban, pedig az interaktív bannerek több kattintást generálnak.

Középpontban a vendégfogadás

4501
A vendégvárással kapcsolatos szokásokra világít rá a NESCAFÉ kutatása, amely egy 1000 fős minta megkérdezésével készült a cég legújabb promóciójához kapcsolódóan.

MasterCard-kutatás a BL-döntőre

4484
A MasterCard, a 2012-es UEFA-bajnokok ligája-döntő hivatalos szponzora felmérést készített arról, melyik volt a BL tíz legemlékezetesebb pillanata.

Az üzletek angol nyelven köttetnek

4471
Az üzleti világ leggyakrabban használt közös nyelve az angol, a munkavállalók kétharmada így tartja a kapcsolatot a külföldiekkel. E sorban második helyen a spanyol nyelv szerepel, 5 százalékkal.
A GfK Hungária felmérése szerint 2012. év első negyedéve a hazai tartós fogyasztási cikk piac erőteljes csökkenésével kezdődött.

Ki lesz sztár?

4438
A műsorvezetők közül Sebestyén Balázs, Ördög Nóra, és Gundel Takács Gábor a legnépszerűbbek. A TV2 legszimpatikusabb emberei mind a „Megasztár” kulcsfigurái.

Új utak a netgeneráció oktatásában

4435
Hogyan tanul a netgnereáció? Milyen új kompetenciákat igényel a pedagógus? Milyen a virtuális tanulási környezet? Milyenek a külföldi példák?

Álmosság ellen

4432
A felnőtt lakosság jelentős többsége naponta fogyaszt kávét kifejezetten az ébrenlét fokozása érdekében. A fiatalok között az energiaital népszerű.

Személytelen kiszolgálás a benzinkutakon

4427
A benzinárak csökkenésével sem nőtt a töltőállomások ügyfél-elégedettsége. Sokan nem érzik fontos ügyfélnek magukat és nem is ajánlják a kutakat.

Honlap a szemkamerának

4424
Az NRC önálló weboldalon mutatja be a szemkamerás kutatások előnyeit, melyeket honlapok, termékcsomagolások és reklámok vizsgálatára ajánl.

Új kommunikációs fegyver?

4413
A KutatóCentrum új szolgáltatása segítségével néhány nap alatt, mérsékelt büdzséből juthatnak megbízható információkhoz a PR-osok és marketingesek.

Áttörés a mobil közönségmérésben

4385
A korábban mérhetetlennek bizonyuló Apple készülékek adatinak gyűjtésére fejlesztett ki új módszertant a Gemius.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése