TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Változó vállalati finanszírozás

4748
Egyre kevesebb vállalat tervezi bankhitel felvételét, csökkenőben az állami és EU-támogatású hitelek szerepe.

Augusztusban drágábban nyaralunk

4747
A nyári hónapok közül augusztusban költjük a legtöbbet a nyaralásra, átlagosan 76 ezer forintot. Idén is a fürdővárosok a legnépszerűbbek.

2 hónap alatt 11 913 070 forint gyűlt össze az SOS Gyermekfalvaknak

Nagy sikerrel zárult az Orbit kampánya, amely a megvásárolt Orbit rágógumi árának 1%-ával az ...

Többszázéves múlt, tízéves jubileum

Idén ünnepli tizedik évfordulóját Bük városa, így augusztus 18. és 20. között Táncdalfesztivál, ...

A legkeresettebb szakmák

4722
Mérnököt, informatikai szakembert, könyvelőt kerestek leginkább az elmúlt fél évben- a Profession.hu felmérése erről tanúskodik.

K&H olimpiai esélyleső

4695
Nő az optimizmus: 15%-kal magasabb azok aránya, akik 5 vagy annál is több hazai aranyra számítanak az olimpián.

A kommunikációs iparág globális trendjei

4686
Kelet-Közép-Európában a válaszadók mintegy harmada növeli az integrált public affairs és kommunikációs megbízásait.

Így zenél és táncol a Z-generáció

4669
Minden második fiatal már az interneten, ingyenes fájlcserélő programokon keresztül jut hozzá újabb és újabb dallamokhoz. Táncolni nem nagyon szeretnek.

e-Book a strandra

4668
Az Olcsóbbat.hu arra volt kíváncsi, milyen hatással van a válság az online kereskedelemre, és melyek a legmeglepőbb változások a keresletben.

A Facebookkal még csak barátkoznak a cégek

4664
Öt éves időtávon dinamikus növekedésre számítanak az online szolgáltatások piacán a magyar vállalkozások – derül ki az RSM DTM Hungary Zrt. kutatásából.

Eredményes Diákhitel

4658
Kiemelkedő eredményt ért el a hazai Diákhitel rendszer a Cedefop, az Európai Szakképzés-fejlesztési Központ 33 ország képzési célú hitelezési gyakorlatát vizsgáló felmérésében.

Csak 18 éven felülieknek!

4643
A Dreher hazai vizsgálata szerint a magyar vásárlók 42 százaléka emlékszik sörön szereplő felelős üzenetre. A cég felelős kommunikációját szakértő segíti.

Kit érdekel a foci EB?

4621
A legnagyobb érdeklődés a negyvenes éveikben járó férfiak körében mutatkozik az EB iránt: 29 százalékukat nagyon érdekli, és csak 30 százalékukat hagyja teljesen hidegen.

K&H olimpiai esélyleső

4578
A pekingi olimpiai és paralimpiai játékokhoz hasonló eredményeket várunk sportolóinktól Londonban, derül ki a K&H olimpiai esélyleső eddigi eredményei alapján.
A Loyalty 360 és a SAS felmérése szerint a vásárlók márkahívővé alakítása minden korábbinál nagyobb hangsúlyt kap.

Let’s talk about sex, baby!

4568
Az emberek világszerte egyre nagyobb hajlandósággal és nyitottabban beszélnek a szexről, ugyanakkor a szexuális magabiztosság és a felelős magatartás terén nagy elmaradás tapasztalható.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése