TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Facebookkal még csak barátkoznak a cégek

4664
Öt éves időtávon dinamikus növekedésre számítanak az online szolgáltatások piacán a magyar vállalkozások – derül ki az RSM DTM Hungary Zrt. kutatásából.

Eredményes Diákhitel

4658
Kiemelkedő eredményt ért el a hazai Diákhitel rendszer a Cedefop, az Európai Szakképzés-fejlesztési Központ 33 ország képzési célú hitelezési gyakorlatát vizsgáló felmérésében.

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek ...

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

Csak 18 éven felülieknek!

4643
A Dreher hazai vizsgálata szerint a magyar vásárlók 42 százaléka emlékszik sörön szereplő felelős üzenetre. A cég felelős kommunikációját szakértő segíti.

Kit érdekel a foci EB?

4621
A legnagyobb érdeklődés a negyvenes éveikben járó férfiak körében mutatkozik az EB iránt: 29 százalékukat nagyon érdekli, és csak 30 százalékukat hagyja teljesen hidegen.

K&H olimpiai esélyleső

4578
A pekingi olimpiai és paralimpiai játékokhoz hasonló eredményeket várunk sportolóinktól Londonban, derül ki a K&H olimpiai esélyleső eddigi eredményei alapján.
A Loyalty 360 és a SAS felmérése szerint a vásárlók márkahívővé alakítása minden korábbinál nagyobb hangsúlyt kap.

Let’s talk about sex, baby!

4568
Az emberek világszerte egyre nagyobb hajlandósággal és nyitottabban beszélnek a szexről, ugyanakkor a szexuális magabiztosság és a felelős magatartás terén nagy elmaradás tapasztalható.

Tavaszi rádióhallgatás

4561
Májusban a magyar lakosság majd kétharmada hallgatta valamelyik rádióadót. A hétköznapi rádióhallgatás visszaesett, de a hétvégi növekedett.

Furcsa étkezési szokásaink

4552
A GfK legfrissebb elemzése szerint a többség rendszeresen étkezik, ám az étellel szembeni elvárások közül az egyik legfontosabb, hogy hamar elkészüljön.

Gemius AdMonitor jelentés 2011 második félévéről

4549
Továbbra is a hagyományos formátumok a legnépszerűbbek Magyarországon és a CEE régióban, pedig az interaktív bannerek több kattintást generálnak.

Középpontban a vendégfogadás

4501
A vendégvárással kapcsolatos szokásokra világít rá a NESCAFÉ kutatása, amely egy 1000 fős minta megkérdezésével készült a cég legújabb promóciójához kapcsolódóan.

MasterCard-kutatás a BL-döntőre

4484
A MasterCard, a 2012-es UEFA-bajnokok ligája-döntő hivatalos szponzora felmérést készített arról, melyik volt a BL tíz legemlékezetesebb pillanata.

Az üzletek angol nyelven köttetnek

4471
Az üzleti világ leggyakrabban használt közös nyelve az angol, a munkavállalók kétharmada így tartja a kapcsolatot a külföldiekkel. E sorban második helyen a spanyol nyelv szerepel, 5 százalékkal.
A GfK Hungária felmérése szerint 2012. év első negyedéve a hazai tartós fogyasztási cikk piac erőteljes csökkenésével kezdődött.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése