TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sokat fesztiválozunk, keveset költünk

4958
Az emberek kétharmada látogat fesztiválokat, belépőjegyekre azonban keveset költenek- derül ki a Szallas.hu felméréséből.

Személyre szabott mobilinternetes tarifák

4941
Az Ericsson ConsumerLab azt vizsgálta, miként javítaná a fogyasztói élményt, ha a szolgáltatók áttérnének az „okos” mobilinternetes forgalmi díjszámításra.

Magyarok is indulnak Európa legnehezebb terepfutó versenyén

A 16. Ultra-Trail du Mont-Blanc terepfutó eseményen 171 kilométert és 10.000 méternyi szintkülönbséget ...

Csökkennek a közigazgatás adminisztratív terhei

Az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével az állampolgárok és vállalkozások is jobb szolgáltatást ...
A MAF kutatásában a hazai TOP 200 nagyvállalat, a TOP 20 pénzintézet és a TOP 10 biztosító szakemberei számoltak be a civil partnerekkel kapcsolatos tapasztalataikról.

Sör és chips

4907
A GfK az akciós újságok piacát vizsgálta: júniusban megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma.

Orgazmusban jók vagyunk

4884
A Durex kíváncsi volt, hogy az emberek hogyan teljesítenek a hálószobában. A felmérés eredményei szerint jól, a magyarok pedig különösképpen kitesznek magukért.

A CEE régió online piaci körképe

4867
Az online populáció 9,2 százalékkal nőtt 2010-hez képest, a regionális online reklámköltések pedig több, mint 30 százalékkal emelkedtek az előző évhez képest.

A Discovery-hatás

4865
A Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) új kutatása azt vizsgálta, milyen hatással volt a Discovery Channel a magyar nézők életére.

Hálószobatitkok az Ipsos-tól

4860
A marketingszakembereknek tisztában kell lenniük néhány ténnyel, ha azt szeretnék, hogy a reklámüzenetek hatékonyan célba érjenek.

Robbanásszerűen terjednek az ízesített sörök

4859
Nem mutatható ki egyértelmű összefüggés a nagy sportesemények és a sör valamint a sós ropogtatnivalók forgalmának emelkedése között.

A Windows 8 már a spájzban van

4853
A Windows 8 jelenléte az elmúlt hetek során már a CEE régió több országában is kimutatható volt a Gemius mérései szerint.

Internethasználat Magyarországon

4819
Az átlagos okostelefon használó egyelőre kevés alkalmazást tölt le, és még kevesebbet használ aktívan. Egyre inkább teret nyernek a mobil eszközök.

Öt kommunikációs megatrend

4766
Az Enterprise Group szerint a következő években öt önmagában is meghatározó megatrend követeli ki az egységes kommunikációt a hazai vállalatoknál.

Minden harmadik ember elégedetlen

4762
Hazánkban átlagosan 6 percet töltenek el az ügyfelek sorban állással. Az európai átlag 9 perc. A próbavásárlók gyakran tudták volna csökkenteni sort.

A kritikus első alkalom

4754
A Durex Nemzetközi Szexuális Jóléti Kutatásából kiderül, hogy világszerte mindössze minden harmadik ember (35%) élvezte az első szexuális együttlétet.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése