TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Kevés esetben támogatják a munkahelyek, hogy a dolgozók taxit, vagy Ubert használjanak a feladataik ellátásához, amikor mégis szükség van az útra, a cégek a taxi társaságokat preferálják.
Online kutatást végzett a NESCAFÉ és az Index a barátságról. Az Igazán barátok? felmérésből az is kiderül, hogy a magyarok hisznek-e a barátságban férfi és nő között.

Ki sem látszunk a vízből

Az ENSZ 1993-ban március 22-ét jelölte ki a Víz Világnapjának, hogy gondolkodásunk középpontjába ...

A szép lányok adnák el a legjobb magyar termékeket?

A Miss Nation’s Beauty világverseny célja, hogy a szép lányok egyben hazájuk egyfajta exportőrré ...
A cseh, szlovák és magyar lakosok ízlését vizsgáló 2500 fős, online kutatásból megtudhatjuk, milyen is az idei fürdőruha trend.
Magyarországon közel félmillióan kapcsolódnak vásárlóként vagy forgalmazóként a szektorhoz, mely mintegy 50 milliárdos forgalmat ért el 2014-ben.
A WISE Business English Solutions kutatása szerint nem annyira tragikus a helyzet nyelvtanulási szokásaink és hajlandóságunk terén.
A válaszadók több mint négyötöde szerint az új digitális technológiák új gazdasági lehetőséget teremtenek Budapesten, és adóbevételeket biztosítanak az államnak.

Minden a külsőségekről szól

7573
Legalábbis egy nemrég készített, 1000 fős felmérés értékelése után erre következtet Dr. László Zsolt plasztikai sebész és Dr. Hevesi Kriszta pszichológus.

Nem vagyunk hipochonder nemzet

7560
Az első hazai Orvoskeresleti Indexet elkészítő FoglaljOrvost.hu 1000 fős online felmérést készített az orvoslátogatási szokásokról, a magán egészségügy és az állami egészségügy megítéléséről, a páciensek preferenciáiról.
Az egyik online ételrendelési portál vizsgálta meg, milyen ételekre és receptekre kerestek rá idén leginkább a magyarok
Az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökség nemzetközi sztenderdek alkalmazásával a Szonda-Phone közreműködésével készítette el az első hazai content marketing kutatást.
A szennyezett ivóvíz megtisztítására alkalmas könyvet készítettek a kutatók, akik szerint a fejlesztés hatékonynak bizonyult az első terepen végzett teszteken.
Lassan közeledik az évnek az az időszaka, amelyet nem csak a korai sötétedés, de a megfázás és az influenza is beárnyékolhat.

Még mindig gondunk van az újraélesztéssel

7542
Valójában azt sem tudjuk, mi a teendő, ha valaki elájul mellettünk, derül ki az Országos Mentőszolgálat Alapítvány 2015-ös Nagy Elsősegély Tesztjéből.

Ez a kampány nem fog fájni

7541
Az 1053 fő körében végzett felmérést egy orvosi időpontfoglalás lehetőségét kínáló portál, hogy kiderüljön, miért nem járunk elég rendszeresen szűrővizsgálatokra.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése