TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy friss felmérés szerint az FMCG-cégek lemaradnak a digitális versenyben. Minden jel arra utal, hogy sürgős változtatásokra van szükség.
Közép- és Kelet-Európa a továbbra is az egyik legnépszerűbb turisztikai célpont, a leggyakrabban látogatott országok Horvátország, Szlovákia és Románia.

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...
Magyarországon évi közel 20 ezer páciens vesz részt klinikai vizsgálatban, amivel hazánk az előkelő negyedik helyen áll az európai ranglétrán.
Így nézett ki a forradalom városa, Pest, Buda, Óbuda 1848-ban a statisztikai adatok tükrében.
A tartományban 6,9 millió vendégéjszakát számoltak össze, ez a legmagasabb szám, amióta a Statistik Austria közli az adatokat.

Gyengül a plázák népszerűsége

7877
Az amerikai fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé.
Az egyedi Colorlite szemüvegekhez elsőként Magyarországon juthatnak hozzá azok, akik valódi színeiben szeretnék élvezni a világot.
A világ vezető kijelzővédő gyártó vállalata felmérést készített a mobilkészülékeket érő sérülésekről.
Kétszer annyi fénymásoló és nyomtató található a hazai kkv szektorban, mint például iratmegsemmisítő – derült ki egy friss, reprezentatív Szinapszis-kutatásból.
Magyarországon évente több mint 20 ezer válást regisztrálnak. A Viszony.hu kutatása szerint azonban a válások eloszlásában is van szezonalitás.
A mobilhálózatok tekintetében Magyarország kiemelkedő teljesítménnyel rendelkezik.
A kkv-piac vezető integrált, IT-, autó- és berendezés finanszírozója, a Rentasystem Kft. immár harmadszor vizsgálta az IT beruházásokat és azok finanszírozási hátterét.
Nem bírják a kritikát, nem motiválnak, de hatalommániásak a magyar főnökök.
Hogyan lett a Szomszédokból Barátok közt, Jóban Rosszban vagy Éjjel-Nappal Budapest, és merre tart a magyar sorozatgyártás?
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése