TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Magyarországon évente több mint 20 ezer válást regisztrálnak. A Viszony.hu kutatása szerint azonban a válások eloszlásában is van szezonalitás.
A mobilhálózatok tekintetében Magyarország kiemelkedő teljesítménnyel rendelkezik.

Még mindig kevés tejterméket fogyasztanak a gyerekek

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft. ...

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...
A kkv-piac vezető integrált, IT-, autó- és berendezés finanszírozója, a Rentasystem Kft. immár harmadszor vizsgálta az IT beruházásokat és azok finanszírozási hátterét.
Nem bírják a kritikát, nem motiválnak, de hatalommániásak a magyar főnökök.
Hogyan lett a Szomszédokból Barátok közt, Jóban Rosszban vagy Éjjel-Nappal Budapest, és merre tart a magyar sorozatgyártás?

8,4 milliárd felett jár idén a civil 1%

7764
8 százalékkal több szja-t juttattak 2016-ban a civilszervezeteknek az adófizetők tavalyhoz képest.
Részletes felmérés született arról, hogy a magyarok boldogsága milyen összefüggésben van az életkorral, a családi állapottal, vagy éppen az iskolázottsággal.
A Canon Europe Office Insights 2016 szerint többet fognak költeni a cégek irodai berendezésekre.
Kevés esetben támogatják a munkahelyek, hogy a dolgozók taxit, vagy Ubert használjanak a feladataik ellátásához, amikor mégis szükség van az útra, a cégek a taxi társaságokat preferálják.
Online kutatást végzett a NESCAFÉ és az Index a barátságról. Az Igazán barátok? felmérésből az is kiderül, hogy a magyarok hisznek-e a barátságban férfi és nő között.
A cseh, szlovák és magyar lakosok ízlését vizsgáló 2500 fős, online kutatásból megtudhatjuk, milyen is az idei fürdőruha trend.
Magyarországon közel félmillióan kapcsolódnak vásárlóként vagy forgalmazóként a szektorhoz, mely mintegy 50 milliárdos forgalmat ért el 2014-ben.
A WISE Business English Solutions kutatása szerint nem annyira tragikus a helyzet nyelvtanulási szokásaink és hajlandóságunk terén.
A válaszadók több mint négyötöde szerint az új digitális technológiák új gazdasági lehetőséget teremtenek Budapesten, és adóbevételeket biztosítanak az államnak.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése