TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hálószobatitkok az Ipsos-tól

4860
A marketingszakembereknek tisztában kell lenniük néhány ténnyel, ha azt szeretnék, hogy a reklámüzenetek hatékonyan célba érjenek.

Robbanásszerűen terjednek az ízesített sörök

4859
Nem mutatható ki egyértelmű összefüggés a nagy sportesemények és a sör valamint a sós ropogtatnivalók forgalmának emelkedése között.

A bevonó stratégia lesz a sikeres vezetés titka

Az elmúlt években a hazai projektmenedzsment presztízse ugrásszerűen nőtt meg, a nemzetközi ...

A kika hosszútávra tervez nálunk

A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési ...

A Windows 8 már a spájzban van

4853
A Windows 8 jelenléte az elmúlt hetek során már a CEE régió több országában is kimutatható volt a Gemius mérései szerint.

Internethasználat Magyarországon

4819
Az átlagos okostelefon használó egyelőre kevés alkalmazást tölt le, és még kevesebbet használ aktívan. Egyre inkább teret nyernek a mobil eszközök.

Öt kommunikációs megatrend

4766
Az Enterprise Group szerint a következő években öt önmagában is meghatározó megatrend követeli ki az egységes kommunikációt a hazai vállalatoknál.

Minden harmadik ember elégedetlen

4762
Hazánkban átlagosan 6 percet töltenek el az ügyfelek sorban állással. Az európai átlag 9 perc. A próbavásárlók gyakran tudták volna csökkenteni sort.

A kritikus első alkalom

4754
A Durex Nemzetközi Szexuális Jóléti Kutatásából kiderül, hogy világszerte mindössze minden harmadik ember (35%) élvezte az első szexuális együttlétet.

Változó vállalati finanszírozás

4748
Egyre kevesebb vállalat tervezi bankhitel felvételét, csökkenőben az állami és EU-támogatású hitelek szerepe.

Augusztusban drágábban nyaralunk

4747
A nyári hónapok közül augusztusban költjük a legtöbbet a nyaralásra, átlagosan 76 ezer forintot. Idén is a fürdővárosok a legnépszerűbbek.

A legkeresettebb szakmák

4722
Mérnököt, informatikai szakembert, könyvelőt kerestek leginkább az elmúlt fél évben- a Profession.hu felmérése erről tanúskodik.

K&H olimpiai esélyleső

4695
Nő az optimizmus: 15%-kal magasabb azok aránya, akik 5 vagy annál is több hazai aranyra számítanak az olimpián.

A kommunikációs iparág globális trendjei

4686
Kelet-Közép-Európában a válaszadók mintegy harmada növeli az integrált public affairs és kommunikációs megbízásait.

Így zenél és táncol a Z-generáció

4669
Minden második fiatal már az interneten, ingyenes fájlcserélő programokon keresztül jut hozzá újabb és újabb dallamokhoz. Táncolni nem nagyon szeretnek.

e-Book a strandra

4668
Az Olcsóbbat.hu arra volt kíváncsi, milyen hatással van a válság az online kereskedelemre, és melyek a legmeglepőbb változások a keresletben.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése