TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tanult a lakosság a hitelválságból

5424
Forinthitel, kisebb lakás, albérlet – ma már ezeket választanák a bajba került devizahitelesek.

Vásárlóerő: Egyre jobban lemaradunk

5422
Magyarországon ma az egy főre jutó, évente elkölthető jövedelem 4.884 euro, egynegyede annak az összegnek, mellyel egy átlag osztrák egy évben gazdálkodhat.

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Hogyan óvjuk a Földet 2030-ig

Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi ...

Nagy a nyomás a magyarokon

5415
A magyarok háromnegyede érzi úgy, hogy túl sok stressz éri. Elsősorban a nőket érinti ez a probléma – derült ki a KutatóCentrum felméréséből.

Nő a dohánytermékek feketepiaca

5396
A Gfk eredményei szerint a feketekereskedelem arányának csökkenő tendenciája visszafordult, s az illegális kereskedelem újra növekedésnek indult.

A tévé mellé Facebook is kell

5110
Az Ericsson ConsumerLab kutatása szerint a nézők 62 százaléka közösségi médiát is használ TV-nézés közben.

Jöhetnek a multik?

5109
A webshopok egyharmada lát kockázatot egy nagyobb külföldi versenytárs megjelenésében- állítja az Olcsóbbat.hu friss felmérése.

Mentális akadálymentesítés kell

5079
A bennünk élő gátak akadályozzák a megváltozott munkaképességűek szélesebb körű foglalkoztatását- derül ki a Rehabjob kutatásából.

Többet költünk iskolakezdésre

5058
Idén átlagosan 26.900 forintot terveznek költeni az internetezők az Árukereső.hu kutatása alapján: az ár fontosabb lett a minőségnél.

Korlátoznak a hagyományos telefonrendszerek?

5024
A régóta üzemelő kommunikációs rendszerek ma már nem felelnek meg a változó felhasználói igényeknek- derül ki a SEN tanulmányából.

Közös többszörös

4961
A magyar nagyvállalatok és a nonprofit szervezetek együttműködését vizsgálta legújabb felmérésében a Magyar Adományozói Fórum.

Sokat fesztiválozunk, keveset költünk

4958
Az emberek kétharmada látogat fesztiválokat, belépőjegyekre azonban keveset költenek- derül ki a Szallas.hu felméréséből.

Személyre szabott mobilinternetes tarifák

4941
Az Ericsson ConsumerLab azt vizsgálta, miként javítaná a fogyasztói élményt, ha a szolgáltatók áttérnének az „okos” mobilinternetes forgalmi díjszámításra.
A MAF kutatásában a hazai TOP 200 nagyvállalat, a TOP 20 pénzintézet és a TOP 10 biztosító szakemberei számoltak be a civil partnerekkel kapcsolatos tapasztalataikról.

Sör és chips

4907
A GfK az akciós újságok piacát vizsgálta: júniusban megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése