TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sokat fesztiválozunk, keveset költünk

4958
Az emberek kétharmada látogat fesztiválokat, belépőjegyekre azonban keveset költenek- derül ki a Szallas.hu felméréséből.

Személyre szabott mobilinternetes tarifák

4941
Az Ericsson ConsumerLab azt vizsgálta, miként javítaná a fogyasztói élményt, ha a szolgáltatók áttérnének az „okos” mobilinternetes forgalmi díjszámításra.

2 hónap alatt 11 913 070 forint gyűlt össze az SOS Gyermekfalvaknak

Nagy sikerrel zárult az Orbit kampánya, amely a megvásárolt Orbit rágógumi árának 1%-ával az ...

Rekordszámú lojális ügyfél a Magyar Postánál

Tovább erősödik a Magyar Posta 3 éve indult hűségprogramja, amely már több mint 700.000 kártyabirtokos ...
A MAF kutatásában a hazai TOP 200 nagyvállalat, a TOP 20 pénzintézet és a TOP 10 biztosító szakemberei számoltak be a civil partnerekkel kapcsolatos tapasztalataikról.

Sör és chips

4907
A GfK az akciós újságok piacát vizsgálta: júniusban megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma.

Orgazmusban jók vagyunk

4884
A Durex kíváncsi volt, hogy az emberek hogyan teljesítenek a hálószobában. A felmérés eredményei szerint jól, a magyarok pedig különösképpen kitesznek magukért.

A CEE régió online piaci körképe

4867
Az online populáció 9,2 százalékkal nőtt 2010-hez képest, a regionális online reklámköltések pedig több, mint 30 százalékkal emelkedtek az előző évhez képest.

A Discovery-hatás

4865
A Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) új kutatása azt vizsgálta, milyen hatással volt a Discovery Channel a magyar nézők életére.

Hálószobatitkok az Ipsos-tól

4860
A marketingszakembereknek tisztában kell lenniük néhány ténnyel, ha azt szeretnék, hogy a reklámüzenetek hatékonyan célba érjenek.

Robbanásszerűen terjednek az ízesített sörök

4859
Nem mutatható ki egyértelmű összefüggés a nagy sportesemények és a sör valamint a sós ropogtatnivalók forgalmának emelkedése között.

A Windows 8 már a spájzban van

4853
A Windows 8 jelenléte az elmúlt hetek során már a CEE régió több országában is kimutatható volt a Gemius mérései szerint.

Internethasználat Magyarországon

4819
Az átlagos okostelefon használó egyelőre kevés alkalmazást tölt le, és még kevesebbet használ aktívan. Egyre inkább teret nyernek a mobil eszközök.

Öt kommunikációs megatrend

4766
Az Enterprise Group szerint a következő években öt önmagában is meghatározó megatrend követeli ki az egységes kommunikációt a hazai vállalatoknál.

Minden harmadik ember elégedetlen

4762
Hazánkban átlagosan 6 percet töltenek el az ügyfelek sorban állással. Az európai átlag 9 perc. A próbavásárlók gyakran tudták volna csökkenteni sort.

A kritikus első alkalom

4754
A Durex Nemzetközi Szexuális Jóléti Kutatásából kiderül, hogy világszerte mindössze minden harmadik ember (35%) élvezte az első szexuális együttlétet.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése