TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A tévé mellé Facebook is kell

5110
Az Ericsson ConsumerLab kutatása szerint a nézők 62 százaléka közösségi médiát is használ TV-nézés közben.

Jöhetnek a multik?

5109
A webshopok egyharmada lát kockázatot egy nagyobb külföldi versenytárs megjelenésében- állítja az Olcsóbbat.hu friss felmérése.

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Mentális akadálymentesítés kell

5079
A bennünk élő gátak akadályozzák a megváltozott munkaképességűek szélesebb körű foglalkoztatását- derül ki a Rehabjob kutatásából.

Többet költünk iskolakezdésre

5058
Idén átlagosan 26.900 forintot terveznek költeni az internetezők az Árukereső.hu kutatása alapján: az ár fontosabb lett a minőségnél.

Korlátoznak a hagyományos telefonrendszerek?

5024
A régóta üzemelő kommunikációs rendszerek ma már nem felelnek meg a változó felhasználói igényeknek- derül ki a SEN tanulmányából.

Közös többszörös

4961
A magyar nagyvállalatok és a nonprofit szervezetek együttműködését vizsgálta legújabb felmérésében a Magyar Adományozói Fórum.

Sokat fesztiválozunk, keveset költünk

4958
Az emberek kétharmada látogat fesztiválokat, belépőjegyekre azonban keveset költenek- derül ki a Szallas.hu felméréséből.

Személyre szabott mobilinternetes tarifák

4941
Az Ericsson ConsumerLab azt vizsgálta, miként javítaná a fogyasztói élményt, ha a szolgáltatók áttérnének az „okos” mobilinternetes forgalmi díjszámításra.
A MAF kutatásában a hazai TOP 200 nagyvállalat, a TOP 20 pénzintézet és a TOP 10 biztosító szakemberei számoltak be a civil partnerekkel kapcsolatos tapasztalataikról.

Sör és chips

4907
A GfK az akciós újságok piacát vizsgálta: júniusban megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma.

Orgazmusban jók vagyunk

4884
A Durex kíváncsi volt, hogy az emberek hogyan teljesítenek a hálószobában. A felmérés eredményei szerint jól, a magyarok pedig különösképpen kitesznek magukért.

A CEE régió online piaci körképe

4867
Az online populáció 9,2 százalékkal nőtt 2010-hez képest, a regionális online reklámköltések pedig több, mint 30 százalékkal emelkedtek az előző évhez képest.

A Discovery-hatás

4865
A Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) új kutatása azt vizsgálta, milyen hatással volt a Discovery Channel a magyar nézők életére.

Hálószobatitkok az Ipsos-tól

4860
A marketingszakembereknek tisztában kell lenniük néhány ténnyel, ha azt szeretnék, hogy a reklámüzenetek hatékonyan célba érjenek.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...4567891011121314151617... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése