TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nagy a nyomás a magyarokon

5415
A magyarok háromnegyede érzi úgy, hogy túl sok stressz éri. Elsősorban a nőket érinti ez a probléma – derült ki a KutatóCentrum felméréséből.

Nő a dohánytermékek feketepiaca

5396
A Gfk eredményei szerint a feketekereskedelem arányának csökkenő tendenciája visszafordult, s az illegális kereskedelem újra növekedésnek indult.

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

A tévé mellé Facebook is kell

5110
Az Ericsson ConsumerLab kutatása szerint a nézők 62 százaléka közösségi médiát is használ TV-nézés közben.

Jöhetnek a multik?

5109
A webshopok egyharmada lát kockázatot egy nagyobb külföldi versenytárs megjelenésében- állítja az Olcsóbbat.hu friss felmérése.

Mentális akadálymentesítés kell

5079
A bennünk élő gátak akadályozzák a megváltozott munkaképességűek szélesebb körű foglalkoztatását- derül ki a Rehabjob kutatásából.

Többet költünk iskolakezdésre

5058
Idén átlagosan 26.900 forintot terveznek költeni az internetezők az Árukereső.hu kutatása alapján: az ár fontosabb lett a minőségnél.

Korlátoznak a hagyományos telefonrendszerek?

5024
A régóta üzemelő kommunikációs rendszerek ma már nem felelnek meg a változó felhasználói igényeknek- derül ki a SEN tanulmányából.

Közös többszörös

4961
A magyar nagyvállalatok és a nonprofit szervezetek együttműködését vizsgálta legújabb felmérésében a Magyar Adományozói Fórum.

Sokat fesztiválozunk, keveset költünk

4958
Az emberek kétharmada látogat fesztiválokat, belépőjegyekre azonban keveset költenek- derül ki a Szallas.hu felméréséből.

Személyre szabott mobilinternetes tarifák

4941
Az Ericsson ConsumerLab azt vizsgálta, miként javítaná a fogyasztói élményt, ha a szolgáltatók áttérnének az „okos” mobilinternetes forgalmi díjszámításra.
A MAF kutatásában a hazai TOP 200 nagyvállalat, a TOP 20 pénzintézet és a TOP 10 biztosító szakemberei számoltak be a civil partnerekkel kapcsolatos tapasztalataikról.

Sör és chips

4907
A GfK az akciós újságok piacát vizsgálta: júniusban megugrott az alkoholtartalmú sörök és a ropogtatnivalók hirdetéseinek száma.

Orgazmusban jók vagyunk

4884
A Durex kíváncsi volt, hogy az emberek hogyan teljesítenek a hálószobában. A felmérés eredményei szerint jól, a magyarok pedig különösképpen kitesznek magukért.

A CEE régió online piaci körképe

4867
Az online populáció 9,2 százalékkal nőtt 2010-hez képest, a regionális online reklámköltések pedig több, mint 30 százalékkal emelkedtek az előző évhez képest.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése