TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Ernst & Young a legkedveltebb tanácsadó cég a gazdasági háttérrel rendelkező munkavállalók körében Európában, a vállalat egyben a kontinens harmadik legvonzóbb munkahelye.

Kevesebben kevesebbért

5725
Az LG Electronics felmérése jelentős visszaesést mutat a szórakoztatóelektronikai és telekommunikációs termékek tervezett vásárlása terén.

Hogyan óvjuk a Földet 2030-ig

Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi ...

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...

Alig költenek a marketingre a kkv-k

5721
A Marketing112 és a Marketingesek Lapja legfrissebb felmérésében 2100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, kérdeztek meg a vállalkozásuk 2012-es évi marketingjéről.
Az Olcsóbbat.hu árösszehasonlító portál közel 1 300 fő részvételével készült kutatásából kiderült, a válaszadók közel egynegyede csak ritkán, vagy soha nem olyan ajándékot kap, amit igazán szeretne.

Karácsonyi tor-túra

5711
A karácsonyi bevásárlás fogalma megváltozott. Vannak azonban örök érvényű igazságok és jó tanácsok, amelyek még a tapasztalt háziasszonyok beszerzőkörútját is megkönnyíthetik.

Diszkont - hipermarket verseny

5634
Alacsony árak a márkatermékek ellen. A legintenzívebb vásárlók egyre inkább az alacsonyabb jövedelmű háztartások közül kerülnek ki.
Indul a karácsonyi szezon, amely hagyományosan a kiskereskedelem fő szezonja.

A fiatalok pénzügyi szokásai

5590
A TakarékPont megbízásából 2012 januárjában végzett országos reprezentatív felmérés során 500 főt (14 és 32 év közötti fiatalt) kérdeztek pénzügyi szokásaikról.
„AZ EGYENLŐSÉG KIFIZETŐDIK" kezdeményezés a női tudásbázis jobb kihasználásával segíti a vállalatokat a munkaerő-piaci kihívások kezelésében.

Mi kell a nőnek?

5543
A karácsonyi ajándék megtalálása komoly munka sok férfi számára, úgy gondolják, megoldhatatlan feladvány előtt állnak.

Az egészségturizmus vonzereje

5539
Az emberek 18 százaléka komolyan fontolóra venné, hogy egy másik országban legyen részese orvosi, fogorvosi kezelésnek, ha kevesebbet kellene fizetnie érte.

Mi kell a férfinak?

5538
A zokni, nyakkendő már csöppet sem menő! A magyar internetezők 74%-a örülne, ha egy kivételes élménnyel ajándékoznák meg.
Bár 10-ből 7 egészségpénztári tag jól tájékozottnak vallja magát az egészségpénztár által kínált szolgáltatások és kedvezmények körét illetően, több ponton mégis sok a hiányosság.

GfK: „emberi kapcsolatok” modell

5454
A GfK a márkák és fogyasztók menedzsmentjével foglalkozó kutatásoknak új, kvantitatív megközelítését fejlesztette ki.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése