TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy friss felmérés szerint az FMCG-cégek lemaradnak a digitális versenyben. Minden jel arra utal, hogy sürgős változtatásokra van szükség.
Közép- és Kelet-Európa a továbbra is az egyik legnépszerűbb turisztikai célpont, a leggyakrabban látogatott országok Horvátország, Szlovákia és Románia.

Sziget Sörrel ünnepli a Dreher a fesztivál 25 éves jubileumát

A Sziget legrégebbi beszállító partnere a Dreher Sörgyárak, amely már 23 éve szolgáltatja a ...

Már az Air France beszállókártyái is elérhetőek a Messengeren

A francia légitársaság új szolgáltatásával az utasok beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger ...
Magyarországon évi közel 20 ezer páciens vesz részt klinikai vizsgálatban, amivel hazánk az előkelő negyedik helyen áll az európai ranglétrán.
Így nézett ki a forradalom városa, Pest, Buda, Óbuda 1848-ban a statisztikai adatok tükrében.
A tartományban 6,9 millió vendégéjszakát számoltak össze, ez a legmagasabb szám, amióta a Statistik Austria közli az adatokat.

Gyengül a plázák népszerűsége

7877
Az amerikai fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé.
Az egyedi Colorlite szemüvegekhez elsőként Magyarországon juthatnak hozzá azok, akik valódi színeiben szeretnék élvezni a világot.
A világ vezető kijelzővédő gyártó vállalata felmérést készített a mobilkészülékeket érő sérülésekről.
Kétszer annyi fénymásoló és nyomtató található a hazai kkv szektorban, mint például iratmegsemmisítő – derült ki egy friss, reprezentatív Szinapszis-kutatásból.
Magyarországon évente több mint 20 ezer válást regisztrálnak. A Viszony.hu kutatása szerint azonban a válások eloszlásában is van szezonalitás.
A mobilhálózatok tekintetében Magyarország kiemelkedő teljesítménnyel rendelkezik.
A kkv-piac vezető integrált, IT-, autó- és berendezés finanszírozója, a Rentasystem Kft. immár harmadszor vizsgálta az IT beruházásokat és azok finanszírozási hátterét.
Nem bírják a kritikát, nem motiválnak, de hatalommániásak a magyar főnökök.
Hogyan lett a Szomszédokból Barátok közt, Jóban Rosszban vagy Éjjel-Nappal Budapest, és merre tart a magyar sorozatgyártás?
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése