TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Bár kevesebb a diák, még mindig népszerű az iskola melletti munkavállalás.
Minden harmadik magyar örülne, ha a gyereke videóblogot indítana.

Programozni tanít a világelső magyar Logiscool

Eddig több, mint 10 000 gyerekkel szerettették meg a programozást, már hét országban, saját ...

A Lego Ninjago film főhőse elszabadult Budapesten

Nemsokára itt a film premierje, de a történet főhősének, Lloydnak még maradt egy kis ideje ...
A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft.

Még mindig vonzó Amerika a fiataloknak

8056
A nyaralási szezonban a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség és az STA Travel utazási iroda közös kutatásában a 18 és 24 év közötti fiatalok utazási szokásait vizsgálta meg internetes kereséseik alapján.
Idén az eddigi legkorábbi dátumra, augusztus 2-ára esik a túlfogyasztás világnapja, vagyis az emberiség alig több mint hét hónap alatt elhasználta a Föld egy évre elegendő erőforrásait. Mától a jövőnket használjuk el: úgy élünk, mintha 1,7 Föld állna rendelkezésünkre.
Sok izgalmat ígér a jövő év a reklámszakma szereplői számára.
Kutatássorozatot indított a SAKKOM Interaktív az influencer marketing átfogó feltérképezésére, ennek első állomásaként a Kreatívval közösen a megbízói és ügynökségi oldal tapasztalatait vizsgálták.
Egy friss felmérés szerint az FMCG-cégek lemaradnak a digitális versenyben. Minden jel arra utal, hogy sürgős változtatásokra van szükség.
Közép- és Kelet-Európa a továbbra is az egyik legnépszerűbb turisztikai célpont, a leggyakrabban látogatott országok Horvátország, Szlovákia és Románia.
Magyarországon évi közel 20 ezer páciens vesz részt klinikai vizsgálatban, amivel hazánk az előkelő negyedik helyen áll az európai ranglétrán.
Így nézett ki a forradalom városa, Pest, Buda, Óbuda 1848-ban a statisztikai adatok tükrében.
A tartományban 6,9 millió vendégéjszakát számoltak össze, ez a legmagasabb szám, amióta a Statistik Austria közli az adatokat.

Gyengül a plázák népszerűsége

7877
Az amerikai fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé.
Az egyedi Colorlite szemüvegekhez elsőként Magyarországon juthatnak hozzá azok, akik valódi színeiben szeretnék élvezni a világot.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése