TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy kutatás szerint az interneten fellelhető szövegek kétharmadát annak létrehozóján kívül soha senki más nem látja. Mivel a telefon lett az első számú olvasóeszköz, ezért a szövegnek, a tartalomnak is ehhez a megváltozott szokáshoz kell alkalmazkodnia. De hogyan? Rengeteg különböző forrásból áramlik az írott szöveg a fogyasztó felé, és egyre inkább adja magát a kérdés: egy nyelvet beszélünk?
#Metoo, azaz #enis. Felfigyelt a magyar internet, és megosztozik az üzeneten. Egy, a közösségi médiára optimalizált hívószóban koncentrálódik a bántalmazás, a nők (és férfiak) elleni szexuális erőszak társadalmi problémája. Hashtag mögé tettük a múltat. De hol tart a kampány? És vajon hol tart a cél?

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára ...
Egy friss kutatás szerint nem az ökológiai lábnyomunkat, sokkal inkább a befizetni való csekkek összegét akarjuk csökkenteni azokkal az energiatakarékos megoldásokkal, amelyekre a hétköznapokban ügyelünk.
A fiatalok több mobiladatot használnának, ha lenne – derül ki a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat az Y és Z generáció körében vizsgáló kutatásából.
A megkérdezett fogyasztók 82 százaléka ismeri „Az Év Terméke Díjat”.
Bár kevesebb a diák, még mindig népszerű az iskola melletti munkavállalás.
Minden harmadik magyar örülne, ha a gyereke videóblogot indítana.
A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft.

Még mindig vonzó Amerika a fiataloknak

8056
A nyaralási szezonban a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség és az STA Travel utazási iroda közös kutatásában a 18 és 24 év közötti fiatalok utazási szokásait vizsgálta meg internetes kereséseik alapján.
Idén az eddigi legkorábbi dátumra, augusztus 2-ára esik a túlfogyasztás világnapja, vagyis az emberiség alig több mint hét hónap alatt elhasználta a Föld egy évre elegendő erőforrásait. Mától a jövőnket használjuk el: úgy élünk, mintha 1,7 Föld állna rendelkezésünkre.
Sok izgalmat ígér a jövő év a reklámszakma szereplői számára.
Kutatássorozatot indított a SAKKOM Interaktív az influencer marketing átfogó feltérképezésére, ennek első állomásaként a Kreatívval közösen a megbízói és ügynökségi oldal tapasztalatait vizsgálták.
Egy friss felmérés szerint az FMCG-cégek lemaradnak a digitális versenyben. Minden jel arra utal, hogy sürgős változtatásokra van szükség.
Közép- és Kelet-Európa a továbbra is az egyik legnépszerűbb turisztikai célpont, a leggyakrabban látogatott országok Horvátország, Szlovákia és Románia.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése