TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Balatonfüreden tartották a Miss Balaton by Cosmopolitan legszebb 100 versenyzőjének válogatóját.
Húsz országból több mint hetven világhírű személyiség vett részt az idei Brain Bar Budapest fesztiválon, hogy megvitassa a jövő legégetőbb kérdéseit.

A Cápák Hete mélyebbre merül, mint valaha

A televíziózás történetének egyik legrégebb óta futó tematikus hete, a nyár cápás eseménye ...

Nem csak született feleségek az 50. Kékszalagon

Első alkalommal indul el a Kékszalagon a Csak a Nőknek Magazin hajója, amelyen csak hölgyek ...

Dárdai Pál a Coca-Cola Eb kampányában

7656
A futballvilág meghatározó alakjával indít közös kampányt a Coca-Cola Magyarország a labdarúgó-Európa-bajnokság ideje alatt.
A focirajongóknak kedveskedik egy ingyenesen igényelhető poszterrel a Hörmann Hungária, amely elkötelezett támogatója a sportnak, ezen belül is a labdarúgásnak.
Nagyszabású zártkörű partival avatták fel a H&M vadonatúj üzletét, amely nem csupán Magyarország, de a világ egyik legnagyobbja is egyben.
Détári Lajos és Hajdú B. István részvételével mutatták be a magyar válogatott tagjairól mintázott mini figurákat, a Football Heroes kollekciót.
Nyárindító hétvége csupa hasznos és finom programmal, akár családdal, akár anélkül.
Izgalmas döntőt ígér a Comedy Central standup tehetségkutatója: a június 5-i televíziós fináléban 10 amatőr humoristát láthat a nagyérdemű.
A lelki békét megtalálni a hétköznapokban sem egyszerű, hát még akkor, amikor minden percben a kiszámíthatatlan természettől függünk.
Az interaktív nyereményjáték fődíja egy Bretagne-menti vitorlázás a márka nagykövetével, Thomas Coville-lel.

Moziba viszi nézőit a VIVA

7630
A legmenőbb filmekre juthatnak el premier előtt a zenecsatorna nézői.

Így néz ki, amikor egy humorista megkomolyodik

7623
Ritkán hallani olyan nyilatkozatot, amelyben valaki azt állítja, szeretne megöregedni. Kiss Ádám stand upos pedig most erre vetemedett.
Immár harmadik éve nyitották meg városnéző futással az Európa-napi fesztivált a Margitszigeten. A „12 év – 12 km” elnevezésű rendezvényen több ezer futó állt rajtvonalhoz.
Magyarország elsőszámú turisztikai attrakcióján megerősített intézkedésekkel készülnek, hogy garantálhassák a világ minden tájáról idesereglő látogatók biztonságát.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése