TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Teltházzal startolt a Paramount Tetőmozi

7694
Nagy sikerrel zárult a Paramount Tetőmozi első vetítése: az Amerikai szépség című filmet több százan nézték meg Budapest legmagasabban fekvő mozijában.
A sztárok eltökélték: feldobják a még tanulni kényszerülő rajongók napját, és vízparti fesztiválhangulatot teremtenek Budapest utcáira.

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...
Az USA (The States) című dokumentum film érdekességeket mutat be a DoQ műsorán az elnökválasztás előtt álló Egyesült Államokból június 25-én.
Az énekesnő első babáját várja, és bár még csak terhessége első felében jár, egy tesztnek köszönhetően nemrég az is kiderült, hogy kislányt hord a szíve alatt.
A Finlandia idén is versenyre hívja a lemezlovasokat, akik 30 perces mixükkel és tracklistjükkel győzhetik meg a zsűrit és a közönséget, hogy a Sound Less Ordinary Bárjába valók.
Balatonfüreden tartották a Miss Balaton by Cosmopolitan legszebb 100 versenyzőjének válogatóját.
Húsz országból több mint hetven világhírű személyiség vett részt az idei Brain Bar Budapest fesztiválon, hogy megvitassa a jövő legégetőbb kérdéseit.

Dárdai Pál a Coca-Cola Eb kampányában

7656
A futballvilág meghatározó alakjával indít közös kampányt a Coca-Cola Magyarország a labdarúgó-Európa-bajnokság ideje alatt.
A focirajongóknak kedveskedik egy ingyenesen igényelhető poszterrel a Hörmann Hungária, amely elkötelezett támogatója a sportnak, ezen belül is a labdarúgásnak.
Nagyszabású zártkörű partival avatták fel a H&M vadonatúj üzletét, amely nem csupán Magyarország, de a világ egyik legnagyobbja is egyben.
Détári Lajos és Hajdú B. István részvételével mutatták be a magyar válogatott tagjairól mintázott mini figurákat, a Football Heroes kollekciót.
Nyárindító hétvége csupa hasznos és finom programmal, akár családdal, akár anélkül.
Izgalmas döntőt ígér a Comedy Central standup tehetségkutatója: a június 5-i televíziós fináléban 10 amatőr humoristát láthat a nagyérdemű.
A lelki békét megtalálni a hétköznapokban sem egyszerű, hát még akkor, amikor minden percben a kiszámíthatatlan természettől függünk.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése