TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az elmúlt hetekben nehéz lett volna úgy járni a főváros utcáit vagy nézni a tévét, hogy ne jött volna szembe egy hirdetés A szürke ötven árnyalatáról.

Nyáron a Balatonnál koncertezik a Europe!

7417
Elkezdődött a végső visszaszámlálás, amikor az Open Road Fest szervezői január végén eddigi legnagyobb fellépőjüket jelentették be: nagyszínpadon a Europe!

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

Rajzfilmmé változtatja az anyák napi gyerekrajzokat a UPC

Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek. ...

50 forintos jegyár éjjel az Urániában

7406
Január 22-25. között harmadszor jelentkezik az Uránia Nemzeti Filmszínház éves „filmszemléje”, az Uránia Filmnapok.
Nem marketingstratégiára, hanem táncosainak tehetségére építve tudott nemzetközi színpadokra lépni a 5DOORS.
Az 1960-as években alapított márka mottója nem véletlenül lett „Autósport otthon”. A fanatikusok akár sportszerűen is űzhetik a játékot.

A fővárosban toboroz a Balaton

7373
Balaton-kóstoló és az első régiós adventi vásár szlogenje: „Karácsonykor is legjobb ajándék a Balaton”.

Meteorit a Lurdy Házban

7365
Decemben 13-án és 14-én a Lurdy-Ház I. emelete egy különleges, meseszerű birodalomnak ad majd otthont.
A Holland Királyi Légitársaság „Bluey” név alatt új, gyermekeknek tervezett termékcsaládot vezet be.
Kitárta kapuit a Buda Entertainment & Gastro. Az Éhezők viadalának legújabb epizódja az ágymozi nyitófilmje.
Néhány napja világszínvonalú partihelyszínné változott egy elhagyatott belvárosi épület, amelyet a Heineken vett birtokba.
Németh Kristóf, Csonka András, Oroszlán Szonja és Nagy Sándor jutott ki legkönnyebben az LG Időkapu nevű high-tech pop-up szabadulószobájából.
Harmincmillió megtekintés fölött jár a Halálos iramban 7 előzetese a facebookon, összesen a neten pedig már több, mint 122 milliószor nézték meg a rajongók november elseje óta.

Ismét nagy ugrásra készül a Coca-Cola

7336
Végéhez közeledik az egyetemistáknak indított bajnokság, a Coke Ugró1etem, amelyre több mint 300 egyetemi csapat nevezett.

Öt éve van napja a champagne-i pezsgőknek

7326
A rajongók idén ötödik alkalommal csatlakozhattak a kezdeményezéshez azzal, hogy elfogyasztottak egy palack champagne-t és megosztották az élményt a közösségi oldalakon.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése