TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az eltűnt idő nyomában

7698
Ezzel a címmel nyílt kiállítás a fertődi Esterházy-kastélyban, ahol július 4-étől 470 műtárgyat mutatnak be az Esterházy-család hajdani tulajdonából.
14 méteres torony, habparti, piatőzsde, karrierindítás, megannyi sport és turisztikai program – élményprogramokkal erősít idén az EFOTT.

Még mindig kevés tejterméket fogyasztanak a gyerekek

A gyermekek táplálkozási szokásairól készített felmérést a Danone Kft. ...

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...

Teltházzal startolt a Paramount Tetőmozi

7694
Nagy sikerrel zárult a Paramount Tetőmozi első vetítése: az Amerikai szépség című filmet több százan nézték meg Budapest legmagasabban fekvő mozijában.
A sztárok eltökélték: feldobják a még tanulni kényszerülő rajongók napját, és vízparti fesztiválhangulatot teremtenek Budapest utcáira.
Az USA (The States) című dokumentum film érdekességeket mutat be a DoQ műsorán az elnökválasztás előtt álló Egyesült Államokból június 25-én.
Az énekesnő első babáját várja, és bár még csak terhessége első felében jár, egy tesztnek köszönhetően nemrég az is kiderült, hogy kislányt hord a szíve alatt.
A Finlandia idén is versenyre hívja a lemezlovasokat, akik 30 perces mixükkel és tracklistjükkel győzhetik meg a zsűrit és a közönséget, hogy a Sound Less Ordinary Bárjába valók.
Balatonfüreden tartották a Miss Balaton by Cosmopolitan legszebb 100 versenyzőjének válogatóját.
Húsz országból több mint hetven világhírű személyiség vett részt az idei Brain Bar Budapest fesztiválon, hogy megvitassa a jövő legégetőbb kérdéseit.

Dárdai Pál a Coca-Cola Eb kampányában

7656
A futballvilág meghatározó alakjával indít közös kampányt a Coca-Cola Magyarország a labdarúgó-Európa-bajnokság ideje alatt.
A focirajongóknak kedveskedik egy ingyenesen igényelhető poszterrel a Hörmann Hungária, amely elkötelezett támogatója a sportnak, ezen belül is a labdarúgásnak.
Nagyszabású zártkörű partival avatták fel a H&M vadonatúj üzletét, amely nem csupán Magyarország, de a világ egyik legnagyobbja is egyben.
Détári Lajos és Hajdú B. István részvételével mutatták be a magyar válogatott tagjairól mintázott mini figurákat, a Football Heroes kollekciót.
Nyárindító hétvége csupa hasznos és finom programmal, akár családdal, akár anélkül.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése