TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy éves a K:antin

6689
A Katona József Színház kávézója készpénzmentes, azaz a vendégek csak bankkártyával fizethetnek az italokért és ételekért.
A Svéd-Magyar Innovációs Napok rendezvényének középpontjában az „üzleti innováció és a következő generáció” volt.

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

Libaszálló a Gellértben

6675
A hétvégén sorra kerülő Libator Túra promo videójában elözönlötték a libák a hotel összes termeit.
Az eseményen a digitális világ újításai állnak majd a középpontban: olyan megoldások, amik még nem használatosak széles körben.

Fiatal Vállalkozók Hete országszerte

6657
Idén összesen 138 országban rendezik meg ugyanezt az eseménysorozatot, aminek fókuszában a tettrekész fiatalok állnak.

Ünnepelt a RagazzArt

6656
Új arculattal és saját rendezvényteremmel ünnepli fennállásának 15. évfordulóját a rendezvényszervező ügynökség.

Tízből egy éri meg az első évet

6626
A sikeres startupokhoz a jó ötletek mellé sikeres csapat kell – ezt mutatta meg a hétvégi Hackathon-in-a-Box ötletverseny.
Játszana? 40 ezer piros szivacskockát borítanak ki pénteken az Egyetem téren, szombaton pedig a Teleki téren.
Az öt éve az országot járó Richter Egészségváros Programon idén közel kétezren vettek részt.

Győzött a tiszta energia

6585
Kilenc kategóriában, több mint 50 alternatív hajtású, környezetbarát jármű versenyzett az MVM Energia Futamon Budapest szívében.
A várost rendhagyó művészeti térként használó PLACCC Fesztivál a hónap utolsó hetében újra jelentkezik Budapest belvárosában.

Fókuszban a sikeres fiatal márkák

6573
Olyan feltörekvő hazai brandek köré szervez szakmai rendezvénysorozatot a ReklámKlub, akik saját erőből törtek fel a csúcsra.
A legnagyobb hazai „kütyü expón” az okostelefonok és tabletek legújabb generációja is debütál.

Közösségi Méz

6566
Városi méz-kóstolással, előadásokkal, tárlatvezetésekkel, kertmozival várja az érdeklődőket Budapest első városi méhészete.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése