TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nem marketingstratégiára, hanem táncosainak tehetségére építve tudott nemzetközi színpadokra lépni a 5DOORS.
Az 1960-as években alapított márka mottója nem véletlenül lett „Autósport otthon”. A fanatikusok akár sportszerűen is űzhetik a játékot.

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

A fővárosban toboroz a Balaton

7373
Balaton-kóstoló és az első régiós adventi vásár szlogenje: „Karácsonykor is legjobb ajándék a Balaton”.

Meteorit a Lurdy Házban

7365
Decemben 13-án és 14-én a Lurdy-Ház I. emelete egy különleges, meseszerű birodalomnak ad majd otthont.
A Holland Királyi Légitársaság „Bluey” név alatt új, gyermekeknek tervezett termékcsaládot vezet be.
Kitárta kapuit a Buda Entertainment & Gastro. Az Éhezők viadalának legújabb epizódja az ágymozi nyitófilmje.
Néhány napja világszínvonalú partihelyszínné változott egy elhagyatott belvárosi épület, amelyet a Heineken vett birtokba.
Németh Kristóf, Csonka András, Oroszlán Szonja és Nagy Sándor jutott ki legkönnyebben az LG Időkapu nevű high-tech pop-up szabadulószobájából.
Harmincmillió megtekintés fölött jár a Halálos iramban 7 előzetese a facebookon, összesen a neten pedig már több, mint 122 milliószor nézték meg a rajongók november elseje óta.

Ismét nagy ugrásra készül a Coca-Cola

7336
Végéhez közeledik az egyetemistáknak indított bajnokság, a Coke Ugró1etem, amelyre több mint 300 egyetemi csapat nevezett.

Öt éve van napja a champagne-i pezsgőknek

7326
A rajongók idén ötödik alkalommal csatlakozhattak a kezdeményezéshez azzal, hogy elfogyasztottak egy palack champagne-t és megosztották az élményt a közösségi oldalakon.
A Kométa őszi reklámkampányának keretében hívja fel a fogyasztók figyelmét megújult termékeinek előnyeire.
Október 11-12. különleges hétvége lesz a MOM Sport történetében is, hiszen nevétől eltérően most nem egy sport rendezvénynek ad helyet, hanem a Millenárisról érkező Lelkes Ásványbörzének.

Családi időutazás Eszterházára

7297
Van egy csodálatos kastélyunk, amelyben gyermekeinkkel régmúlt időkbe ruccanhatunk ki és tapasztalhatjuk meg akár a világhíres Versailles egykori pompáját.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...678910111213141516171819... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése