TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szeretnéd, hogy a 2018-as év gazdagságot hozzon? Ha igen, akkor ezt a rendhagyó Lencse Napot nem érdemes kihagyni.
Egyre népszerűbb a turisták körében a magyar főváros, ebből pedig kiveszik részüket a legismertebb magyar fogyasztói márkák múzeumai is. A kortárs elvárásoknak megfelelően interaktív tárlatvezetéssel, kóstolással, kézműves programokkal bővült a programkínálat az elmúlt időkben. Az elsősorban a márkák marketingtevékenysége részeként üzemeltetett múzeumok a magyaroknak szánt céges csapatépítők és csoportos programok nyomán idővel önfenntartóvá is válhatnak.

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Karácsonyi varázslat az E.ON-nal

8249
Idén az E.ON különleges karácsonyi alkalmazással lepi meg a 4-es és 6-os villamosok vonalán közlekedőket Budapesten.
Az énekes és menyasszonya az első közös otthonunkban ünnepelnek idén. Gájer Bálintnak ráadásul most jelent meg a “Swing karácsony” című lemeze, amelyet egy nagykoncerten mutatnak majd be a közönségnek.
Will Smith lesz a Volt egyszer egy bolygó című sorozat házigazdája. A Darren Aronofsky által készített műsor újradefiniálja a tudományos és természetfilmek műfaját: egy látványos, 45 országon, 6 kontinensen és a világűrön átívelő utazásra invitálja a nézőket.
Hétfőig lehet szavazni az Adventi Ünnepre a Bazilikánál, hogy egyetlen magyar helyszínként Európa legjobb adventi vására legyen.
A magyar "Swing'n Pop" zenei stílus meghonosítója december 21-én a MOM Sport Rendezvényközpontban ad koncertet harmadik nagylemezének, a “Swing karácsony”-nak a zenei anyagából.
A European Best Destinations által szervezett közönségszavazásokon már több mint 1,3 millió ember szavazott, és választotta meg a kontinens legjobb karácsonyi vásárait is. A 2017-ben top 10-es Adventi Ünnep a Bazilikánál jövőre is marad Európa élmezőnyében: a nyitás előtt jelentették be, hogy a Szent István téri rendezvény bekerült a 2018-as megmérettetés 20-as shortlistjére.
Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti a Föld állatait. Kezdeményezésének célja, hogy dokumentálja a jelenleg élő fajokat, és felhívja a figyelmet a kihalás szélére került állatok védelmére.

Nulláról százra

8205
Hogyan térhetünk rá a bevételnövelés gyorsítópályájára? Ennek hátterét tudhatjuk meg november 17-én, a Zara Hotelben, a „Nulláról százra” című tréningen, ahol sikeres üzletemberek avatnak be saját sikerük titkaiba és osztják meg tapasztalataikat.

Elindult az első globális P&G CEO Challenge

8189
Már lehet jelentkezni a Procter&Gamble nagypresztízsű, idén először globálisan is meghirdetett versenyére, a „P&G CEO Challenge”-re. A CEO Challenge lehetőséget ad a világ különböző országaiból érkező tanulóknak arra, hogy részt vegyenek a head&shoulders márka egyik igen összetett üzleti tervének kidolgozásában. A résztvevőknek a kihívás négy szakaszát kell sikeresen teljesíteniük ahhoz, hogy lehetőségük nyíljon eljutni a versenyt lezáró, Cincinnatiban megrendezésre kerülő nemzetközi “P&G 2018 Signal” konferenciára.
A boros rendezvények sorában van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy valamiben garantáltan közös. Odafigyel fogyasztási cikkeinek eredetére, elkészítési módjára, technológiájára, mert érdekli és fontosnak tartja.
Az egynapos kulturális és kulináris fesztivál célja, hogy örömünneppé emelkedjen a szigetmonostori élet. Szigetmonostor macskaköves Fő utcája ad otthont a rendezvénynek, ahol elfeledett recepteket kelnek életre, porták ősrégi kapuit tárják szélesre, hogy bemehessen rajta a kedves vendég és átélhesse, hogy milyen is lehetett egykor a ma már csak jobbára mesekönyvekből ismert illatos, fűszeres falusi élet.
Hollywood egyik legnagyobbja, James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első élő koncertturnéjával.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése