TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az 1960-as években alapított márka mottója nem véletlenül lett „Autósport otthon”. A fanatikusok akár sportszerűen is űzhetik a játékot.

A fővárosban toboroz a Balaton

7373
Balaton-kóstoló és az első régiós adventi vásár szlogenje: „Karácsonykor is legjobb ajándék a Balaton”.

Új marketingvezető és új PR és CSR menedzser a Samsungnál

2017 májusától Witsch Gerda marketingvezetőként folytatja munkáját a Samsung Electronics Magyar ...

A Philips csoport hamburgi székháza: építészeti különlegesség Hörmann ajtókkal!

A Philips csoport hamburgi központja új mércéket állít az irodakialakítás területén. ...

Meteorit a Lurdy Házban

7365
Decemben 13-án és 14-én a Lurdy-Ház I. emelete egy különleges, meseszerű birodalomnak ad majd otthont.
A Holland Királyi Légitársaság „Bluey” név alatt új, gyermekeknek tervezett termékcsaládot vezet be.
Kitárta kapuit a Buda Entertainment & Gastro. Az Éhezők viadalának legújabb epizódja az ágymozi nyitófilmje.
Néhány napja világszínvonalú partihelyszínné változott egy elhagyatott belvárosi épület, amelyet a Heineken vett birtokba.
Németh Kristóf, Csonka András, Oroszlán Szonja és Nagy Sándor jutott ki legkönnyebben az LG Időkapu nevű high-tech pop-up szabadulószobájából.
Harmincmillió megtekintés fölött jár a Halálos iramban 7 előzetese a facebookon, összesen a neten pedig már több, mint 122 milliószor nézték meg a rajongók november elseje óta.

Ismét nagy ugrásra készül a Coca-Cola

7336
Végéhez közeledik az egyetemistáknak indított bajnokság, a Coke Ugró1etem, amelyre több mint 300 egyetemi csapat nevezett.

Öt éve van napja a champagne-i pezsgőknek

7326
A rajongók idén ötödik alkalommal csatlakozhattak a kezdeményezéshez azzal, hogy elfogyasztottak egy palack champagne-t és megosztották az élményt a közösségi oldalakon.
A Kométa őszi reklámkampányának keretében hívja fel a fogyasztók figyelmét megújult termékeinek előnyeire.
Október 11-12. különleges hétvége lesz a MOM Sport történetében is, hiszen nevétől eltérően most nem egy sport rendezvénynek ad helyet, hanem a Millenárisról érkező Lelkes Ásványbörzének.

Családi időutazás Eszterházára

7297
Van egy csodálatos kastélyunk, amelyben gyermekeinkkel régmúlt időkbe ruccanhatunk ki és tapasztalhatjuk meg akár a világhíres Versailles egykori pompáját.
A csütörtökön induló Szemrevaló idei kínálatában a hagyományoknak megfelelően továbbra is számos társadalmi nehézséget feldolgozó film kerül a nézők elé.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése