TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Májusban rajtol az Erste Tour

263
(BTL.hu)Három fordulóból álló, amatőr versenysorozattal bővül májustól a hazai kerékpársport versenynaptára az Erste Bank jóvoltából. A pénzintézet a több mint 100 éves múltra visszatekintő, Magyarország egyik legrégebben működő sportszövetségével...

Bor, jazz és Michelin csillag

257
(BTL.hu)A hazai gasztro-kulturális élet legszínvonalasabb rendezvénye, a Budai Gourmet hatodik éve, idén május 6-9 között csalogatja vendégeit ínycsiklandó kínálatával, változatos kulturális programjaival immár a Budavári Palota panorámás teraszaira. A bor és a jazz házasításába “marinírozott” izgalmas kulináris seregszemlén...

2 hónap alatt 11 913 070 forint gyűlt össze az SOS Gyermekfalvaknak

Nagy sikerrel zárult az Orbit kampánya, amely a megvásárolt Orbit rágógumi árának 1%-ával az ...

Rekordszámú lojális ügyfél a Magyar Postánál

Tovább erősödik a Magyar Posta 3 éve indult hűségprogramja, amely már több mint 700.000 kártyabirtokos ...
(BTL.hu)Három nap alatt közel kétezer lelkes rajongó zarándokolt el a VAM Design Centerbe, hogy az AXN által szervezett ingyenes kiállítás keretében saját szemével láthassa a LOST sorozat forgatásán használt eredeti kellékeket. Az eseményt hatalmas médiaérdeklődés követte.

Arany Penge last minute

229

SakuraCon 2010

218
(BTL.hu)A MONDO, az ázsiai vizuális popkultúra, zene és alternatív divat legnagyobb magyarországi magazinja 2010. április 24-25-ei hétvégén, a Hungexpo K és 25-ös csarnokában tartja a SakuraCont, a tavasz legjobban várt rajongói eseményét. A többezer látogatót vonzó...

Kihirdették a Kreatív Kirakat győzteseit

211
(BTL.hu)A 30 éves Budapesti Tavaszi Fesztivál és az OTP Bank közös pályázatot hirdetett a bank egyes budapesti kirakatainak kreatív berendezésére. A Budapesti Fesztiválközpont főszponzora 26 fiók kirakatában biztosított teret arra, hogy a tervezők különféle installációkkal mutassák be...
BTL.hu)Minden sablonos darab felejtős. Legyél te az official Hegyalja Fashion megmondó. Próbáld ki, milyen érzés, amikor a saját pólód szembejön veled, és ennek örülsz. Idén te lehetsz a fesztiváldivat-guru:

Mindig Kézenfogva - egy szponzor vallomása

207
(BTL.hu)A fogyatékos emberekért immár közel két évtizede tevékenykedő, Magyarországon és külföldön is ismert és elismert Kézenfogva Alapítvány zongora-koncerttel egybekötött kapcsolati estét rendezett eddigi...
(BTL.hu)A Médiaunió 2010-es kampányának témája: "Rajtad is múlik a fogyatékkal élők mindennapjainak megkönnyítése, a hatékony integrálásuk". A Magyar Reklámszövetség REGGIE-tagozata és a Médiaunió Alapítvány társadalmi célú kommunikációs kampányokat megvalósító együttműködésének keretében...

Whisky Show először Magyarországon

203
(BTL.hu)Hagyományteremtő céllal, a bécsi Whisky Messe-hez hasonló, nagyszabású Whisky Show-t rendeznek Magyarországon április 24-én egész napos programokkal színesítve. A Magyarországi Whisky Egyesület és néhány lelkes whisky - rajongó szervezésében megvalósuló rendezvény kettős célt tűzött ki maga elé:
(BTL.hu)A Roham Magazin április 17-én új hajtást sarjaszt s egy saját galériával nyit teret a kortárs művészeknek. A létesítmény célja, hogy informális diszkussziót kezdeményezzen művészek és művészeti ágak között. Egy hely, ahol összekapcsolódhat...

Sikeres volt a Generali Tőzsdejáték

192
(BTL.hu)Sikeresen lezárult a Generali Alapkezelő és a Generali-Providencia Biztosító tavaly októberben hazai középiskolások számára elindított, pénzügyi- és gazdasági alapismereteket közvetítő edukációs programja, illetve az ahhoz kapcsolódó...
(BTL.hu)Európai körútja egyik állomásaként Magyarországra érkezik a „Harley-Davidson® Demo Truck”. Az első alkalommal szervezett nemzetközi esemény keretein belül ki is lehet próbálni a legendás motorok 23 különböző típusát a Városligetben, április 17-18-án.

Budapest Fashion Week 2010 - Tavasz

189
(BTL.hu)...amikor az extremitás, újdonság és megújulás, az underground valamint a kifinomultság találkozik az iparművészetben... Célunk, hogy a 21. századi divat kultúrát a kozmopolita világ szemszögével látassuk, s e három napon át érezzük magunkat...
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...6263646566676869707172737475 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése