TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Immár 14. alkalommal rendezték meg Az Év Honlapja pályázatot és annak díjkiosztó gáláját, amelyen szék nem maradt üresen.
Az ételrendelő portál ezúttal is a közönségre bízza a döntést: a megrendelők voksai döntenek arról, hogy kié legyen az elismerés és a nyeremény.

A Cápák Hete mélyebbre merül, mint valaha

A televíziózás történetének egyik legrégebb óta futó tematikus hete, a nyár cápás eseménye ...

Nem csak született feleségek az 50. Kékszalagon

Első alkalommal indul el a Kékszalagon a Csak a Nőknek Magazin hajója, amelyen csak hölgyek ...
Az online szakma egyik legrangosabb díjára 25 kategóriában várják a nevezéseket november 15-ig.
A Rentaserver Kft. hazai KKV-k és nagyvállalatok körében végzett immár második alkalommal felmérést, amely a hazai IT piac dinamikáját és finanszírozási hátterét vizsgálja.

Tantárgy lett Az Év honlapja pályázat

7537
A diákok nemcsak a verseny történetével, kategóriáival és díjazottjaival, hanem annak kommunikációjával és marketingstratégiájával is megismerkedhetnek.

Tévé a farzsebben

7533
Egyre kevesebben karikázzák a műsorokat a programújságban. Amellett, hogy egyre kevesebb a világunkban a golyóstoll és a nyomtatott újság, azoknak a száma is csökken, akik eltűrik a médiafogyasztás idő- és térbeli megkötöttségét.

Startol Az Év Honlapja pályázat

7525
2015-ben is kiosztják az online szakma egyik legrangosabb díját. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 14 éve életre hívott pályázatra 25 kategóriában várják a nevezéseket.
Regionális ügyvezető kinevezésével terjeszkedik a globális üzenetküldő alkalmazás.
Az ingyenesen, letöltés nélkül működő join.me 2015. első negyedévében 31%-kal növelte a cégcsoport teljes árbevételét.
A hálózati rendszerek fejlesztésével foglalkozó cég a közelmúltban több továbbfejlesztett újítást is bemutatott, amelyek a jövőben jelentős változásokat hozhatnak a városi forgalom szervezésében.
2015 elejétől működik együtt a Debrecenből induló Slamby-Semantics Kft. és a Jófogás.hu oldalát üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft.
Mindenki dolgozzon ott, ahol jól érzi magát! – vallja a Profession, amely új közösségi oldalt indított, munkatársaim.hu néven.
Budapestet választotta székhelyül a Telenor Common Operation, amely a Telenor leányvállalatainak nyújt hálózati és informatikai szolgáltatásokat.
Szeretünk manapság mindent azonnal megkapni, elintézni, ezért örömteli, hogy a Magyar Posta olyan szolgáltatásokat vezet be, amik segítenek a nap 24 óráját ésszerűbben kihasználni.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése