TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Meghosszabbított határidővel, november 20-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára - a 15 éve életre hívott digitális megmérettetésre 25 kategóriában várják a nevezéseket.
Az 5G fix telepítésű, vezeték nélküli hozzáférési és mobilszolgáltatások terén szükséges új üzleti lehetőségek megteremtéséhez elengedhetetlen az iparági vezetők közti nyílt párbeszéd.

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...

Mindenki online csinálja

7766
15 éve már, hogy az Év Honlapja-díj Magyarországon mértékadó szakmai elismerést jelent.
Egész Európában egyedülálló, a lakáscélokat licites aukciós rendszerben megvalósító site indult. A Lakáscél.Company a Baba-Expo névadó szponzoraként is debütált.
Az elmúlt években egyre nagyobb prioritása lett a digitális marketingnek, ami innovációra sarkallta a webfejlesztőket és a weboldal tulajdonosokat.
Ezer ‘kocka’ közül Szabó Zoltán fejtette meg elsőként, miről csiripelnek a számítógépek.
A Tindert használó nevét, összes fotóját, életkorát, legutóbbi aktivitásának idejét, bemutatkozó leírását és Instagram-profilját is képes megmutatni az applikáció.
A kiberbűnözők a jövőben a Facebook és a LinkedIn oldalait is felhasználhatják majd hasonló kártevők irányítására.
A kávé világába kalauzol az ineedcoffe.hu weboldal, amelyet a Bravos kávét forgalmazó Mocca Negra Zrt. indított útnak.
A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.
Világszerte közel 300 millió ember színtévesztő. Nekik készült a #SeeColors kampány, amely elnyerte a legrangosabb reklámos díj bronz fokozatát Cannes-ban.
A Joyent kiváló felhő technológiájával a Samsung hozzáfér felhőalapú platformjaihoz, így támogatni tudja rohamosan növekvő mobil termékcsaládját.

Kulcsár Edina és a tudatos netezés

7665
A biztonságos internethasználatra tanítja a fiatalokat a Telenor, a Tanárblog és a MomentánTársulat.
Oslóba és Bangkokba repülhetnek a Telenor Youth Forum nyertesei, de már a magyar döntőbe jutás is Hipernet előfizetést és táblagépet ér.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése