TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.
Világszerte közel 300 millió ember színtévesztő. Nekik készült a #SeeColors kampány, amely elnyerte a legrangosabb reklámos díj bronz fokozatát Cannes-ban.

Több, mint 8000 magyar általános iskolás vágott bele a K&H pénzügyi vetélkedőjébe

Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő. ...

Öt évvel korábban vált fenntartható csomagolásra a LEGO

Lecserélik az egyszer használatos műanyag tasakokat, és újrahasznosított vagy fenntartható ...
A Joyent kiváló felhő technológiájával a Samsung hozzáfér felhőalapú platformjaihoz, így támogatni tudja rohamosan növekvő mobil termékcsaládját.

Kulcsár Edina és a tudatos netezés

7665
A biztonságos internethasználatra tanítja a fiatalokat a Telenor, a Tanárblog és a MomentánTársulat.
Oslóba és Bangkokba repülhetnek a Telenor Youth Forum nyertesei, de már a magyar döntőbe jutás is Hipernet előfizetést és táblagépet ér.

Miért nem vagy sikeres online társkereső?

7645
Az iooo.hu összeszedte azokat a „talán”-okat, amelyeket olvasva bárki rádöbbenhet arra, miért nem sikeres társkereső.
A mobilszolgáltatók alulmaradnak a legjobbnak ítélt márkákhoz képest, amikor a digitális élmény, márkakedveltség és elégedettség biztosításáról van szó.
Rengeteg friss magyar ötlet mutatkozik be a legnagyobb hazai okostechnológiai konferencián, a SMART 2016-on.
Hazánkban rendezik meg a Telekom nemzetközi innovációs versenyének döntőjét.
Új ötletek ad online pasifogáshoz az egyik internetes társkereső. Íme, 14 tipp, amitől az iooo.hu szerint széles sávon pörög majd az ismerkedés.
Az Ivyrevel jövőbemutató digitális megoldásaival újszerű megközelítést ígér a divat világában, mind a tervezési folyamatok, mind pedig a vásárlói élmény tekintetében.

Ez volt az Infotér 2015-ben

7589
Balatonfüred, a magyar tenger ékköve ma már nemcsak a kulturális programjairól, az Anna-bálról és a Kékszalagról híres.
Immár 14. alkalommal rendezték meg Az Év Honlapja pályázatot és annak díjkiosztó gáláját, amelyen szék nem maradt üresen.
Az ételrendelő portál ezúttal is a közönségre bízza a döntést: a megrendelők voksai döntenek arról, hogy kié legyen az elismerés és a nyeremény.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése