TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Minden eddiginél ütősebb nemzetközi startup felhozatallal indult ma az SM 2015 konferencia.
Gyökerestül változtatja meg az egészségügyi ellátást a robbanásszerűen fejlődő smart technológia.

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld ...
Több mint 20 millióan látták a vírus videót, amelyben a párok rájöttek, hogy a technológia kikapcsolása vezet az intimitás bekapcsolásához.
Tekintettel a szakma kiemelt fontosságára meglepő, hogy mindezidáig az orvosi hivatásnak nem volt saját napja Magyarországon. Mostantól már van.
A „Kend a rúzst! Merj kenni, merj tenni!” kampányban közös erőből, meghökkentő módon hívják fel a nők a figyelmet a méhnyak rák megelőzésének fontosságára.
Minden eddiginél erősebb programmal jön a legnagyobb hazai techkonferencia.
Újabb magyar startup kapott közösségi támogatást, és gyűjtötte össze egy nap alatt a tömeggyártáshoz szükséges összeget.
Még van hová terjeszkednie a hazai felhő alapú technológiának.
Az MTVA megújult Rádió- és TV-történeti Kiállítóhelyén nyílt Samsung SMART tanteremben a tanulók interaktív és élvezetes formában sajátíthatják el a tananyagot.

A neten oktat a Videótanár

7400
A kezdeményezés ingyenesen hozzáférhető digitalizált tananyagot nyújt felsősöknek a gimnáziumi felvételikhez.

Komoly piacvesztés a Google-nál

7396
Egyetlen hónap alatt két százalékkal csökkent a Google részesedése Amerikában, 2008. óta nem volt ilyen „gyenge” a piacvezető keresőóriás.
Az Ericsson, a Volvo Cars és a védőfelszereléseket gyártó POC olyan újszerű biztonsági technológiát mutat be a holnap startoló CES-en.
A Vodafone által közzétett adatokból kiderül, hogy a szöveges üzenetek helyét az ünnepek idején is mindinkább átveszi az online és social média felületeken zajló kommunikáció.
Az online vásárlás népszerűsítése érdekében Magyarországon először az Extreme Digital vezeti be a tengerentúlon már ismert Black Friday napot.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése