TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyarok 73 %-a internetezik, ezzel Európában a középmezőnyben vagyunk, de óriásiak a különbségek az országon belül.
A 2012-ben alapított startup által létrehozott fejlesztői ökoszisztéma a tárgyak internetének legnépszerűbb nyílt platformja.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

A Pepsi bejelentkezett Madonna és Matthew McConaughey kókuszvizéért

Kevesebb mint egymilliárd dollárért vásárolná föl a PepsiCo a kókuszitalairól ismert Vita Cocót. ...
Közel egy évi fejlesztés és tesztelés után a Szigeten debütált az OTP Mobil applikációja.
A két szakterület képviselőinek együttműködése lesz a sikeres értékesítési stratégia kulcsa a technológia és az új média területén.
Nemcsak a családja és Hollywood, de az egész világ gyászolja a színészt, aki júliusban még aktív volt a közösségi médiában, ám tegnap feladta a küzdelmet belső démonaival.
A Gemius kutatásai során összegyűjtött adatok azt mutatják, hogy az online marketing üzenetek észlelése és hatékonysága megváltozott. A banner kampányok post-view hatásának szerepe egyértelműen növekszik.
Az Analytics segítségével ma már szinte bármit mérni lehet egy honlapon, azonban nem mindent érdemes, és van, amit egyszerűen muszáj.
Elérte a félmilliós követői számot, így a legnépszerűbb rajongói oldalak között vert tanyát az a magyar márka, amely alig több mint 4 éves.
Száz kisvállalati honlap vizsgálatából az is kiderült, hogy az egyedi fejlesztésű weboldalak egyáltalán nem garantálnak nagyobb biztonságot.

Mi a manó az a reszponzív dizájn?

7221
Olyan webes dizájnról van szó, ami minden eszközön egységes megjelenést tesz lehetővé, és magasabb színvonalú élményt nyújt a felhasználóknak.
Magyarországon elsőként az Intrennek sikerült két Google partneri minősítést is megszereznie, így egyszerre vált minősített AdWords és Analytics Partnerré.

Babáznak a vízilabdás lányok

7203
A Vízilabda Európa-bajnokság nemzeti főszponzora különleges ajándékkal, az EB kabalafigurájának óriás változatával lepte meg az első mérkőzése előtt álló női válogatottat.
A fejlesztés valós időben jeleníti meg egy jól áttekinthető infografikán az e-mail kampányok eredményeit.

A kártya, ami mindent visz

7184
Miközben az elektronikus kartonrendszer koncepciója 20 éve szerepel a mindenkori kormányok tervei között, egy apró vállalkozás eljutott a megoldásig, és piacra dobta az SOSInfocardot.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése