TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Gulp. The world's largest stop-motion animation shot on a Nokia N8. from Nokia HD on Vimeo.(SocialTimes) Látványos, világ rekorder animációval népszerűsíti a Nokia 12 megapixeles telefonját.
Humoros, 90 részes websorozatot készít a We Group gimnazisták ötletei alapján, amely az interneten kívül a McDonald's üzlethálózatában lesz majd megtekinthető július második felétől.

A női foci legjava az Eurosporton

Az UEFA 2017-es női labdarúgó-EB minden perce élőben látható majd a csatornán. ...

GAS – egy divatmárka kezdete és jövő szezonja

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb ...

Beteljesedett a Karma

2554
Mintegy egymillióan voltak kíváncsiak Magyarország első romantikus websorozatára.

Új vezető a T-Systems-nél

2249
Budafoki Róbertet lett a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese, egyben a Vállalati Szolgáltatások Üzletág (T-Systems) vezetője.

Nem bonyolítanák

1890
Már több mint hatmillió parkolójegyet vásároltak meg mobiltelefonnal a Budapesten és még 24 városban működő lehetőséggel élve– jelentette be az Eme Zrt, a Telenor, a T-Mobile és a Vodafone. A szolgáltatók az EU direktívára reagálva úgy vélik, a mobilparkolás nem pénzforgalmi szolgáltatás.
A BrandFinance elemzői idén is összeállították a világ legértékesebb márkaneveinek listáját. Az aranyérmet a Google vitte el 44 294 milliárd dolláros márkaértékkel. Az első tíz helyezet között csak egy európai található: a brit Vodafone az 5. a sorban, mely így a világ legértékesebb telekommunikációs brandje.

Informatikai portfolióját erősíti

1690
A Daten-Kontor Kft. mától a Magyar Telekom 100 százalékos leányvállalataként működik tovább a 2010. július 20-i adásvételi megállapodás, a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyás és az eredményes évzárás után. A jelentős informatikai múlttal rendelkező cég a Magyar Telekom Csoport minőségi IT szolgáltatási portfolióját erősíti.

Boldog 2. születésnapot, Google Chrome!

898
Két év telt el azóta, amikor a Google útjára indította Chrome nevű böngészőjét.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4748495051525354555657585960 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése