TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magas kattintásszám nem garantálja a jó teljesítményt. A legnagyobb büdzsével rendelkező telekommunikáció szektorban például a 14 vizsgált iparág közül a legrosszabb az átkattintási arány - derül ki a gemiusAdMonitor riportból.

550 ezer mobilletöltés

2795
Bahrein-től Isle of Man-ig több mint hatvan országból használták a hivatalos Sziget mobilalkalmazást.

Jönnek az okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak

A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” egy magyar ...

Európai startupból globális játékos

Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést ...

Értelem és érzelem

2784
Elnyerte az IT Business Leadership Award 2011 Különdíját a Nextent Informatika Zrt. beszéd- és érzelemfelismerő rendszere.

Nem jött be a Facebook kupon

2767
(Social Times) A Facebook úgy döntött, hogy leállítja a Deals elnevezésű szolgáltatását, amely eredetileg a helyi szolgáltatásokat hirdető kuponrendszer, a Groupon riválisa szeretett volna lenni.

Bebútorozták Budapestet

2758
Gerilla kampánnyal egészítette ki az Ikea új katalógusának megjelenését, mely az Okos megoldásokat állítja fókuszba. Az akció azonban nem volt zökkenőmentes.

Megmozgatnák a reklámszakmát

2756
Egy ősszel induló, csak a magyar piacra koncentráló portálon reklám, design és más kreatív tervezéssel kapcsolatos pályázatok indítására lesz lehetőség.

Weben erősít az AXN Sci-Fi

2751
A sci-fi sorozatok rajongói számára már elérhető az AXN Sci-Fi hivatalos Facebook oldala, egyúttal megújul a csatorna honlapja is.

Csak Katonásan!

2750
A Katona Borház ősztől, hosszútávú együttműködés keretében az Armadillo Kreatív Ügynökséggel dolgozik.
(BTL.hu/OTS) Az ősztől induló Budapest Film Academy (BFA) saját kampányához indított virusvideó pályázatot tehetséges fiatal filmesek számára.

Dalba öntött rajongók

2740
(SocialTimes) Innovatív Facebook kampánnyal rukkolt elő a Danone. Az ötlet jó, ám nem sok új rajongót hozott nekik.

Pezsgőzik a Carbon

2739
A Törley Cégcsoport új kommunikációs partnere 2011 nyarától a Carbon Group.

Digitális magazin – ajándékba

2738
A Digitalstand kínálatában szereplő magazinok közül válogathatnak azok a T-Home és T-Mobile ügyfelek, akik november végéig bizonyos okostelefonokat és táblagépeket vásárolnak.

Nem csak házat, közösséget is épít

2730
A Praktiker online aktivitásainak fókuszában a tippek és ötletek állnak, illetve egy pályázat keretében a belsőépítész blogger az áruházlánc webshopjának választékából megtervezi és átalakítja a rajongók otthonait.
Már 1750 auditált weboldal és rovat van a Gemius/Ipsos Audience rendszerében.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...5051525354555657585960616263 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése