TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Csak Katonásan!

2750
A Katona Borház ősztől, hosszútávú együttműködés keretében az Armadillo Kreatív Ügynökséggel dolgozik.
(BTL.hu/OTS) Az ősztől induló Budapest Film Academy (BFA) saját kampányához indított virusvideó pályázatot tehetséges fiatal filmesek számára.

A Coca-Cola megépítette az ország legnagyobb raktárát

A cég 2 milliárd forintos beruházással növelte meg tárolókapacitását, az ország legnagyobb ...

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...

Dalba öntött rajongók

2740
(SocialTimes) Innovatív Facebook kampánnyal rukkolt elő a Danone. Az ötlet jó, ám nem sok új rajongót hozott nekik.

Pezsgőzik a Carbon

2739
A Törley Cégcsoport új kommunikációs partnere 2011 nyarától a Carbon Group.

Digitális magazin – ajándékba

2738
A Digitalstand kínálatában szereplő magazinok közül válogathatnak azok a T-Home és T-Mobile ügyfelek, akik november végéig bizonyos okostelefonokat és táblagépeket vásárolnak.

Nem csak házat, közösséget is épít

2730
A Praktiker online aktivitásainak fókuszában a tippek és ötletek állnak, illetve egy pályázat keretében a belsőépítész blogger az áruházlánc webshopjának választékából megtervezi és átalakítja a rajongók otthonait.
Már 1750 auditált weboldal és rovat van a Gemius/Ipsos Audience rendszerében.

Narancs papírral terveznek

2725
Az Engagement alapgondolat köré szerveződő idei BrandFestival formai értelemben is komolyan veszi a bevonást: egy online tervezési eszköz segíti majd a közös szellemi dzsemborit.
A T-Mobile augusztus 22-től szeptember 18-ig tartó legújabb okostelefon-kampányát a Rovio világelső Angry Birds játékára építette.

Ne nevess!

2720
(SocialTimes) Az online kampányok lényege, hogy szórakoztassák a rajongókat. Kivéve, ha ezt megtiltják!
(Index) Kérdés, hogy mennyit ér a márka szempontjából az a lájk egy Facebookos játék során, ami nem a célcsoporttól jön, ugyanakkor növeli a megosztási arányt.
(SocialTimes) Az IKEA remek innovatív ötlettel állt elő világszerte, melynek a gazdája két fiatal rotterdami tanuló: lájkold a legjobb bútorokat, így azokból kialakul a legjobb szoba!

Virtuálisan is matricáz a Bumm

2701
A Blikk Bumm nyereményjáték őszi szériája még több ajándékkal várja az olvasókat és a címlap-matricás játék online lehetőségekkel is bővült.

A megbízhatóságra alapoznak

2699
A megközelítőleg 140 éves Kárászy Kft. az Armadillo Kreatív Ügynökséget bízta meg teljes körű marketingtevékenységével.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...4849505152535455565758596061 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése