TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A hálózati rendszerek fejlesztésével foglalkozó cég a közelmúltban több továbbfejlesztett újítást is bemutatott, amelyek a jövőben jelentős változásokat hozhatnak a városi forgalom szervezésében.
2015 elejétől működik együtt a Debrecenből induló Slamby-Semantics Kft. és a Jófogás.hu oldalát üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft.

A budapesti Fazekas gimnázium nyerte a First Global Challenge-et

A Washingtonban megrendezett versenyre a világ 162 országából érkeztek robotot építeni. ...

OTP Bank Selfie Színpad a VUF on

A hazai fesztiválpaletta egyik legkedvesebb darabja, az OTP Bank Veszprémi Utcazene fesztivál ...
Mindenki dolgozzon ott, ahol jól érzi magát! – vallja a Profession, amely új közösségi oldalt indított, munkatársaim.hu néven.
Budapestet választotta székhelyül a Telenor Common Operation, amely a Telenor leányvállalatainak nyújt hálózati és informatikai szolgáltatásokat.
Szeretünk manapság mindent azonnal megkapni, elintézni, ezért örömteli, hogy a Magyar Posta olyan szolgáltatásokat vezet be, amik segítenek a nap 24 óráját ésszerűbben kihasználni.
Az IT fejlesztések ma már alapberuházásnak számítanak, gyakran a „vállalati közmű” részének, azaz nem feltétlenül megtérüléshez kötik annak mértékét.
Minden eddiginél ütősebb nemzetközi startup felhozatallal indult ma az SM 2015 konferencia.
Gyökerestül változtatja meg az egészségügyi ellátást a robbanásszerűen fejlődő smart technológia.
Több mint 20 millióan látták a vírus videót, amelyben a párok rájöttek, hogy a technológia kikapcsolása vezet az intimitás bekapcsolásához.
Tekintettel a szakma kiemelt fontosságára meglepő, hogy mindezidáig az orvosi hivatásnak nem volt saját napja Magyarországon. Mostantól már van.
A „Kend a rúzst! Merj kenni, merj tenni!” kampányban közös erőből, meghökkentő módon hívják fel a nők a figyelmet a méhnyak rák megelőzésének fontosságára.
Minden eddiginél erősebb programmal jön a legnagyobb hazai techkonferencia.
Újabb magyar startup kapott közösségi támogatást, és gyűjtötte össze egy nap alatt a tömeggyártáshoz szükséges összeget.
Még van hová terjeszkednie a hazai felhő alapú technológiának.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése