TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Minden eddiginél ütősebb nemzetközi startup felhozatallal indult ma az SM 2015 konferencia.
Gyökerestül változtatja meg az egészségügyi ellátást a robbanásszerűen fejlődő smart technológia.

5 millió a Pepsitől mosolyfestésre

Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy ...

Gasztrofotó pályázatot indított Skócia kedvenc whiskyje

A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek a vállalkozó ...
Több mint 20 millióan látták a vírus videót, amelyben a párok rájöttek, hogy a technológia kikapcsolása vezet az intimitás bekapcsolásához.
Tekintettel a szakma kiemelt fontosságára meglepő, hogy mindezidáig az orvosi hivatásnak nem volt saját napja Magyarországon. Mostantól már van.
A „Kend a rúzst! Merj kenni, merj tenni!” kampányban közös erőből, meghökkentő módon hívják fel a nők a figyelmet a méhnyak rák megelőzésének fontosságára.
Minden eddiginél erősebb programmal jön a legnagyobb hazai techkonferencia.
Újabb magyar startup kapott közösségi támogatást, és gyűjtötte össze egy nap alatt a tömeggyártáshoz szükséges összeget.
Még van hová terjeszkednie a hazai felhő alapú technológiának.
Az MTVA megújult Rádió- és TV-történeti Kiállítóhelyén nyílt Samsung SMART tanteremben a tanulók interaktív és élvezetes formában sajátíthatják el a tananyagot.

A neten oktat a Videótanár

7400
A kezdeményezés ingyenesen hozzáférhető digitalizált tananyagot nyújt felsősöknek a gimnáziumi felvételikhez.

Komoly piacvesztés a Google-nál

7396
Egyetlen hónap alatt két százalékkal csökkent a Google részesedése Amerikában, 2008. óta nem volt ilyen „gyenge” a piacvezető keresőóriás.
Az Ericsson, a Volvo Cars és a védőfelszereléseket gyártó POC olyan újszerű biztonsági technológiát mutat be a holnap startoló CES-en.
A Vodafone által közzétett adatokból kiderül, hogy a szöveges üzenetek helyét az ünnepek idején is mindinkább átveszi az online és social média felületeken zajló kommunikáció.
Az online vásárlás népszerűsítése érdekében Magyarországon először az Extreme Digital vezeti be a tengerentúlon már ismert Black Friday napot.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése