TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

November 29-én, kedden rendezik a Mission: Unlock Enoch escape room bajnokság selejtezőjét Budapesten, a Raktár Klubban.
Harmadik alkalommal szervezik meg a Get in the Ring nemzetközi startup versenyt Budapesten.

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az Aquaworld útnak indította a „mobil OFF, élmény ON!” programsorozatot, melynek első eseménye ...

a Theodora is csatlakozott a népszerű TeSzedd! akcióhoz

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta ...
A megállapodás célja, hogy a .NET támogatás minden Tizen operációs rendszerrel rendelkező készüléken elérhető legyen.
Meghosszabbított határidővel, november 20-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára - a 15 éve életre hívott digitális megmérettetésre 25 kategóriában várják a nevezéseket.
Az 5G fix telepítésű, vezeték nélküli hozzáférési és mobilszolgáltatások terén szükséges új üzleti lehetőségek megteremtéséhez elengedhetetlen az iparági vezetők közti nyílt párbeszéd.

Mindenki online csinálja

7766
15 éve már, hogy az Év Honlapja-díj Magyarországon mértékadó szakmai elismerést jelent.
Egész Európában egyedülálló, a lakáscélokat licites aukciós rendszerben megvalósító site indult. A Lakáscél.Company a Baba-Expo névadó szponzoraként is debütált.
Az elmúlt években egyre nagyobb prioritása lett a digitális marketingnek, ami innovációra sarkallta a webfejlesztőket és a weboldal tulajdonosokat.
Ezer ‘kocka’ közül Szabó Zoltán fejtette meg elsőként, miről csiripelnek a számítógépek.
A Tindert használó nevét, összes fotóját, életkorát, legutóbbi aktivitásának idejét, bemutatkozó leírását és Instagram-profilját is képes megmutatni az applikáció.
A kiberbűnözők a jövőben a Facebook és a LinkedIn oldalait is felhasználhatják majd hasonló kártevők irányítására.
A kávé világába kalauzol az ineedcoffe.hu weboldal, amelyet a Bravos kávét forgalmazó Mocca Negra Zrt. indított útnak.
A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.
Világszerte közel 300 millió ember színtévesztő. Nekik készült a #SeeColors kampány, amely elnyerte a legrangosabb reklámos díj bronz fokozatát Cannes-ban.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése