TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ez volt az Infotér 2015-ben

7589
Balatonfüred, a magyar tenger ékköve ma már nemcsak a kulturális programjairól, az Anna-bálról és a Kékszalagról híres.
Immár 14. alkalommal rendezték meg Az Év Honlapja pályázatot és annak díjkiosztó gáláját, amelyen szék nem maradt üresen.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

A Pepsi bejelentkezett Madonna és Matthew McConaughey kókuszvizéért

Kevesebb mint egymilliárd dollárért vásárolná föl a PepsiCo a kókuszitalairól ismert Vita Cocót. ...
Az ételrendelő portál ezúttal is a közönségre bízza a döntést: a megrendelők voksai döntenek arról, hogy kié legyen az elismerés és a nyeremény.
Az online szakma egyik legrangosabb díjára 25 kategóriában várják a nevezéseket november 15-ig.
A Rentaserver Kft. hazai KKV-k és nagyvállalatok körében végzett immár második alkalommal felmérést, amely a hazai IT piac dinamikáját és finanszírozási hátterét vizsgálja.

Tantárgy lett Az Év honlapja pályázat

7537
A diákok nemcsak a verseny történetével, kategóriáival és díjazottjaival, hanem annak kommunikációjával és marketingstratégiájával is megismerkedhetnek.

Tévé a farzsebben

7533
Egyre kevesebben karikázzák a műsorokat a programújságban. Amellett, hogy egyre kevesebb a világunkban a golyóstoll és a nyomtatott újság, azoknak a száma is csökken, akik eltűrik a médiafogyasztás idő- és térbeli megkötöttségét.

Startol Az Év Honlapja pályázat

7525
2015-ben is kiosztják az online szakma egyik legrangosabb díját. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 14 éve életre hívott pályázatra 25 kategóriában várják a nevezéseket.
Regionális ügyvezető kinevezésével terjeszkedik a globális üzenetküldő alkalmazás.
Az ingyenesen, letöltés nélkül működő join.me 2015. első negyedévében 31%-kal növelte a cégcsoport teljes árbevételét.
A hálózati rendszerek fejlesztésével foglalkozó cég a közelmúltban több továbbfejlesztett újítást is bemutatott, amelyek a jövőben jelentős változásokat hozhatnak a városi forgalom szervezésében.
2015 elejétől működik együtt a Debrecenből induló Slamby-Semantics Kft. és a Jófogás.hu oldalát üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft.
Mindenki dolgozzon ott, ahol jól érzi magát! – vallja a Profession, amely új közösségi oldalt indított, munkatársaim.hu néven.
Budapestet választotta székhelyül a Telenor Common Operation, amely a Telenor leányvállalatainak nyújt hálózati és informatikai szolgáltatásokat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése