TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Mindenki online csinálja

7766
15 éve már, hogy az Év Honlapja-díj Magyarországon mértékadó szakmai elismerést jelent.
Egész Európában egyedülálló, a lakáscélokat licites aukciós rendszerben megvalósító site indult. A Lakáscél.Company a Baba-Expo névadó szponzoraként is debütált.

GAS – egy divatmárka kezdete és jövő szezonja

Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb ...

A női foci legjava az Eurosporton

Az UEFA 2017-es női labdarúgó-EB minden perce élőben látható majd a csatornán. ...
Az elmúlt években egyre nagyobb prioritása lett a digitális marketingnek, ami innovációra sarkallta a webfejlesztőket és a weboldal tulajdonosokat.
Ezer ‘kocka’ közül Szabó Zoltán fejtette meg elsőként, miről csiripelnek a számítógépek.
A Tindert használó nevét, összes fotóját, életkorát, legutóbbi aktivitásának idejét, bemutatkozó leírását és Instagram-profilját is képes megmutatni az applikáció.
A kiberbűnözők a jövőben a Facebook és a LinkedIn oldalait is felhasználhatják majd hasonló kártevők irányítására.
A kávé világába kalauzol az ineedcoffe.hu weboldal, amelyet a Bravos kávét forgalmazó Mocca Negra Zrt. indított útnak.
A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.
Világszerte közel 300 millió ember színtévesztő. Nekik készült a #SeeColors kampány, amely elnyerte a legrangosabb reklámos díj bronz fokozatát Cannes-ban.
A Joyent kiváló felhő technológiájával a Samsung hozzáfér felhőalapú platformjaihoz, így támogatni tudja rohamosan növekvő mobil termékcsaládját.

Kulcsár Edina és a tudatos netezés

7665
A biztonságos internethasználatra tanítja a fiatalokat a Telenor, a Tanárblog és a MomentánTársulat.
Oslóba és Bangkokba repülhetnek a Telenor Youth Forum nyertesei, de már a magyar döntőbe jutás is Hipernet előfizetést és táblagépet ér.

Miért nem vagy sikeres online társkereső?

7645
Az iooo.hu összeszedte azokat a „talán”-okat, amelyeket olvasva bárki rádöbbenhet arra, miért nem sikeres társkereső.
A mobilszolgáltatók alulmaradnak a legjobbnak ítélt márkákhoz képest, amikor a digitális élmény, márkakedveltség és elégedettség biztosításáról van szó.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése