TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az elveszített személyes tárgyak ritkán kerülnek vissza eredeti tulajdonosukhoz. Az új magyar megoldással ez azonban megváltozhat.
A Microsoft YouthSpark program, amely most egy éves, újabb támogatással segíti az Állatkertet.

Majkával írat nyári slágert a SPAR

A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat ...

Pöttyös chatmatricák a Viberen

Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a ...

ABB: ajtó a jövő otthona felé

6721
Képzeljen el egy otthont, amelyik gondoskodik saját magáról és önre is vigyáz. A technológia már létezik.

Karrierépítő oldal indult

6706
A magyar felsőoktatásban tanulóknak és friss diplomásoknak ad ötleteket és saját maguk megmutatására lehetőséget az új portál.
A TradN gyors célcsoport-képzést és leválogatást tesz lehetővé. Elég pár kattintás, hogy összeállítsa a direkt marketing kampánya célcsoportját.
Több mint 50, például a Subwaynél és a Häagen-Dazsnál beváltható ajánlattal, és egy életmód „zsebmagazinnal” indul az alkalmazás.
2019-re az előfizetések száma várhatóan eléri az 5,6 milliárdot az Ericsson hétfőn bemutatott, legfrissebb mobilitási jelentése szerint.

Facebook vagy ungabunga?

6693
Lerántja a leplet a szenzációhajhász cikkekről az ArvaliCom 2013-as kutatása. Fontosabb a Facebook mint a szex?

A Facebook mindent visz

6688
A közösségi oldalon tízszer annyi pénz költenek el a hirdetők, mint öt évvel ezelőtt. Ezért íme 5 trend, amire érdemes lesz odafigyelni.

Az Origo új főszerkesztője

6679
A korábban megbízott Sáling Gergő mostantól kinevezéssel, főszerkesztőként látja el a megújult portál irányítását.
Kinek van 1 milliárd felhasználója, és ki éri utol hamarosan a legnagyobb közösségi oldalt? Nem a Twitter, nem a Google+ és nem is a Linkedln.

A legkevésbé látogatott netes oldalak

6674
Nem nehéz kitalálni, melyek a magyar internetezők kedvenc oldalai, de mik vonzzák a legkevésbé őket?
A Microsoft egy rendhagyó kultúrtörténeti misszió keretében népszerűsíti felhőalapú irodai megoldáscsomagját.
A Wired Magazine novemberi kiadásának táblagép verzióján az olvasók már közvetlenül, a hirdetésre kattintva vásárolhatnak.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...89101112131415161718192021... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése