TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A GFK méri a Twittert

6885
A kutatóintézet a jövőben figyelemmel kíséri majd a televíziónézők reakcióit a mikroblogon.
iOS-re és Android-ra is elérhető az ingyenes terhesnapló-alkalmazás, mely praktikus segítséget nyújt a várandós kismamáknak.

A Coca-Cola megépítette az ország legnagyobb raktárát

A cég 2 milliárd forintos beruházással növelte meg tárolókapacitását, az ország legnagyobb ...

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...
A Saxo Bank kereskedelmi platformján a befektetők világszerte megoszthatják egymással tranzakcióikat és tippjeiket.

Bolt-iránytű az Axeltől

6876
A "Last Minute Local" alkalmazás feltérképezi az olvasó közelében elérhető legkedvezőbb alkalmi vételeket.

Új online tudástér

6864
Hormonhatározó néven nyitott online adatbázist a Házipatika.com.

Költséges személyes tartalmak

6856
Egy kibertámadás során elveszített személyes fájl összege átszámítva, átlagosan elérheti a 100 ezer forintos összköltséget is.

Új trendek az okoseszköz piacon

6854
Szerteágazóbb lesz az eddigieknél a tabletpiac 2014-ben, hódít a phablet, a digitális chat alkalmazások lekörözik a SMS forgalmat.

Utat mutat az EgészségGPS

6848
Hiánypótló mobilalkalmazást készített a HáziPatika.com: az app a legközelebbi egészségügyi intézményhez vagy patikához vezet.
Zuckerberg megerősítette, hogy fontosnak tartja azt az újfajta kommunikációs lehetőséget, amelyet a Snapchat honosított meg.

„Csatlakoztatott okos papír”

6842
Az Ericsson a 2014-es CES kiállításon mutatta be legújabb fejlesztését: bármilyen nyomtatott papír a hálózat része lehet.

A Facebook-függőség 7 jele

6837
Csak, mert nem drog vagy alkohol, az nem azt jelenti, hogy nem addiktív. Mármint a közösségi média.

QR-kód helyett

6832
A Google, a HTC, a Buick és a Delta Airlines mellett a Ricoh is létrehozott egy izgalmas QR-kód alternatívát.
Izgalmas év elé nézünk a social médiában. Íme, melyek lesznek a meghatározó trendek.
Az elmúlt évben rengeteg cikk jelent meg a közösségi oldal- használat káros hatásairól. Kérdés tehát, menni vagy maradni?
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...7891011121314151617181920... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése