TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Foodpanda online ételrendelő felület 22 hónap alatt 40 országra terjesztette ki tevékenységét, és már több mint 22 000 partner étteremmel dolgozik.
Nemzetközileg is kezdenek üzleti sikereket elérni az újgenerációs magyar startupok, vagyis kijelenthető, hogy feljövőben van a magyar tech cégek új generációja.

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...

A Coca-Cola megépítette az ország legnagyobb raktárát

A cég 2 milliárd forintos beruházással növelte meg tárolókapacitását, így a társaság bázisa ...
Idén tavasszal ismét Bécsben találkoznak a világ legnagyobb vállalatainál, szervezeteinél dolgozó IT vezetők.
Az Adecco Magyarország olyan új innovatív toborzási eszközöket mutat be, amik messze túlmutatnak a hagyományos csatornák hatékonyságán.

Öt makacs SEO tévhit

6976
Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek.

Pontosabb elérés a hirdetőknek

6975
Új mérőeszközzel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.
Online programozói versennyel toboroz szoftverfejlesztőket a GE Healthcare.
Elképesztő adatsorok érhetőek el a Facebook felhasználókról a SocialDaily innovatív fejlesztésének köszönhetően.
A média és az internet nagyágyúi térképezik fel a magyar piac jelenlegi és jövőbeni helyzetét a március közepére kitűzött konferenciasorozaton.

Versenysorozat a startup utánpótlásnak

6951
A szervezők idén megduplázzák a résztvevő egyetemek számát és Kolozsvárra is eljut a startup utánpótlást biztosító rendezvény.

Ismételhet a Smartmobil ügynöksége

6939
A Double Decker végzi a Smartmobil 2014. mobil- és startup piaci konferencia teljeskörű pr- és sajtókommunikációs feladatait.
A HelpAPP a világon egyedülálló módon nyújt segítséget a bántalmazás áldozatává vagy tanújává vált gyermekeknek.
A KLM Holland Királyi Légitársaság elsőként fejlesztette ki azt az új fizetési formát, amely által az ügyfelek kényelmesen, a közösségi média felületeken keresztül is fizethetnek.
Február 1-jén indult a BTel legújabb szolgáltatása az Xprime, amelynek segítségévek az ügyfelek jelentősen csökkenthetik az internet szolgáltatásuk havidíját.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése