TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A GFK méri a Twittert

6885
A kutatóintézet a jövőben figyelemmel kíséri majd a televíziónézők reakcióit a mikroblogon.
iOS-re és Android-ra is elérhető az ingyenes terhesnapló-alkalmazás, mely praktikus segítséget nyújt a várandós kismamáknak.

5 millió a Pepsitől mosolyfestésre

Két hónapon keresztül gyűjtötte a mosolygós fotókat és a #laysmosoly hashtageket a Lay’s, hogy ...

Több mint harminc hazai PR esettanulmány egy könyvben

Az Akadémia Kiadó gondozásában jelent meg a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság ...
A Saxo Bank kereskedelmi platformján a befektetők világszerte megoszthatják egymással tranzakcióikat és tippjeiket.

Bolt-iránytű az Axeltől

6876
A "Last Minute Local" alkalmazás feltérképezi az olvasó közelében elérhető legkedvezőbb alkalmi vételeket.

Új online tudástér

6864
Hormonhatározó néven nyitott online adatbázist a Házipatika.com.

Költséges személyes tartalmak

6856
Egy kibertámadás során elveszített személyes fájl összege átszámítva, átlagosan elérheti a 100 ezer forintos összköltséget is.

Új trendek az okoseszköz piacon

6854
Szerteágazóbb lesz az eddigieknél a tabletpiac 2014-ben, hódít a phablet, a digitális chat alkalmazások lekörözik a SMS forgalmat.

Utat mutat az EgészségGPS

6848
Hiánypótló mobilalkalmazást készített a HáziPatika.com: az app a legközelebbi egészségügyi intézményhez vagy patikához vezet.
Zuckerberg megerősítette, hogy fontosnak tartja azt az újfajta kommunikációs lehetőséget, amelyet a Snapchat honosított meg.

„Csatlakoztatott okos papír”

6842
Az Ericsson a 2014-es CES kiállításon mutatta be legújabb fejlesztését: bármilyen nyomtatott papír a hálózat része lehet.

A Facebook-függőség 7 jele

6837
Csak, mert nem drog vagy alkohol, az nem azt jelenti, hogy nem addiktív. Mármint a közösségi média.

QR-kód helyett

6832
A Google, a HTC, a Buick és a Delta Airlines mellett a Ricoh is létrehozott egy izgalmas QR-kód alternatívát.
Izgalmas év elé nézünk a social médiában. Íme, melyek lesznek a meghatározó trendek.
Az elmúlt évben rengeteg cikk jelent meg a közösségi oldal- használat káros hatásairól. Kérdés tehát, menni vagy maradni?
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...56789101112131415161718... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése