TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Gyökerestül változtatja meg az egészségügyi ellátást a robbanásszerűen fejlődő smart technológia.
Több mint 20 millióan látták a vírus videót, amelyben a párok rájöttek, hogy a technológia kikapcsolása vezet az intimitás bekapcsolásához.

Öt évvel korábban vált fenntartható csomagolásra a LEGO

Lecserélik az egyszer használatos műanyag tasakokat, és újrahasznosított vagy fenntartható ...

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...
Tekintettel a szakma kiemelt fontosságára meglepő, hogy mindezidáig az orvosi hivatásnak nem volt saját napja Magyarországon. Mostantól már van.
A „Kend a rúzst! Merj kenni, merj tenni!” kampányban közös erőből, meghökkentő módon hívják fel a nők a figyelmet a méhnyak rák megelőzésének fontosságára.
Minden eddiginél erősebb programmal jön a legnagyobb hazai techkonferencia.
Újabb magyar startup kapott közösségi támogatást, és gyűjtötte össze egy nap alatt a tömeggyártáshoz szükséges összeget.
Még van hová terjeszkednie a hazai felhő alapú technológiának.
Az MTVA megújult Rádió- és TV-történeti Kiállítóhelyén nyílt Samsung SMART tanteremben a tanulók interaktív és élvezetes formában sajátíthatják el a tananyagot.

A neten oktat a Videótanár

7400
A kezdeményezés ingyenesen hozzáférhető digitalizált tananyagot nyújt felsősöknek a gimnáziumi felvételikhez.

Komoly piacvesztés a Google-nál

7396
Egyetlen hónap alatt két százalékkal csökkent a Google részesedése Amerikában, 2008. óta nem volt ilyen „gyenge” a piacvezető keresőóriás.
Az Ericsson, a Volvo Cars és a védőfelszereléseket gyártó POC olyan újszerű biztonsági technológiát mutat be a holnap startoló CES-en.
A Vodafone által közzétett adatokból kiderül, hogy a szöveges üzenetek helyét az ünnepek idején is mindinkább átveszi az online és social média felületeken zajló kommunikáció.
Az online vásárlás népszerűsítése érdekében Magyarországon először az Extreme Digital vezeti be a tengerentúlon már ismert Black Friday napot.

Hosszabbít Az Év Honlapja!

7337
Újabb lehetőség nyílik a nevezésre azoknak, akik még nem jelentkeztek Az Év Honlapja pályázat idei versenyére.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése