TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Közel egy évi fejlesztés és tesztelés után a Szigeten debütált az OTP Mobil applikációja.
A két szakterület képviselőinek együttműködése lesz a sikeres értékesítési stratégia kulcsa a technológia és az új média területén.

A Coca-Cola megépítette az ország legnagyobb raktárát

A cég 2 milliárd forintos beruházással növelte meg tárolókapacitását, az ország legnagyobb ...

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...
Nemcsak a családja és Hollywood, de az egész világ gyászolja a színészt, aki júliusban még aktív volt a közösségi médiában, ám tegnap feladta a küzdelmet belső démonaival.
A Gemius kutatásai során összegyűjtött adatok azt mutatják, hogy az online marketing üzenetek észlelése és hatékonysága megváltozott. A banner kampányok post-view hatásának szerepe egyértelműen növekszik.
Az Analytics segítségével ma már szinte bármit mérni lehet egy honlapon, azonban nem mindent érdemes, és van, amit egyszerűen muszáj.
Elérte a félmilliós követői számot, így a legnépszerűbb rajongói oldalak között vert tanyát az a magyar márka, amely alig több mint 4 éves.
Száz kisvállalati honlap vizsgálatából az is kiderült, hogy az egyedi fejlesztésű weboldalak egyáltalán nem garantálnak nagyobb biztonságot.

Mi a manó az a reszponzív dizájn?

7221
Olyan webes dizájnról van szó, ami minden eszközön egységes megjelenést tesz lehetővé, és magasabb színvonalú élményt nyújt a felhasználóknak.
Magyarországon elsőként az Intrennek sikerült két Google partneri minősítést is megszereznie, így egyszerre vált minősített AdWords és Analytics Partnerré.

Babáznak a vízilabdás lányok

7203
A Vízilabda Európa-bajnokság nemzeti főszponzora különleges ajándékkal, az EB kabalafigurájának óriás változatával lepte meg az első mérkőzése előtt álló női válogatottat.
A fejlesztés valós időben jeleníti meg egy jól áttekinthető infografikán az e-mail kampányok eredményeit.

A kártya, ami mindent visz

7184
Miközben az elektronikus kartonrendszer koncepciója 20 éve szerepel a mindenkori kormányok tervei között, egy apró vállalkozás eljutott a megoldásig, és piacra dobta az SOSInfocardot.

Eltünteti a Google az arcképeket

7180
Tegnap jelentette be a Google, hogy az elkövetkező néhány napban jelentősen megváltozik majd a kereséseinkre adott találati lista. A keresőóriás ugyanis világszerte eltünteti a találati listákról a szerzők arcképeit.
A rendszergazdáknak és informatikusoknak kevesebb, mint a fele biztos abban, hogy cégük szoftvereit megfelelően licencelték.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...345678910111213141516... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése