TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hoopps néven hamarosan új megközelítésből lesz elérhető az applikáció alapú autózás.
Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra.

Átfogó márkakampányt indít a Samsung és a Leo Burnett

A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult. ...

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...
Az applikációval kiválasztott 106 képviselőből álló Demokratikus Szövetség akár tényező is lehet a 2018-as országgyűlési választáson.
A Telenor Csoport kutatása bemutatja az idei év világszerte meghatározó technikai trendjeit.
Az Y generációs sikertörténeteket vlog formájában bemutató ötletével induló versenyző nyerte a Vodafone You pályázatát, a ProjectPitchet.
A magyar kutatócsoport módszerével fejlesztett Samsung innováció színtévesztő emberek életminőségét fogja javítani.
A Google Analytics 360 Suite csak a Google által minősített partnereken keresztül érhető el. Ahhoz, hogy egy ügynökség ilyen partnerré váljon, szigorú elvárásoknak kell megfelelnie.
Egy szakértő szerint idén olyan széles körű pusztítást fognak végezni a zsarolóprogramok, hogy még ha valaki nem is válik áldozattá, lesz olyan ismerőse, akivel ez megtörténik.

Leáldozott a mobilappok kora?

7850
Sci-finek hangzik, ám ez már valóság: egyre több szolgáltatás chatboton érhető el appok helyett. Hamarosan naponta fogunk robotokkal beszélgetni a neten – már itthon is.
A vállalat a következő években több hipermarketénél helyez majd üzembe olyan eszközöket, amelyekkel vásárlás közben bármilyen típusú villanyautót fel lehet tölteni.
A mobilhálózatok tekintetében Magyarország kiemelkedő teljesítménnyel rendelkezik.
A Facebookba egyre több olyan funkció kerül bele, amiket korábban csak weboldalakon értünk el, ezzel alapvetően változik meg az internetezés egyensúlya.
Labdarugó-Európa-Bajonkság, Rio 2016, Pokemon GO, X-Faktor, iPhone 7 és egy szókirakó játék vezetik idén a Google magyarországi keresési toplistáját.
Újabb kisgyerekeknek szánt játékokról derült ki, hogy túl sok személyes adatot gyűjtenek össze, és azokat külső szolgáltatóhoz továbbítják.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése