TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

8237
Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval azoknak a száma akik naponta használják a közösségi hálózatot.
Folyamatosan növekszik a Simple applikáción és az online felületen vásárolt autópálya matricák száma, az OTP Mobil szerint a tavalyi tranzakciószám a háromszorosára is növekedhet idén. A legtöbben heti matricát vásároltak, a legnépszerűbb időszakok az év eleje valamint a nyári iskolai szünet hónapjai. Van néhány fontos változás, amire érdemes odafigyelni: a 2018-as matricák elővásárlása már december elsején elindult, illetve lesznek új fizetős szakaszok is, így érdemes már ezekkel is számolni a 2018-as utazások tervezésénél.

Hogyan óvjuk a Földet 2030-ig

Massimo Bottura séf, Jeremy Renner amerikai színész, Alexandra Cousteau óceán védő, Andre Agassi ...

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...
A Facebook Blueprint egy globális képzési és minősítési program a Facebookon és Instagramon folytatott marketingtevékenységről. Az oktatási programra mostanra 1 millió kis-, és középvállalat regisztrált világszerte.
Egy kutatás szerint az interneten fellelhető szövegek kétharmadát annak létrehozóján kívül soha senki más nem látja. Mivel a telefon lett az első számú olvasóeszköz, ezért a szövegnek, a tartalomnak is ehhez a megváltozott szokáshoz kell alkalmazkodnia. De hogyan? Rengeteg különböző forrásból áramlik az írott szöveg a fogyasztó felé, és egyre inkább adja magát a kérdés: egy nyelvet beszélünk?
A 10 és 29 év közötti fiatalok 96 százaléka rendszeresen néz YouTube-videókat, saját bevallásuk szerint átlag napi 2 órát töltenek a videómegosztón. A legtöbb időt a 10-15 évesek fordítják YouTube-csatornák követésére, 22 százalékuk napi 4 óránál többet szán videónézésre – derült ki a SAKKOM Interaktív reprezentatív influencer kutatásából, melyet a Gemiusszal közösen végeztek. Az influencereket nemcsak nézik, de hatásukra vásárolnak is: minden harmadik fiatal vett már meg vagy próbált ki valamit miattuk.
A világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló „okos társasházak” vagy akár „okos lakóparkok” egy magyar startup, a Chameleon Smart Home fejlesztése révén. A technológiai újításnak köszönhetően az ingatlanberuházók az eddigieknél jóval olcsóbban kínálhatnak okos megoldásokkal társasházi lakásokat, áttörést hozva az okos otthonok piacán. A világon ma még egyedüli megoldás nem csak az otthonokat tudja okossá tenni, hanem egész társasházakat, lakóparkokat és irodaházakat is. A rendszer a régi lakásokban is telepíthető, megnyitva a lehetőségét a széles körű felhasználásnak.
A Facebook új funkciójával a vállalkozások és márkák oldalainak adminisztrátorai álláshirdetéseket is közzé tudnak tenni. Az álláslehetőségeket ismertető bejegyzésekre a hagyományos posztokhoz hasonlóan kiemelést is lehet vásárolni, hogy még több potenciális jelentkezőt lehessen elérni velük. A felhasználók a facebook.com/jobs címen, az asztali számítógépen és mobilon is elérhető álláskönyvjelzőben, illetve a Marketplace „Állások” lapján találhatják meg a meghirdetett pozíciókat.

A Twitter átáll a 280 karakterre

8208
A Twitter szeptemberben indította el azt a tesztelési folyamatot, melyben egyes felhasználók számára megnövelte 140-es karakterkorlátot. Tette ezt azért, hogy a tweetelők még könnyebben kifejezhessék magukat világszerte, továbbra is megtartva a gyorsaságot és tömörséget, vagyis azokat a tulajdonságokat, amitől a Twitter, Twitter. Az összes adat elemzése után a Twitter úgy döntött, hogy a karakter korlátot hivatalosan is felemeli 280 karakterre és kiterjeszti az összes olyan nyelvre, ahol erre szükség lehet.
A család fejeként a férfiakat sokszor piedesztára emelik, és olyan dolgokat várnak el tőlük, mint a mosógépszerelés, az eldugult lefolyó fixálása, a kifogástalan gyepgondozás vagy az internethez kapcsolódó problémák megszüntetése. Bár mindenre nem tud megoldást nyújtani a UPC, az utolsóra mindenképpen: megérkezett a Wifipedia, ahol minden fontos információt megtalálunk a hálózatról, applikációkról, wifis eszközökről és az okosotthonokról, méghozzá egy helyen.
A gigabites hálózatok alkotta GigaVilág a következő években forradalmasíthatja a gazdaságot és a társadalmat, ehhez azonban ösztönözni kell a beruházásokat, hogy a hálózatok alkalmassá váljanak olyan szolgáltatások támogatására, mint a virtuális jelenlét, a kiterjesztett valóság vagy az automatizált élet.
Rohamosan bővül, 2015 eleje óta háromszorosára nőtt az érintéses vásárlások aránya. A teljes kártyával bonyolított forgalmat nézve is töretlen a fejlődés, egyedül az elfogadóhelyek száma fékezi a további növekedést.
#Metoo, azaz #enis. Felfigyelt a magyar internet, és megosztozik az üzeneten. Egy, a közösségi médiára optimalizált hívószóban koncentrálódik a bántalmazás, a nők (és férfiak) elleni szexuális erőszak társadalmi problémája. Hashtag mögé tettük a múltat. De hol tart a kampány? És vajon hol tart a cél?

Hosszabbít Az Év Honlapja pályázat

8177
Bár idén rövidített nevezési időszakkal zajlik a pályázat, a szervezők nem szeretnék, ha bárki lemaradna… ezért mostantól meghosszabbított határidővel, október 31-ig lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által 16 éve életre hívott digitális megmérettetés díjátadójára novemberben kerül sor.
Csaknem egymilliárd forintnak megfelelő kockázati tőkét oszt szét a Microsoft Európa, Észak-Amerika és Izrael mesterséges intelligenciában utazó legjobb startupjai között. A megmérettetéssel az informatikai óriás célja az, hogy közelebb hozza a felhasználókhoz a mesterséges intelligenciát.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése