TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Telenor Csoport kutatása bemutatja az idei év világszerte meghatározó technikai trendjeit.
Az Y generációs sikertörténeteket vlog formájában bemutató ötletével induló versenyző nyerte a Vodafone You pályázatát, a ProjectPitchet.

A kika hosszútávra tervez nálunk

A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési ...

Az Origo megveszi a Travelót

Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo ...
A magyar kutatócsoport módszerével fejlesztett Samsung innováció színtévesztő emberek életminőségét fogja javítani.
A Google Analytics 360 Suite csak a Google által minősített partnereken keresztül érhető el. Ahhoz, hogy egy ügynökség ilyen partnerré váljon, szigorú elvárásoknak kell megfelelnie.
Egy szakértő szerint idén olyan széles körű pusztítást fognak végezni a zsarolóprogramok, hogy még ha valaki nem is válik áldozattá, lesz olyan ismerőse, akivel ez megtörténik.

Leáldozott a mobilappok kora?

7850
Sci-finek hangzik, ám ez már valóság: egyre több szolgáltatás chatboton érhető el appok helyett. Hamarosan naponta fogunk robotokkal beszélgetni a neten – már itthon is.
A vállalat a következő években több hipermarketénél helyez majd üzembe olyan eszközöket, amelyekkel vásárlás közben bármilyen típusú villanyautót fel lehet tölteni.
A mobilhálózatok tekintetében Magyarország kiemelkedő teljesítménnyel rendelkezik.
A Facebookba egyre több olyan funkció kerül bele, amiket korábban csak weboldalakon értünk el, ezzel alapvetően változik meg az internetezés egyensúlya.
Labdarugó-Európa-Bajonkság, Rio 2016, Pokemon GO, X-Faktor, iPhone 7 és egy szókirakó játék vezetik idén a Google magyarországi keresési toplistáját.
Újabb kisgyerekeknek szánt játékokról derült ki, hogy túl sok személyes adatot gyűjtenek össze, és azokat külső szolgáltatóhoz továbbítják.
Az Epson bejelentette, hogy januártól kezdődik a díjnyertes BT-300 okosszemüveg szállítása.
A kábelkommunikációs óriáscég vezetője személyesen kötötte be a szupergyors internet és digitális TV szolgáltatást egy monori előfizetőnél.
32 hektoliter vért gyűjt évente a kamion, a büszke véradók pedig mostantól ingyen wifizhetnek a fedélzeten.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése