TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Design-díjakat kapott a Sony Ericsson

3874
A Sony Ericsson készülékei négy elismerést is elnyertek a 2012-es iF termék designdíj átadóján a telekommunikációs kategóriában.

Távvezérlésű kávézó

3863
A finn Kauko kávézóban nem a vendég irányítja az eseményeket, viszont rádöbbenhet arra, milyen fontos a design.

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Átalakult az auchan.hu

3757
Áruházanként kereshető kínálattal, kényelmesebb böngészéssel és a népszerű tartalmak gyorsabb elérésével újított az Auchan.

Megjelent a legújabb Prada-LG mobil

3755
Harmadik alkalommal mutatták be az LG csúcstechnológiáját és a Prada egyedülálló stílusát ötvöző androidos, prémiumkategóriás okostelefont.

Új MNB-emlékérem

3735
Reményi József szobrász-, érem- és plakettművész tiszteletére új emlékérmet bocsájt ki a MNB.

Itt a világvége, baby!

3728
A több ezer éves maja jóslat ihlette a Campari 2012-es exkluzív naptárát, amelyet a Bols Hungary Kft. játékában most öt szerencsés hazavihet.

Új márkastratégia, új arculat a Képmásnál

3721
A Képmás Kiadó a magazin iránt erősen elkötelezett, jól szegmentálható célcsoporton alapuló új médiastratégiát alakít ki.

Kampányt bonyolít le a Wonderduck ügynökség

3688
A kampánnyal a ’’Szokjon le szálanként a dohányzásról” című üzenetet valósította meg a cég.

Dizájn igazgató az Electrolux csoportnál

3674
2012. január 1-jétől Stefano Marzano a terméktervezésért felelős globális igazgató. A szakember a formatervezéssel kapcsolatos feladatokért felel.

MNB: bemutatkozott az új érmesor

3668
Bemutatkozott a teljes címletsor az új Alaptörvénynek megfelelő „Magyarország” feliratú forintérmékből.
A képzőművészeti díjban részesült művészek kiállítását január 21-ig lehet megtekinteni.

Nyilvános konzultációt tervez az MNB

3639
Bárki megoszthatja véleményét a konzultáció keretén belül a 2013. évi emlékérme-kibocsátási programmal kapcsolatban.

A MOME és a Funzine közös pályázata

3604
Budapest hangulatait bemutató alkotásokkal lehet nevezni a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) és a Funzine Magazin pályázatára.
A Verdák című animációs filmekből ismert Villám McQueen-t a szalvétatartóban látjuk viszont.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése