TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A DHL Express, a világ vezető expressz logisztikai szolgáltatója és az IMG Fashion új programot indított DHL Exported néven, amelynek célja a divatipar támogatása.

Magyar divatmárkák a London Fashion Weeken

6932
Tegnap este közös standon mutatkozott be Tomcsányi Dóri, a KELE clothing, a THEFOUR és a ZAKO a Design Terminál és a Balassi Intézet Londoni Magyar Kulturális Központ szervezésében.

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...

Designerek három dimenzióban

6580
Kirakatban a designerek, építészek, grafikusok: őket faggatják a Design Hét Budapest 2013 egyik programjaként 5 napon át.

Egy kézben akár 20 korsó sör?

6549
A Nyugat-Európában már közkedvelt Stack-Cup repohár bevezető kommunikációs kampányára a CME Hungary Zrt. nyert megbízást.

Fényinstalláció a Duna-parton

6433
A harmadik Dunatanösvény utcabútorai idén egy interaktív fényinstallációval és egy mobilapplikációs játékkal is kiegészülnek.

Magyar designerek terveztek a Starbucks-nak

6373
A népszerű kávézólánc a héten mutatta be üzleteiben különleges, új tumblereit, amelyeket a Gombold újra! 2013 pályázói terveztek.
Zöld építészet, energiadesign, környezetbarát épületek, okos megoldások - mind olyan fogalmak, amelyek megkerülhetetlenek a modern és fenntartható várostervezésben.

Bring the Art Home ’13

5893
Harmadik éve díjazzák a kortárs művészet feltörekvő tehetségeit a LOFFICE Bring the Art Home elnevezésű vállalati művészetmenedzsment programjában.

A legjobb poszter az idei Bocuse d'Or-on

5884
A Fotógyár felkérésére készült portré elnyerte a legjobb poszternek járó díjat a franciaországi Lyonban.

Art Licensing

5870
Klementz Kata és Panni, a coworking munkastílus meghonosítói a Bring the Art Home program segítségével számos kortárs művészt juttattak érvényesülési lehetőséghez.

Használt Nespresso kapszulákból karóra

5760
A Blancier kézzel készült óráihoz üres Nespresso kapszulákat használnak fel. A világ legfenntarthatóbb óráit készítik el.

Helly Hansenben az amerikai sícsapat

5741
Az Amerikai Sí és Snowboard Szövetség 48 sportolója a Helly Hansen aláöltözetét viseli majd a versenyeken a 2016-os szezon végéig.

Magyarország: alkoss, gyarapíts!

5342
Átadták a Magyar Formatervezési és Design Management Díjakat. Az alkotásokat bemutató kiállítás az Iparművészeti Múzeumban látható.

Zöld beruházás a Siemens telephelyén

5341
Befejeződött a Siemens budapesti székházának díszvilágítása:a 48 egyedileg programozható lámpatest dinamikus látványt nyújt.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése