TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Több mint 200-an indultak a Kalicka Bistro napokban lezárult grafikai versenyén, amelynek Facebook oldalán mintegy 2300 ember követte az eseményeket és szavazott a pályaművekre. A nyertes tervet Pész Zsófia nyújtotta be.

Arculatfrissítés az Origo tv-csatornáinál

1895
(BTL.hu) Új, az eddiginél modernebb arculati elemekkel jelentkezik a LifeNetwork és az OzoneNetwork Tv – jelentette be a tulajdonos Origo Zrt. A frissítést a két kábelcsatorna tematikájának bővítése indokolja.

A céges rendezvények látványgurui színházi produkcióval jelentkeznek

6 kontinens és 50 ország után végre Budapesten a művészet új dimenzióját jelentő látványszínház. ...

Csökkennek a közigazgatás adminisztratív terhei

Az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével az állampolgárok és vállalkozások is jobb szolgáltatást ...

Futurisztikus design

1875
(BTL.hu) Az Axn, a Sony Pictures Television általános szórakoztató csatornája megújult, friss arculattal jelentkezik 2011. tavaszán. Ez amellett, hogy újabb vizuális távlatokat nyit, továbbra is megtartja a csatorna alapvető értékeit és színeit.

Design és üzlet

1838
(BTL.hu) A Design és Innováció konferenciát március 31-én ismét megrendezik Kecskeméten. Az Európai Unió Central Europe Programján belül futó FREE Project ingyenes rendezvénye az innováció és a design szerepét vizsgálja az üzleti sikerben.

Animáció volt a nyerő a Mol-nál

1775
(BTL.hu) Átadták a Mol egyetemistáknak és pályakezdőknek szóló Image pályázatának díjait a budapesti Szatyor Bárban. Az összesen 2 100 000 forint értékű elismeréseket Pánczél Andrea, kommunikációs igazgatója nyújtotta át.

Kreatív kirakatok

1762
(BTL.hu) Idén a Budapesti Tavaszi Fesztivál (BTF) és az Otp Bank másodszorra rendezi meg a Kreatív Kirakat pályázatot, melyben a közönség részvételére is számítanak.

Fellendülésben a csomagolóipar

1756
(BTL.hu) Tavaly növekedni tudott a hazai csomagolóipar, mintegy 16,7 százalékkal, a papír, a műanyag és a fém esetében az exportált csomagolóanyagok értéke is emelkedett. Tavaly négy magyar csomagolás elnyerte a Csomagolási Világszövetség (WPO) Worldstar díját.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése