TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A különbség összeköt

2130
(BTL.hu) A Budapest Bank pályázatot írt ki fiatal tehetségek számára, egyedi mintájú bögre-kollekciók tervezésére. A nyertes pályaművekből megvalósított ajándékok a pénzintézet hosszú távú promóciójában kapnak szerepet.

Egy csepp változás

2126
(BTL.hu) Arculat- és kommunikációs stratégiaváltás történt az Egy Csepp Figyelem Alapítványnál, amelyet Erõs Antónia hozott létre a cukorbetegséggel kapcsolatos információk hatékonyabb közreadására.

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít ...

Alkotások, nem csak zsindelyből

2102
(BTL.hu) A Tegola design pályázattal szeretné felhívni a figyelmet a cég termékinek sokszínűségére és széles skálájára.

Ismét versengenek a filmek “arcai”

2099
(BTL.hu) Idén is megrendezik a Magyar Filmszemle immár hagyománnyá vált kísérőrendezvényét, a Magyar Filmplakát Kiállítás és Versenyt.

Porszívók a tengerből

2098
(BTL.hu) Nemzetközi vándorkiállításának magyarországi állomásához érkezett az a két Electrolux porszívó, melyek a Balti- és a Földközi-tengerből összegyűjtött műanyag hulladékból készült.

Száz év életérzés

1990
(BTL.hu) Online segítségnyújtással és konzulensi találkozóval támogatja a 2011-es Young Creative Chevrolet (YCC) pályázatra jelentkező hallgatókat a megmérettetést meghirdető autógyártó cég.
(BTL.hu) A terjeszkedés jegyében a hazánkban és Európában is piacvezető Deichmann-csoport arculatot vált, melyet erőteljes nemzetközi reklám-, és később közösségimédia-kampány kísér.

Színházi logópályázat

1954
(BTL.hu) A budapesti Katona József Színház nyílt pályázatot hirdet a színház új logójának megtervezésére.

Prémium megjelenés

1940
(BTL.hu) A Dove megújította kéz- és testápoló termékcsaládját, amely nemcsak beltartalmi változásokat jelent, hanem a csomagolás design fejlesztését is, amelynek során egyúttal a környezetvédelemre is hangsúlyt fektettek.

A kettősség jegyében

1926
(BTL.hu) A Rész az egészben című alkotás nyerte el leginkább a szakmai zsűri tetszését az OTP Kreatív Kirakat pályázatának során. A Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó művészeti verseny legjobb installációja kívülről és belülről szemlélve, illetve nappal és éjszaka is más képet ad.

Pohárgrafika a kultúrkávézónak

1905
(BTL.hu) Több mint 200-an indultak a Kalicka Bistro napokban lezárult grafikai versenyén, amelynek Facebook oldalán mintegy 2300 ember követte az eseményeket és szavazott a pályaművekre. A nyertes tervet Pész Zsófia nyújtotta be.

Arculatfrissítés az Origo tv-csatornáinál

1895
(BTL.hu) Új, az eddiginél modernebb arculati elemekkel jelentkezik a LifeNetwork és az OzoneNetwork Tv – jelentette be a tulajdonos Origo Zrt. A frissítést a két kábelcsatorna tematikájának bővítése indokolja.

Futurisztikus design

1875
(BTL.hu) Az Axn, a Sony Pictures Television általános szórakoztató csatornája megújult, friss arculattal jelentkezik 2011. tavaszán. Ez amellett, hogy újabb vizuális távlatokat nyit, továbbra is megtartja a csatorna alapvető értékeit és színeit.

Design és üzlet

1838
(BTL.hu) A Design és Innováció konferenciát március 31-én ismét megrendezik Kecskeméten. Az Európai Unió Central Europe Programján belül futó FREE Project ingyenes rendezvénye az innováció és a design szerepét vizsgálja az üzleti sikerben.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése