TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A Vöslauer új, praktikus kiszerelésben debütált, mellyel a márka tudatosan valósítja meg az ásványvíz-szegmensben a kényelem-gondolatot.

Logó a Karinthynak

2183
(BTL.hu) A Karinthy Színház megújult arculattal szeretné szeptemberben köszönteni a közönségét, ezért egy színesebb, karakteresebb jelkép elkészítésére írt ki pályázatot. A beérkezett műveket a Facebookon is megfutatják.

Változások a Music FM-nél

Változásokat jelentett be a 89.5 Music Fm. Eszerint Ada – külföldi munkája miatt – nem lesz ...

Idén 20 éves a Fény Utcai Piac

Az ikonikus helyszín szeptembertől év végéig egyfajta „szórakoztató központként” is működve ...
(BTL.hu) Még intenzívebb akciós aktivitással próbálja az érdeklődést fenntartani a Pick a grilltermékek iránt.
(BTL.hu) Megváltoznak a Theodora ásványvizek címkéi: a színek erőteljesebbek, a dizájn letisztultabb lesz. Mindezt reklámkampány és promóció kíséri.

A különbség összeköt

2130
(BTL.hu) A Budapest Bank pályázatot írt ki fiatal tehetségek számára, egyedi mintájú bögre-kollekciók tervezésére. A nyertes pályaművekből megvalósított ajándékok a pénzintézet hosszú távú promóciójában kapnak szerepet.

Egy csepp változás

2126
(BTL.hu) Arculat- és kommunikációs stratégiaváltás történt az Egy Csepp Figyelem Alapítványnál, amelyet Erõs Antónia hozott létre a cukorbetegséggel kapcsolatos információk hatékonyabb közreadására.

Alkotások, nem csak zsindelyből

2102
(BTL.hu) A Tegola design pályázattal szeretné felhívni a figyelmet a cég termékinek sokszínűségére és széles skálájára.

Ismét versengenek a filmek “arcai”

2099
(BTL.hu) Idén is megrendezik a Magyar Filmszemle immár hagyománnyá vált kísérőrendezvényét, a Magyar Filmplakát Kiállítás és Versenyt.

Porszívók a tengerből

2098
(BTL.hu) Nemzetközi vándorkiállításának magyarországi állomásához érkezett az a két Electrolux porszívó, melyek a Balti- és a Földközi-tengerből összegyűjtött műanyag hulladékból készült.

Száz év életérzés

1990
(BTL.hu) Online segítségnyújtással és konzulensi találkozóval támogatja a 2011-es Young Creative Chevrolet (YCC) pályázatra jelentkező hallgatókat a megmérettetést meghirdető autógyártó cég.
(BTL.hu) A terjeszkedés jegyében a hazánkban és Európában is piacvezető Deichmann-csoport arculatot vált, melyet erőteljes nemzetközi reklám-, és később közösségimédia-kampány kísér.

Színházi logópályázat

1954
(BTL.hu) A budapesti Katona József Színház nyílt pályázatot hirdet a színház új logójának megtervezésére.

Prémium megjelenés

1940
(BTL.hu) A Dove megújította kéz- és testápoló termékcsaládját, amely nemcsak beltartalmi változásokat jelent, hanem a csomagolás design fejlesztését is, amelynek során egyúttal a környezetvédelemre is hangsúlyt fektettek.

A kettősség jegyében

1926
(BTL.hu) A Rész az egészben című alkotás nyerte el leginkább a szakmai zsűri tetszését az OTP Kreatív Kirakat pályázatának során. A Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó művészeti verseny legjobb installációja kívülről és belülről szemlélve, illetve nappal és éjszaka is más képet ad.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése