TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az elmúlt évek talán legsikeresebb divattervező-üzletembere szíve már régóta a festészet felé húz, de most új életet kezdett.
Az eseményt péntek este egy szakmai nap nyitja, amelyen hazai hírességek vezetik fel az ország legtehetségesebb tervezőinek 2017-es tavaszi–nyári kollekcióit.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Párizsi dzsungel Budapesten

7790
A KENZO x H&M kollekció nyilvános debütálását megelőzően sztárok és bloggerek számára mutatták be az év egyik legjobban várt tervezői együttműködésének különleges ruháit.
A rajongók már világszerte hozzáférhetnek a változatos felsőruházati darabokhoz, amelyeken mind a két ikonikus márka, a Columbia Sportswear és a Manchester United logója is szerepel.
A New York-i Pier 36-ban debütált a KENZO x H&M kollekció egy különleges bemutatón, amelyet Jean-Paul Goude divatlegenda rendezett.

Luxustriumvirátus alakult egy estére

7773
Az úriemberek valódi ismérveiből adott ízelítőt három prémium férfimárka Budapest belvárosában.
A kis- és feltörekvő vállalatok kategóriájában a Szőnyi Anna által tervezett IDO pad került a döntősök közé.
3 milliárd forintból épült Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI márkakereskedése.
Elindult a fesztiválszezon, szinte minden hétvégén egymást érik majd a jobbnál-jobb bulik. Az Arena stílustippekkel készült a szezonra.
Nyári stílustippek Schiffer Miklóstól, a BMW márkanagykövetétől.

Milliók tölthetik le a bulimatricákat

7687
Több millió Viber-felhasználó töltheti le mostantól a „My EXIT Adventure” matricaverseny győztesének hivatalos matricacsomagját.
Idén is a legstílusosabb hazai sztárok és civilek foglalják el június 17-én a Madách teret.
A holland dizájner, Jan Taminiau tervezi a következő négy évben a KLM World Business Class új fedélzeti neszesszerét.
Az egyedülálló gálát péntek este egy szakmai nap nyitja, amelyen hazai sztárok, ismert emberek vezetik fel az ország legtehetségesebb tervezőinek 2016-os tavaszi–nyári kollekcióit.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése