TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

3 milliárd forintból épült Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI márkakereskedése.
Elindult a fesztiválszezon, szinte minden hétvégén egymást érik majd a jobbnál-jobb bulik. Az Arena stílustippekkel készült a szezonra.

A budapesti Fazekas gimnázium nyerte a First Global Challenge-et

A Washingtonban megrendezett versenyre a világ 162 országából érkeztek robotot építeni. ...

OTP Bank Selfie Színpad a VUF on

A hazai fesztiválpaletta egyik legkedvesebb darabja, az OTP Bank Veszprémi Utcazene fesztivál ...
Nyári stílustippek Schiffer Miklóstól, a BMW márkanagykövetétől.

Milliók tölthetik le a bulimatricákat

7687
Több millió Viber-felhasználó töltheti le mostantól a „My EXIT Adventure” matricaverseny győztesének hivatalos matricacsomagját.
Idén is a legstílusosabb hazai sztárok és civilek foglalják el június 17-én a Madách teret.
A holland dizájner, Jan Taminiau tervezi a következő négy évben a KLM World Business Class új fedélzeti neszesszerét.
Az egyedülálló gálát péntek este egy szakmai nap nyitja, amelyen hazai sztárok, ismert emberek vezetik fel az ország legtehetségesebb tervezőinek 2016-os tavaszi–nyári kollekcióit.
Az elmúlt évtizedben a szűk szakmán kívül csak a környező lakótelepről érdeklődtek a faipari technikus tanulók vizsgamunkái után, idén azonban minden eddiginél nagyobb figyelem kísérte a most zárult kiállítást.

Magyar divatmárka az osztrák döntőben

7452
Ma kiderül, ki nyer azon divatversenyen, amin a nemzetközi mezőnyben magyar tervezőt is találunk.
Átadta innovatív fejlesztőközpontját az egyik legsikeresebb magyar startup. Az IT-szakemberek körében a legnagyobb sikert a ház a házban megoldás, vagy más néven a „Hut” aratta.
Az Arena Fashion Index nemrégiben 927 fő megkérdezésével derítette ki, mit gondolunk a különböző lakásstílusokról, aktuális lakberendezési trendekről és melyek a kedvenc bútoraink.
December 20-án jubileumi divatbemutatóval ünnepli márkája első 20 évét Kenguru, a rendszerváltozás utáni időszak első újhullámos divattervezője.
A színésznő közismerten elkötelezett a környezeti problémák megoldása iránt. Ahogy az április 16-tól kapható Conscious Exclusive kollekció is.
Tovább folytatódik a P&G mosószer üzletágának nemzetközi divattervezőkkel folytatott együttműködése.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése