TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Magyar Adományozói Fórum (MAF) pályázatának díjait adták át 2015. október 1-jén a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító hazai vállalatoknak.

Ők kapták a legtöbbet adónk 1%-ából

7543
Többet ért az szja 1% és többen is rendelkeztek róla az idén, így 10%-kal bővült a civileket illető adóhányad összege.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Társadalmi profit = Üzleti profit?

7540
A hazai CSR események egyik legnépszerűbb rendezvényére, a korábbi évekhez hasonlóan, jelentős számú, közel 150 résztvevőt vár a MAF.
Vagyis a rehabilitáció idejének rövidülésében is reménykedhetnek a páciensek az egyik L’Oréal-UNESCO díjas tudósnő kutatásának nyomán.
Az Invitel legújabb edukációs anyaga gyakorlati példákkal szemléltetve mutatja be a sikeres és biztonságos online rendelés kulcslépéseit.

Te hogyan tennéd jobbá a világot?

7511
Ezzel a címmel hirdetett pályázatot az Európai Bizottság Magyarországi Képviselete és az ARC.
Miközben a LIDL a saját márkás ásványvizéből a Pilisi Parkerdő újratelepítését támogatja, a Jana 7500 litert oszt ki legújabb termékéből a nagy melegben.
41 fővárosi és vidéki iskola közel 1700 diákjának tartott eddig oktatást a Henkel Magyarország 42 önkéntes munkatársa a vállalat „Fenntarthatóság Nagykövetei” programja keretében.
A fesztiválozóból lett fellépő, a közelgő EFOTT-nak csapott hírverést, amikor városszépítésbe kezdett Velencén.

Ennél a banknál aztán lehet tekerni

7472
Második alkalommal nyerte el a kormány Kerékpárosbarát Munkahely díját a K&H. A Csoport dolgozóinak több mint 10%-a jár rendszeresen biciklivel munkába.
A METRO Adnijó Program 2015 a vendéglátó ipari vállalkozások közösségi tevékenységeit díjazza.
Élj környezettudatosan és egészségesen, pihenj a zöldben! – hirdeti a Danubius, amely idén nyáron már harmadik Családi Zöld Napját tartja a Feneketlen-tónál.
Oros Péter elnöke és társtulajdonosa Magyar Arany Érdemkeresztet kapott, amit dr. Perényi János bécsi magyar nagykövet adott át.
A P&G 16. alkalommal tette közzé éves fenntarthatósági jelentését arról, hogy kívánják a vásárlók ökológiai lábnyomát csökkenteni, valamint a rászorulók életfeltételeit javítani.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése