TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Világhírű topmodell az outletben

7216
Tizenkettedik alkalommal is megrendezi rendkívül népszerű Late night shopping programját a parndorfi McArthurGlen Designer Outlet.

A K&H ismét műtárgyakat vásárolt

7192
A K&H Csoport hetedik alkalommal meghirdetett alkotói ösztöndíj pályázatának nyerteseként, Jagicza Patrícia Linda, festőművész részesül támogatásban a következő fél évben.

Rajzfilmmé változtatja az anyák napi gyerekrajzokat a UPC

Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek. ...

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...
Idén is segített a L’Oréal Citizen Day, amelyen hátrányos helyzetű közösségekért dolgoztak a cég munkatársai.

Ingyen plasztikázik a sebész

7183
Dr.László Zsolt plasztikai sebész és az együttműködő médiumok azt a hölgyet keresik, aki nem elégedett a testével, de nem engedheti meg magának a plasztikai beavatkozást.
Innovatív ötleteket díjaztak a „Budapest Bank Békéscsabáért Program” pályázatán. 17 nonprofit kezdeményezés valósulhat meg.
A Harley-Davidson Open Road Fest-ről mindenkinek a berregő motorok és a pörgős koncertek jutnak eszébe, de valójában a fesztivál kicsiknek és nagyoknak egyaránt szól.
A beteg gyermekek gyógyulását élménytáboroztatással segítő Bátor Tábor támogatója lett a pénzintézet.
„Adjátok vissza lányainkat” – ezt követelik a világ minden táján hírességek és civilek az április 14-én, Nigériában elrabolt diáklányok ügyében.

Ismert arcok az UNICEF új kampányában

7111
A Café Next csapata valósítja meg az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány új kampányát.
A hazai gyermekgyógyászat 175 éves fennállásának alkalmából nyílt napot tart a Semmelweis Egyetem I. sz. Gyermekklinikája a hétvégén.
Az Adom az Adóm szeretettel várja az érdeklődőket az V. kerületi Városháza Parkban elhelyezett iroda-installációjához.
2014-ben hetedik alkalommal kerül meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.

Kenyai árvákon segítenek a magyar babák

7093
Szívet-lelket melengető akcióba fog május hónapban az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő Freshka Design csapata.
700 millió forint európai uniós támogatással, több mint 160 szervezet közreműködésével segítik a hátrányos helyzetű csoportok foglalkoztatását.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése