TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hőszigetelt házban, rendezett környezetben lakhat a jövőben egy rászoruló vecsési család a Vecsési Ipartestületnek és a Praktiker áruháznak köszönhetően.
A Procter&Gamble idén a SPAR Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely az ország általános és középiskolái számára tornaterem-felújítási lehetőséget kínál.

Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja

Akár 30%-os, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozásoknak az új digitális technológiák ...

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...
Ám a versenyző közreműködésével születetett egy kisfilm, amely remélhetőleg minél több fiatalt motivál majd.
A magyar PepsiCo a „Teljes Élet” Szociális Alapítvány munkáját támogatja jótékonysági programjának keretében 10 000 dollárral. Az alapítvány évente több mint 130 sérült fiatalnak és családjának segít Fejér megyében.
O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított, hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére. Újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.
A Glamour magazin ismét bebizonyította, hogy az újrafelhasználás népszerű és trendi.
Az IMPACT Day elnevezésű eseményen a lengyel, a cseh, a szlovák és a magyar Prologis munkatársak azzal töltötték napjukat, hogy rászoruló embereknek és szervezeteknek nyújtottak segítő kezet.
A forrásbővítés új formájának hazai modelljét dolgozta ki a Magyar Vöröskereszt, így május elejétől a Magyarországon működő karitatív szervezetek közül elsőként vág bele kereskedelmi tevékenységbe.
Idén ötödik évét kezdi meg a Hankook Tire Abroncsadományozási Programja, amely 2012-ben indult.
Idén a Magyar Természet Napján, május 22-én a hívja a családokat a zöldbe a Danubius Hotels Group az immár ötödik éve rendszeresen megrendezett Danubius Családi Zöld Napra.
Az eset még márciusban történt, az egykori Csepel Művek területén. Aggodalomra azonban semmi ok: Győrfi Pált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány kisfilmjének forgatásán érte az inzultus.
Lilu, Bombera Kriszta, Winkler Nóra, Péterfy Bori, Odett, Juronics Tamás és számos magyar közszereplő áll ki a női egyenjogúság mellett az Elle új, figyelemfelhívó kampányában.
Immáron negyedik alkalommal adományozott „Díj a Törődésért” elismerést a KRIO Családi Őssejtbank a kismamák által legjobbnak tartott hazai szülészetnek.

Harley Davidsonon jött a Mikulás

7581
A motorosok jó szíve és önzetlen szeretete újra megmutatkozott, amikor rekordszámú csomagot kézbesített a Harley Mikulás.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...23456789101112131415... következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése