TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Kossuth Kiadó Zrt. nyerte el a pénzügyi vállalat és a Figyelő első alkalommal odaítélt közös elismerését.
A fiatal célcsoportokat megcélzó kampányt készített az Essence a Dohányzásleszokást Támogató Központok kreatív ügynöksége.

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...

Átfogó márkakampányt indít a Samsung és a Leo Burnett

A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult. ...
Az ENSZ közgyűlése 1992 decemberében a Szegénység Elleni Küzdelem Világnapjává nyilvánította október 17-ét.
Horváth Imre azután csatlakozott a Magyarországi Üzleti Tanács ajánlói közé, hogy aláírta a vállalati fenntarthatóságra vonatkozó alapelveket tömörítő dokumentumot.
A COOP Csoport gazdasági súlyát mutatja, hogy 2013-ban az árbevétele elérte az 550 milliárd forintot, és az elmúlt 4 évben 91 millió forintnyi segélyt juttatott el a rászorulókhoz.
A K&H Csoport az eddigi közösségi szerepvállalási programjain átívelő, és egyben átfogó kezdeményezést jelentett be a rászorulók megsegítésére.
Négy kategóriában, összesen 13 hazai vállalat jutott be a Magyar Adományozói Fórum pályázatának döntőjébe 2014-ben.
A TerraCycle és a Philip Morris Magyarország együttműködésében jött létre az a cigarettacsikk-újrahasznosító program, amelynek résztvevői országszerte kétmillió csikket gyűjtöttek.
Egyenként másfélmillió forintnyi eurót és egy hónapos berlini akcelerátor programban való részvételt nyert két magyar startup.
Az Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezésére hírességek kisiskolásként használt személyes tárgyaiból nyílt exkluzív kiállítás az Allée Bevásárlóközpontban.
2014 júliusától a Provident Pénzügyi Zrt. is aktív tagként vesz részt a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) munkájában.
A Paloznaki Jazz és Bor Piknik egyre több támogatóval büszkélkedhet, és harmadik alkalommal már a fesztivál is támogat, a Snétberger Központnak folytat jótékony gyűjtést.

PR-Oscart nyert a K&H

7215
A 80 országban jelenlévő Nemzetközi PR Szövetség 2014-es Golden World Award versenyén egyedüli magyarként nyert díjat a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programja.

Világhírű topmodell az outletben

7216
Tizenkettedik alkalommal is megrendezi rendkívül népszerű Late night shopping programját a parndorfi McArthurGlen Designer Outlet.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése