TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Négy kategóriában, összesen 13 hazai vállalat jutott be a Magyar Adományozói Fórum pályázatának döntőjébe 2014-ben.
A TerraCycle és a Philip Morris Magyarország együttműködésében jött létre az a cigarettacsikk-újrahasznosító program, amelynek résztvevői országszerte kétmillió csikket gyűjtöttek.

Bérelve igazán jó az elektromos autó és a napelem

Létezik-e olyan kreatív megoldás, ami ésszerű mértékben segíti elő a megújuló energiára épülő ...

A szép lányok adnák el a legjobb magyar termékeket?

A Miss Nation’s Beauty világverseny célja, hogy a szép lányok egyben hazájuk egyfajta exportőrré ...
Egyenként másfélmillió forintnyi eurót és egy hónapos berlini akcelerátor programban való részvételt nyert két magyar startup.
Az Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezésére hírességek kisiskolásként használt személyes tárgyaiból nyílt exkluzív kiállítás az Allée Bevásárlóközpontban.
2014 júliusától a Provident Pénzügyi Zrt. is aktív tagként vesz részt a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) munkájában.
A Paloznaki Jazz és Bor Piknik egyre több támogatóval büszkélkedhet, és harmadik alkalommal már a fesztivál is támogat, a Snétberger Központnak folytat jótékony gyűjtést.

PR-Oscart nyert a K&H

7215
A 80 országban jelenlévő Nemzetközi PR Szövetség 2014-es Golden World Award versenyén egyedüli magyarként nyert díjat a K&H gyógyvarázs mesedoktorok programja.

Világhírű topmodell az outletben

7216
Tizenkettedik alkalommal is megrendezi rendkívül népszerű Late night shopping programját a parndorfi McArthurGlen Designer Outlet.

A K&H ismét műtárgyakat vásárolt

7192
A K&H Csoport hetedik alkalommal meghirdetett alkotói ösztöndíj pályázatának nyerteseként, Jagicza Patrícia Linda, festőművész részesül támogatásban a következő fél évben.
Idén is segített a L’Oréal Citizen Day, amelyen hátrányos helyzetű közösségekért dolgoztak a cég munkatársai.

Ingyen plasztikázik a sebész

7183
Dr.László Zsolt plasztikai sebész és az együttműködő médiumok azt a hölgyet keresik, aki nem elégedett a testével, de nem engedheti meg magának a plasztikai beavatkozást.
Innovatív ötleteket díjaztak a „Budapest Bank Békéscsabáért Program” pályázatán. 17 nonprofit kezdeményezés valósulhat meg.
A Harley-Davidson Open Road Fest-ről mindenkinek a berregő motorok és a pörgős koncertek jutnak eszébe, de valójában a fesztivál kicsiknek és nagyoknak egyaránt szól.
A beteg gyermekek gyógyulását élménytáboroztatással segítő Bátor Tábor támogatója lett a pénzintézet.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése