TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Glamour magazin ismét bebizonyította, hogy az újrafelhasználás népszerű és trendi.
Az IMPACT Day elnevezésű eseményen a lengyel, a cseh, a szlovák és a magyar Prologis munkatársak azzal töltötték napjukat, hogy rászoruló embereknek és szervezeteknek nyújtottak segítő kezet.

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...
A forrásbővítés új formájának hazai modelljét dolgozta ki a Magyar Vöröskereszt, így május elejétől a Magyarországon működő karitatív szervezetek közül elsőként vág bele kereskedelmi tevékenységbe.
Idén ötödik évét kezdi meg a Hankook Tire Abroncsadományozási Programja, amely 2012-ben indult.
Idén a Magyar Természet Napján, május 22-én a hívja a családokat a zöldbe a Danubius Hotels Group az immár ötödik éve rendszeresen megrendezett Danubius Családi Zöld Napra.
Az eset még márciusban történt, az egykori Csepel Művek területén. Aggodalomra azonban semmi ok: Győrfi Pált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány kisfilmjének forgatásán érte az inzultus.
Lilu, Bombera Kriszta, Winkler Nóra, Péterfy Bori, Odett, Juronics Tamás és számos magyar közszereplő áll ki a női egyenjogúság mellett az Elle új, figyelemfelhívó kampányában.
Immáron negyedik alkalommal adományozott „Díj a Törődésért” elismerést a KRIO Családi Őssejtbank a kismamák által legjobbnak tartott hazai szülészetnek.

Harley Davidsonon jött a Mikulás

7581
A motorosok jó szíve és önzetlen szeretete újra megmutatkozott, amikor rekordszámú csomagot kézbesített a Harley Mikulás.
Összesen 14 magyar városba látogatott el idén az adventi időszakban a Coca-Cola Karácsonyi Karaván, fedélzetén a Magyar Vöröskereszt önkénteseivel.
A törődésre és gyengédségre ösztönző Milka Karácsony Express személyre szóló üzenetek továbbítására született.
A L'Occitane en Provence és a nagyszabású pop-show-musical csapata idén karácsonykor közös akciót indít a látássérültekért.
A kecskeméti autógyár a novemberi akció apropóján 5000 eurós adománnyal támogatta a Movember Hungary Mozgalom céljait.
Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány egész évben különböző akciók keretében kívánta felhívni a figyelmet az újraélesztés fontosságára, és erre a napra is külön kampányt indít.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése