TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A L'Occitane en Provence és a nagyszabású pop-show-musical csapata idén karácsonykor közös akciót indít a látássérültekért.
A kecskeméti autógyár a novemberi akció apropóján 5000 eurós adománnyal támogatta a Movember Hungary Mozgalom céljait.

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...

A Sziget a kulturális sokszínűség szinonimája

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett. ...
Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány egész évben különböző akciók keretében kívánta felhívni a figyelmet az újraélesztés fontosságára, és erre a napra is külön kampányt indít.
A Magyar Adományozói Fórum (MAF) pályázatának díjait adták át 2015. október 1-jén a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító hazai vállalatoknak.

Ők kapták a legtöbbet adónk 1%-ából

7543
Többet ért az szja 1% és többen is rendelkeztek róla az idén, így 10%-kal bővült a civileket illető adóhányad összege.

Társadalmi profit = Üzleti profit?

7540
A hazai CSR események egyik legnépszerűbb rendezvényére, a korábbi évekhez hasonlóan, jelentős számú, közel 150 résztvevőt vár a MAF.
Vagyis a rehabilitáció idejének rövidülésében is reménykedhetnek a páciensek az egyik L’Oréal-UNESCO díjas tudósnő kutatásának nyomán.
Az Invitel legújabb edukációs anyaga gyakorlati példákkal szemléltetve mutatja be a sikeres és biztonságos online rendelés kulcslépéseit.

Te hogyan tennéd jobbá a világot?

7511
Ezzel a címmel hirdetett pályázatot az Európai Bizottság Magyarországi Képviselete és az ARC.
Miközben a LIDL a saját márkás ásványvizéből a Pilisi Parkerdő újratelepítését támogatja, a Jana 7500 litert oszt ki legújabb termékéből a nagy melegben.
41 fővárosi és vidéki iskola közel 1700 diákjának tartott eddig oktatást a Henkel Magyarország 42 önkéntes munkatársa a vállalat „Fenntarthatóság Nagykövetei” programja keretében.
A fesztiválozóból lett fellépő, a közelgő EFOTT-nak csapott hírverést, amikor városszépítésbe kezdett Velencén.

Ennél a banknál aztán lehet tekerni

7472
Második alkalommal nyerte el a kormány Kerékpárosbarát Munkahely díját a K&H. A Csoport dolgozóinak több mint 10%-a jár rendszeresen biciklivel munkába.
A METRO Adnijó Program 2015 a vendéglátó ipari vállalkozások közösségi tevékenységeit díjazza.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése