TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Oros Péter elnöke és társtulajdonosa Magyar Arany Érdemkeresztet kapott, amit dr. Perényi János bécsi magyar nagykövet adott át.
A P&G 16. alkalommal tette közzé éves fenntarthatósági jelentését arról, hogy kívánják a vásárlók ökológiai lábnyomát csökkenteni, valamint a rászorulók életfeltételeit javítani.

A kika hosszútávra tervez nálunk

A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési ...

Bérelve igazán jó az elektromos autó és a napelem

Létezik-e olyan kreatív megoldás, ami ésszerű mértékben segíti elő a megújuló energiára épülő ...
Idén hetedik alkalommal került meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj.
Az LG Időkapuban használt termékek kalandja jól végződött, mostantól nemes célt szolgálnak.
Több mint 50 rászoruló kisgyermeknek adtak át ajándékot a cégcsoport vezetői és munkavállalói az Adventi Ünnep a Bazilikánál rendezvénysorozat keretében.
A Harley csapata büszkén adta át a Cipősdoboz akció keretén belül összegyűjtött csomagokat a Baptista Szeretetszolgálat Tündérének.
Közel 50 éves műtőasztalon operálnak a Semmelweis Egyetem Tűzoltó utcai Gyermekklinikáján. A KFC étteremlánc vendégeinek köszönhetően most változhat a helyzet.
A METRO 11 nagyvárosban 13 helyszínen szervezett adománygyűjtést a helyi áruházak aktív közreműködésével.
A Kossuth Kiadó Zrt. nyerte el a pénzügyi vállalat és a Figyelő első alkalommal odaítélt közös elismerését.
A fiatal célcsoportokat megcélzó kampányt készített az Essence a Dohányzásleszokást Támogató Központok kreatív ügynöksége.
Az ENSZ közgyűlése 1992 decemberében a Szegénység Elleni Küzdelem Világnapjává nyilvánította október 17-ét.
Horváth Imre azután csatlakozott a Magyarországi Üzleti Tanács ajánlói közé, hogy aláírta a vállalati fenntarthatóságra vonatkozó alapelveket tömörítő dokumentumot.
A COOP Csoport gazdasági súlyát mutatja, hogy 2013-ban az árbevétele elérte az 550 milliárd forintot, és az elmúlt 4 évben 91 millió forintnyi segélyt juttatott el a rászorulókhoz.
A K&H Csoport az eddigi közösségi szerepvállalási programjain átívelő, és egyben átfogó kezdeményezést jelentett be a rászorulók megsegítésére.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567891011121314... következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése