TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

20 ezer like az Invitelnek

1368
(BTL.hu) Az Invitel is belépett a web2-es kommunikáció világába, a november elején indult Facebook oldalt nemcsak tájékoztatásra, de aktív kommunikációra is használja a vállalat, egyfajta speciális online ügyfélszolgálatként. Az cég szeretné ügyfelei számára még kényelmesebbé és könnyebbé tenni az információszerzést és lehetőséget kíván adni arra, hogy észrevételeiket, javaslataikat megosszák, kérdéseket tegyenek fel, vagy felhívják a figyelmet az esetleges problémákra.

Bringa brigád

1365
(BTL.hu) Január első felétől folyamatosan frissülő cikkekkel, programajánlóval és oktató videókkal várja a hazai bringás társadalom képviselőit a McDonald’s CSR programjának új portálja. A bringamania.hu célja, hogy egy olyan gyűjtőbázissá váljon, amely összefogja azokat az információkat, amelyek egy kezdő biciklis, vagy akár egy profi versenykerékpáros számára fontosak lehetnek.

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

Most, hogy behavazott minket a tél, nem árt átgondolni, mit tehetünk azért, hogy ne fázzunk, ...
(BTL.hu) John Nash ma nehezen kapna munkát Magyarországon, ami részben a sajtó azon hozzáállásának is a következménye, miszerint a mentális betegek egyúttal potenciális bűnözők is. Hulej Emese, a Nők Lapja újságírója ezzel a megbélyegző magatartással szállít szembe cikkében, s ezzel érdemelte ki az Antistigma-díjat.
(BTL.hu) A Magyar Bohócok a Betegekért Alapítványt támogatják azok, akik a 1788-as Telekom Adományvonalat hívják vagy sms-t küldenek 2011. január és február hónapban.
(BTL.hu) Két pályázatot hirdet a Nemzeti Egészségügyi és Egészségipari Kommunikációs Közhasznú Egyesület (NEEK), melyekben az elmúlt esztendő legkiemelkedőbb egészségügyi kommunikációs szakemberét, valamint legjobb egészségügyi kampányát keresik.
(BTL.hu) „hello holnap!” néven fenntarthatósági kommunikációs kampányt indít december 27- től a hazai médiában a Magyar Telekom. A rádióban, tévében és interneten látható kampányban közismert személyek mondják el év végi fogadalmukat arról: jövőre mit tesznek azért a mindennapi életükben, hogy környezettudatosabban, fenntarthatóbb módon éljenek.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...3132333435363738394041424344 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése