TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A devecserieknek segítettek

1527
(BTL.hu) A devecseri iszapkatasztrófa sújtotta családokat segíti a Ups Magyarország. A munkatársak javaslatára a Ups Foundation 1 millió forint támogatást nyújtott a szerencsétlenül járt falu lakóinak.

Sörcsomagolás és környezettudatosság

1526
(BTL.hu) Környezetbarát és vevőközpontú csomagolásterveket díjazott a Heineken Hungária Zrt. A pályázat díjnyertes megoldásait megvalósítanák a gyakorlatban is.

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service ...

Felelős kommunikáció 340 milliószor

1511
(BTL.hu) A Dreher Sörgyárak Zrt. fenntarthatósági jelentését, valamint a felelősségvállaláshoz kapcsolódó programjait ismertették a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara vállalati felelősségvállalás munkacsoportjának „Láncreakció” nevű rendezvénysorozata keretében. A résztvevők egy exkluzív sörtúrán is részt vettek.

Biciklik Kenyába

1481
(BTL.hu) Az Air France-KLM Cargo ezen a héten 220 fehér biciklit szállított a De Hoge Veluwe Nemzeti Parkból Kenyába. A két társaság összefogásukkal támogatják a Cycling out of Poverty (“kibiciklizünk a nyomorból”) alapítányt.

A hűség jutalma

1467
(BTL.hu) Megközelítőleg 20 millió forintot osztott szét lojális munkavállalói körében a hazai McDonald’s. A válság kezdete óta változatlan létszámmal működő étteremlánc 871 munkatársa részesült “Törzsgárda” elismerésben. A 20, 15 és 10 éve itt dolgozók értékes ajándékok közül választhattak, emellett az 5 és 3 éve a cég kötelékébe tartozók hűségét is honorálta a vállalat.
(BTL.hu) Az újszülöttkori és az anyasági tetanusz 170 millió anyát és csecsemőt veszélyeztet napjainkban is. A Pampers és az Unicef 1 csomag = 1 védőoltás kampánya idén is folytatódik, azonban a programot kiterjesztették a közösségi médiára is. Minden egyes a márka oldalán regisztrált újabb Facebook rajongó egy újabb vakcina árának eljuttatását jelenti a világszervezethez. Emellett Szántó Dávid újságíró személyében nagykövetet is küldött a cég Kambodzsába, aki a látogatásán meggyőződhetett a program fontosságáról és az eddig elért eredményekről.

Állati segítség

1445
(BTL.hu) Az Ikea magyarországi áruházai együttesen több mint 129 ezer eurót (mintegy 35,5 millió forintot) gyűjtöttek össze a bútorkereskedő lánc Uniceffel közös puha állatfigura kampánya során. A magyarországi áruházakban emellett lehetőség nyílt arra is, hogy a plüssjátékokkal helyi jótékonysági szervezeteket támogassanak a vásárlók és a dolgozók, az üzletekben kihelyezett gyűjtődobozokba helyezve a figurákat. A világszerte összegyűlt adomány értéke újabb rekordot döntött, meghaladta a 11 millió eurót.

Az év szponzora lett a Vodafone Magyarország

1441
(BTL.hu) A Vodafone elnyerte a Robert Burns Nemzetközi Alapítvány idei Puskás – Ferguson – Év Szponzora díját. 2010 áprilisában az ír Harry Harron és a brit Simon Saunders 250 kilométeres szaharai futásával teljesítette a Marathon des Sables-t, a világ egyik legnehezebb futóversenyét. A rendkívüli teljesítmény végrehajtásában a telekommunikációs cég támogatta őket. A jótékonysági futóverseny segítségével összegyűjtött adományok eredményeként 2010-ben a SOTE II. számú Gyermekklinikája létrehozhatta baba-mama részlegét a súlyosan beteg rákos kisgyermekek részére.

Európába indulnak a Jövő/Menők

1429
(BTL.hu) A Magyar Telekom civil stratégiai partnerével közösen indított Jövő/Menő programja elnyerte a magyarországi Munkahelyi Önkéntesség Díjat. A program négy rendezvénysorozat köré szerveződik, melyeknek során internet használatra, a helyi termékek hatékonyabb bemutatására, a fiatalok médiaképzésére és a megújuló energiaforrások kiaknázására tanítják meg Mezőcsát kistérség lakosait a telekommunikációs vállalat önkéntesei, illetve a hozzájuk csatlakozó segítők. A Jövő/Menő a nagyvállalati és az új belépő kategóriában is győzött a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) által meghirdetett pályázaton, így az európai szintű versenyben Magyarországot képviselheti az említett két kategóriában.

Merj vállalkozni!

1422
(BTL.hu) A Dreher Sörgyárak Zrt. társadalmi szerepvállalásában nagy hangsúlyt fektet a tehetséges, jövőjüket átgondoltan és kitartóan építő diákok támogatására. A vállalkozó szellemű, terveik megvalósítására is képes diákokat kívánja ösztönözni “A jövő fiatal vállalkozója" elnevezésű innovatív és immár ötödik éve sikeresen működő társadalmi felelősségvállalási programjával.

Zöld szív dobog a Sony Ericssonnál

1419
(BTL.hu) A Sony Ericsson támogatásával, a tavalyi faültetési programmal párhuzamosan egy környezetvédelmi tanpálya is elkészült a Veresegyházi Medveotthon területén. Ezek a lépések és a Sony Ericsson GreenHeart portfóliója egyaránt része a cég környezettudatos stratégiájának. A programhoz két, környezettudatos életformájáról ismert híresség, Ónodi Eszter és Novák Péter is csatlakozott.
(BTL.hu) Már a kétezerhez közelít a számláló azon az internetes oldalon, ahol a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának nagyszabású kezdeményezése nyomán egy jövő- és környezettudatos fiatalokból álló interaktív közösség épül. A 10 000 Kézfogás a zöld jövőért kampány nyereményjátékkal, helyszíni promóciókkal, gerilla akcióval is próbálja népszerűsíteni a jó ügyet.

A gyermekbiztos internetért

1400
(BTL.hu) Január 24-re hosszabbították meg a Kiváló Online Gyermektartalom Díj nevezési határidejét. A nyertesnek nemzetközi megmérettetést is hozó verseny keretében a hazai Gyermekbarát Média 2011. címet is odaítélik.

Utazó kanapék

1399
(BTL.hu) A Quattro Mobili – együttműködve a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal – bútor akciót hirdetett, melynek kedvezményezettjei a devecseri és kolontári vörösiszap károsultak.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző ...3031323334353637383940414243 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése