TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szónokok küzdelme

1610
(BTL.hu) A BBC Entertainment és az English Speaking Union (Esu) által közösen szervezett, a beszélt angol nyelv iránti érdeklődés felkeltését célzó retorikaverseny kiváló lehetőséget kínál a hazai diákoknak angol nyelvi készségeik fejlesztésére. A versenyt a Magyar Telekom és a Nemzeti Erőforrás Minisztériuma is támogatja, fővédnöke pedig a magyarországi brit nagykövet lesz.

Kicsöngettek a hódóráról

1599
(BTL.hu) Az Obi Hungary és a Wwf Magyarország idei “tanéve” január 11-én kezdődött Gyöngyösön és február 16-án zárul Sopronban. Öt hét alatt újabb 2600 kisdiák ismerkedhetett meg Európa legnagyobb rágcsálójának életével, így összesen már jóval 20 ezer fölött jár azoknak a diákoknak a száma, akik találkoztak a hóddal. Nem egy alkalommal az áruházi látogatók is bekapcsolódtak az órákba.

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Kurtág 85

1585
(BTL.hu) A Magyar Telekom támogatásával "Kurtág 85" néven nagyszabású hangversenyre kerül sor február 20-án este a Művészetek Palotájában, az esti koncert előtti délután pedig az ünnepelt tanítványai adnak ingyenes koncertet a szerző zongora- és kamaraműveiből.

Az első tízben a Segíts okosan!

1562
(BTL.hu) Példa nélküli dinamikus növekedéssel nyitott az Unilever Segíts okosan! programjának Facebook oldala, amelyet 19 óra alatt 25 ezer ember jelölt meg.. A támogatók a lájkokkal és az oldalon található játék kitöltésével az Országos Mentőszolgálat számára gyűjtenek adományokat, személyenként 50+50 forintot.

Egy fa élete

1542
(BTL.hu) Az Oriflame Magyarország meghirdette az “Egy fa élete” elnevezésű országos irodalmi- és rajzpályázatot, melynek célja, hogy a művészetek segítségével hívja fel a figyelmet a környezet megóvásának fontosságára. Az általános és középiskolás diákok pályaműveit 2011. március 1-ig várják.

A devecserieknek segítettek

1527
(BTL.hu) A devecseri iszapkatasztrófa sújtotta családokat segíti a Ups Magyarország. A munkatársak javaslatára a Ups Foundation 1 millió forint támogatást nyújtott a szerencsétlenül járt falu lakóinak.

Sörcsomagolás és környezettudatosság

1526
(BTL.hu) Környezetbarát és vevőközpontú csomagolásterveket díjazott a Heineken Hungária Zrt. A pályázat díjnyertes megoldásait megvalósítanák a gyakorlatban is.

Felelős kommunikáció 340 milliószor

1511
(BTL.hu) A Dreher Sörgyárak Zrt. fenntarthatósági jelentését, valamint a felelősségvállaláshoz kapcsolódó programjait ismertették a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamara vállalati felelősségvállalás munkacsoportjának „Láncreakció” nevű rendezvénysorozata keretében. A résztvevők egy exkluzív sörtúrán is részt vettek.

Biciklik Kenyába

1481
(BTL.hu) Az Air France-KLM Cargo ezen a héten 220 fehér biciklit szállított a De Hoge Veluwe Nemzeti Parkból Kenyába. A két társaság összefogásukkal támogatják a Cycling out of Poverty (“kibiciklizünk a nyomorból”) alapítányt.

A hűség jutalma

1467
(BTL.hu) Megközelítőleg 20 millió forintot osztott szét lojális munkavállalói körében a hazai McDonald’s. A válság kezdete óta változatlan létszámmal működő étteremlánc 871 munkatársa részesült “Törzsgárda” elismerésben. A 20, 15 és 10 éve itt dolgozók értékes ajándékok közül választhattak, emellett az 5 és 3 éve a cég kötelékébe tartozók hűségét is honorálta a vállalat.
(BTL.hu) Az újszülöttkori és az anyasági tetanusz 170 millió anyát és csecsemőt veszélyeztet napjainkban is. A Pampers és az Unicef 1 csomag = 1 védőoltás kampánya idén is folytatódik, azonban a programot kiterjesztették a közösségi médiára is. Minden egyes a márka oldalán regisztrált újabb Facebook rajongó egy újabb vakcina árának eljuttatását jelenti a világszervezethez. Emellett Szántó Dávid újságíró személyében nagykövetet is küldött a cég Kambodzsába, aki a látogatásán meggyőződhetett a program fontosságáról és az eddig elért eredményekről.

Állati segítség

1445
(BTL.hu) Az Ikea magyarországi áruházai együttesen több mint 129 ezer eurót (mintegy 35,5 millió forintot) gyűjtöttek össze a bútorkereskedő lánc Uniceffel közös puha állatfigura kampánya során. A magyarországi áruházakban emellett lehetőség nyílt arra is, hogy a plüssjátékokkal helyi jótékonysági szervezeteket támogassanak a vásárlók és a dolgozók, az üzletekben kihelyezett gyűjtődobozokba helyezve a figurákat. A világszerte összegyűlt adomány értéke újabb rekordot döntött, meghaladta a 11 millió eurót.

Az év szponzora lett a Vodafone Magyarország

1441
(BTL.hu) A Vodafone elnyerte a Robert Burns Nemzetközi Alapítvány idei Puskás – Ferguson – Év Szponzora díját. 2010 áprilisában az ír Harry Harron és a brit Simon Saunders 250 kilométeres szaharai futásával teljesítette a Marathon des Sables-t, a világ egyik legnehezebb futóversenyét. A rendkívüli teljesítmény végrehajtásában a telekommunikációs cég támogatta őket. A jótékonysági futóverseny segítségével összegyűjtött adományok eredményeként 2010-ben a SOTE II. számú Gyermekklinikája létrehozhatta baba-mama részlegét a súlyosan beteg rákos kisgyermekek részére.

Európába indulnak a Jövő/Menők

1429
(BTL.hu) A Magyar Telekom civil stratégiai partnerével közösen indított Jövő/Menő programja elnyerte a magyarországi Munkahelyi Önkéntesség Díjat. A program négy rendezvénysorozat köré szerveződik, melyeknek során internet használatra, a helyi termékek hatékonyabb bemutatására, a fiatalok médiaképzésére és a megújuló energiaforrások kiaknázására tanítják meg Mezőcsát kistérség lakosait a telekommunikációs vállalat önkéntesei, illetve a hozzájuk csatlakozó segítők. A Jövő/Menő a nagyvállalati és az új belépő kategóriában is győzött a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) által meghirdetett pályázaton, így az európai szintű versenyben Magyarországot képviselheti az említett két kategóriában.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...3031323334353637383940414243 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése