TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

20 ezer like az Invitelnek

1368
(BTL.hu) Az Invitel is belépett a web2-es kommunikáció világába, a november elején indult Facebook oldalt nemcsak tájékoztatásra, de aktív kommunikációra is használja a vállalat, egyfajta speciális online ügyfélszolgálatként. Az cég szeretné ügyfelei számára még kényelmesebbé és könnyebbé tenni az információszerzést és lehetőséget kíván adni arra, hogy észrevételeiket, javaslataikat megosszák, kérdéseket tegyenek fel, vagy felhívják a figyelmet az esetleges problémákra.

Bringa brigád

1365
(BTL.hu) Január első felétől folyamatosan frissülő cikkekkel, programajánlóval és oktató videókkal várja a hazai bringás társadalom képviselőit a McDonald’s CSR programjának új portálja. A bringamania.hu célja, hogy egy olyan gyűjtőbázissá váljon, amely összefogja azokat az információkat, amelyek egy kezdő biciklis, vagy akár egy profi versenykerékpáros számára fontosak lehetnek.

A Sziget a kulturális sokszínűség szinonimája

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett. ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...
(BTL.hu) John Nash ma nehezen kapna munkát Magyarországon, ami részben a sajtó azon hozzáállásának is a következménye, miszerint a mentális betegek egyúttal potenciális bűnözők is. Hulej Emese, a Nők Lapja újságírója ezzel a megbélyegző magatartással szállít szembe cikkében, s ezzel érdemelte ki az Antistigma-díjat.
(BTL.hu) A Magyar Bohócok a Betegekért Alapítványt támogatják azok, akik a 1788-as Telekom Adományvonalat hívják vagy sms-t küldenek 2011. január és február hónapban.
(BTL.hu) Két pályázatot hirdet a Nemzeti Egészségügyi és Egészségipari Kommunikációs Közhasznú Egyesület (NEEK), melyekben az elmúlt esztendő legkiemelkedőbb egészségügyi kommunikációs szakemberét, valamint legjobb egészségügyi kampányát keresik.
(BTL.hu) „hello holnap!” néven fenntarthatósági kommunikációs kampányt indít december 27- től a hazai médiában a Magyar Telekom. A rádióban, tévében és interneten látható kampányban közismert személyek mondják el év végi fogadalmukat arról: jövőre mit tesznek azért a mindennapi életükben, hogy környezettudatosabban, fenntarthatóbb módon éljenek.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző ...2829303132333435363738394041 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése